ehhh... wat is het probleem?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:09 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Dit heb ik nu
[afbeelding]
Hoe kan ik dit verhelpen?
waarschijnlijk die extreem lelijke texturesquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:18 schreef rockstah het volgende:
[..]
ehhh... wat is het probleem?
Waar vind ik dan die opties?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:48 schreef kippiej het volgende:
NFSUndergroundII, Dan moet je je framelimiter aanzetten.
En verder even je draw distance hoger zetten
Heb het al gevonden, thanks. Nu kijk ik of het inderdaad helpt!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:52 schreef kippiej het volgende:
ja, gewooon bij options en dan naar graphics of display ofzoiets gaan.
Wil je dat iemand je helpt? Dan wil ik je wel helpen. Die is zoooo simpelquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:01 schreef Naggelwauz het volgende:
Heeft iemand een idee hoe de speedboat challenge te skippen? Heb alle missies tot dan uitgespeeld maar ik kom deze echt niet voorbij en zit nu dus vast
Die tijdchallenge bedoel ik he, niet die challenge dat je als eerste van 4 boten bij een of ander eiland moet zijn die was namelijk (wel) simpelquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:03 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Wil je dat iemand je helpt? Dan wil ik je wel helpen. Die is zoooo simpel
Ik snap wat je bedoeldquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:08 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Die tijdchallenge bedoel ik he, niet die challenge dat je als eerste van 4 boten bij een of ander eiland moet zijn die was namelijk (wel) simpel
Ik strand zelfs vaak op het eerste eiland terwijl ik 'volgas' over die schans ga..![]()
Morgen zal nog niet gaan, de saved game staat namelijk op een andere (m'n eigen) pc, waarvan de harddisk van is gecrashed, dus daar ben ik nu druk mee bezig om hem werkend te krijgen + data terug te krijgen.. maar als ik hem te pakken heb zal ik hem sturen, bedankt voor je aanbod!quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:14 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld
Gooi je save online, en ik kijk morgen naar mijn werktijd er even na! Ok? of mail hem anders even. adres staat in mijn profiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |