abonnement Unibet Coolblue
pi_21239315
Grand Theft Auto: San Andreas!
Jaja, Vice City krijgt een vervolg. Het fantastische spel gaf mij uren speelplezier. Hieronder enkele details rondom GTA:SA!

Grand Theft Auto: San Andreas - The Facts

San Andreas confirmed and dated
The game will be called Grand Theft Auto: San Andreas and will be released only for Playstation 2 on October 19th in the USA and October 22nd in Europe. Other formats have not been ruled out, but expect a delay of around the same time as it took to port Vice City to other platforms. This isn't out of "laziness" by Rockstar, instead it's for contractural reasons and the exclusiveity of the game to Playstation 2 while it is in its prime. We will have all the SA screenshots on this page. The only images to have been released are below:



Hoe speelt het verhaal van San Andreas af?
"Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas...a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.

Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.

On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets."


Wat voor tijdstip speelt GTA: SA zich af?
Grand Theft Auto: San Andreas speelt zich begin jaren '90 af.

Waar speelt GTA: SA zich af?
Grand Theft Auto: San Andreas speelt zich niet alleen maar af in San Andreas. Maar in meerdere delen/staten.

Las Vegas = Las Venturra
Los Santos = Los Angeles
San Fierro = San Francisco

Wanneer wordt dit spel verwacht?
Grand Theft Auto: San Andreas wordt verwacht in Oktober 2004 voor de Playstation 2!

Playstation 2? Komt hij niet op de PC uit?
We hopen het natuurlijk van wel, maar dat is allemaal nog niet zeker..

Zijn er al enkele Screenshots en Arts beschikbaar?
Ja, die zijn er ook sinds kort beschikbaar. Hieronder 7 bestanden.

Personages


Ingame Screenshots


Wallpapers
800×600 1024×768 800×600

Handige links

Official Grand Theft Auto: San Anderas Site
Grand Theft Auto: San Andreas Forum!

Vorige Delen
Het Grote Grand Theft Auto: San Andreas Topic - Deel II
Het Grote Grand Theft Auto: San Andreas Topic - Deel III
Het Grote Grand Theft Auto: San Andreas Topic - Deel IV
Het Grote Grand Theft Auto: San Andreas Topic - Deel V

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De volgende stukjes heb ik overgeschreven van de Power Unlimited naar Fok!
quote:

  • Geen speculaties meer, Rockstar Games heeft haar deuren geopend voor de PU want wij waren in 't grootste geheim uitgenodigd voor een exclusief kijkje naar GTA San Andreas!

    San Andreas is geen stad, het is een staat. Een fictieve staat aan de westkust van een fictief Amerika. Een staat bestaande uit drie steden, Los Santos (Los Angeles), San Fierro (San Fransisco) en Las Ventura (Las Vegas) voorzien van een snufje Nevada maar ook een stuk country side, iets dat in nog geen andere GTA game is gestopt. Hiermee is San Andreas meteen een stuk groter dan GTA Vice City. Vijf keer groter dan Vice City, zo vertelde Dan Houser mij.
    Er zit ook een berg in San Andreas; het ziet er niet alleen tof uit maar biedt ook extra gameplay-mogelijkheden, denk bijvoorbeeld aan een autoachtervolging bergop of bergaf. Maar ook los van de missies is het tof om bijvoorbeeld met je quad bike de berg op te scheuren terwijl de muziek door je boxen schettert.

  • JAREN NEGENTIG
    San Andreas is dus een staat en PU mocht als enige in de Benelux een kijkje nemen in Los Santos, een fictief L.A.
    What you are about to see is a only a part of ten to fifteen procent of the entire game, Aldus Dan Houser (één van de creatieve breinen achter de serie) en hij loog niet. Ik kreeg een map onder ogen van San Andreas en alleen de rechterhoek onderin (Los Santos) was ingekleurd, het overgrote nog in te vullen deel, was grijs.
    GTA San Andreas speelt zich af begin jaren negentig, een uitermate belangrijke periode voor met name zwart Amerika. Maar ook op het gebied van muziek was dit een levendige periode en die speelt natuurlijk weer een belangrijke rol want, het zal bekend zijn; de kracht van GTA zit 'm niet in één enkel aspect, maar het is de hele verpakking. Van de posters tot de televisiespotjes, van het logo tot de gebruiksaanwijzing; alles draagt bij aan het geloof dat die wereld in je console echt bestaat.
    Het is die beleving die de serie zo speciaal maakt. Beleving die er ook is bij het team achter GTA San Andreas. Dan Houser: they live for this.

  • VERBETERINGEN
    Er is veel verbeterd in Grand Theft Auto San Andreas in vergelijking met de vorige delen. Zo schuift dit PS2 spel meet polygonen over het scherm, weet het een gedetailleerdere speelwereld voor te schotelen en is het vooral méér wat de klok slaat; meer mensen op straat, meer auto's op de wegen etc.
    Een van de meest verassende veranderingen in het GTA universum is echter niet het verhoogde detail van de graphics of het vergroten van het blikveld of het inbrengen van nieuwe wapens, auto's of motoragenten. Nee, voor mij was dat toch het feit dat je jouw karakter kunt ontwikkelen. Hoe het precies allemaal gaat werken, is nog een beetje gissen. Wel kunnen we je het één en ander melden naar aanleiding van Dan Houser en het daadwerkelijk zien van de gameplay in GTA San Andreas (GTA SA).

  • ETEN
    In GTA SA heeft de hoofdpersoon eten nodig. De grap is echter; je bent wat je eet. Dus veel fast food resulteert in het alsmaar dikker worden van je personage. Niet eten betekent dat je vermagert.
    Dit alles heeft niet alleen gevolgen voor je uiterlijk of de reacties van de omgeving (je zult na worden geroepen door omstanders, Fat Bastard) maar het zal vooral op gameplay gebied de nodige gevolgen hebben. Zo zul je als dikzak snelheid verliezen waardoor sommige missies in het spel onmogelijk worden. Wat je dan moet doen is met je overgewicht omgaan zoals je dat ook in het echte leven zou doen. Dus ga je naar de sportschool om daar aan de gewichten te hangen. Hier zal je vet verbranden en omzetten in spieren. Op deze manier word je dus sneller en sterker.
    Een andere manier van karakterontwikkeling is te vinden in het gegeven dat je beter wordt op bepaalde gebieden. Zo kun je door het oefenen van bijvoorbeeld schieten, jezelf verbeteren, Hoe dit gaat werken, is nog niet helemaal helder maar het heeft duidelijk iets weg van een RPG.
    Er zijn heel veel verschillende gebieden waarin je jezelf kunt specialiseren. Wat dacht je van, inbreken, mensen beroven of zelfs zwemmen (voor het eerst mogelijk in een GTA game).
    Persoonlijk vond ik die ontwikkeling van je karakter een van de interessantste veranderingen in de GTA wereld. Er zijn weliswaar verder genoeg extra's in San Andreas gestopt die richten zich voornamelijk op uiterlijkheden of extra's in de vorm van de BMX-fiets op politie op motoren.

  • GO SIT IN FRONT
    Oké, ik kan nu verder de pagina's volschrijven met details over de game maar die zwerven momenteel ook rond op internet en zijn te lezen in enkele buitenlandse tijdschriften. Ik denk dan ook dat jullie het leuker vinden als ik omschrijf wat ik daadwerkelijk gezien heb tijdens mijn eerste echte kennismaking met de nieuwe GTA.
    Go sit in front, zegt Dan Houser me en wijst met de zwartlederen bank aan die voor een plasma televisie staat.
    Om in de mood te komen werd eerst een compilatiefilm getoond. Beelden uit films zoals Menice II Society, Boyz N the Hood, Casino en wat beelden van TV shows zoals, Cops en Worlds Wildest Police Chases en veel sfeerbeelden van East Los Angeles. Dit om mij een idee te geven van waar San Andreas naar toe wil, wat algehele betreft.
    Wat ik daarna te zien kreeg overtrof mijn stoutste verwachtingen. Doormiddel van een viertal missies liet men mij de nieuw spelelementen in vogelvlucht zien.

  • BMX
    Zo zag ik als eerste een BMX-fiets in actie. Het besturen van de fiets werkt hetzelfde als de motor of scooter die we kennen uit Vice City. Wil je echter harder fietsen dan zul je de X-knop herhaaldelijk in moeten drukken. Je gaat dan op de pedalen staan om zo meer snelheid te genereren. Het geheel ziet er allemaal zeer vloeiend uit en het moet gezegd worden; je hebt echt het idee dat je aan het fietsen bent. Tijdens het ritje door de straten van Los Santos viel meteen de hoeveelheid details op. Kleinigheden als roestplekken op auto's, bakstenen muurtjes (waarbij de stenen te tellen zijn), maar ook de hoeveelheid mensen en auto's om nog maar te zwijgen van de drawdistence (een duur woord voor hoe ver je kunt kijken in een game) die echt imposant was.

  • RYDER
    In mijn tweede missie maak ik kennis met een van de vrienden van CJ (da's dus de gast die je speelt), Ryder genaamd. Deze Eazy E look-a-like, heeft het voorzien op een lokale pizzatent die geen respect heeft voor de Orange Grove Families (de bende van CJ).
    In het getoonde tussenfilmpje (dat geheel volgens de GTA traditie in-game is) maakte ik meteen kennis met de dialogen die, hoewel nog niet definitied, perfect in het stadsbeeld passen. Er is dus veel te horen en Dan Houser vertrouwde mij toe dat de stemmen daadwerkelijk een Los Angeles accent zullen hebben. Het is dus niet zo dat je in L.A. iemand met een New York's accent tegen zult komen, tenzij dit binnen de verhaallijn past.
    Tijdens de rit in een oude pick-up naast de pizzatent vallen wederom de details op. Naast de roestplekken zien we reflecties in de spiegels en koplampen. Het draagt bij aan de algehele sfeer die men met namen San Andreas neerzet.
    Bovendien zijn de radiozenders weer van de partij. Wat ze allemaal uitzenden aan muziek is nog koffiedik kijken. Hoewel we ervan uit kunnen gaan dat naast de jaren 90 rapmuziek ook andere belangrijke stromingen voorbij zullen komen (country?).

  • KAPPER
    Voordat CJ de pizzatent binnengaat, besluit het team mij een ander nieuwtje uit San Andreas te tonen, namelijk de kapper. In GTA SA is het mogelijk om jezelf een nieuwe coupe aan te meten. Het laat ook meteen zien dat er binnen een missie ruimte is om zaken te doen die los van de missie staan, waardoor het verhaal, de missies en vrije tijd nog meer met elkaat verweven zijn. Als CJ de kapperszaak binnenstapt, zien we zijn reflectie in de spiegel terwijl hij gaat zitten. De kapper laat dan diverse coupes zien, ieder met een ander prijskaartje.
    Na de kapper lopen we de pizzatent binnen; opnieuw details all over the place. De vloer glimt en weerspiegelt alles in realtime. Dit bezoekje aan het Italiaanse eethuis stelt Rockstar meteen in staat mij een voorproefje van het eten te geven. De bediende laat zien wat we allemaal kunnen bestellen. Van een simpele Cola met pizza slice tot the full rack, een hele pizza met alles erop en eraan.
    We besluiten af te rekenen. Zoals gezegd heeft eten een uitwerking op je gesteldheid, dus te veel vet is niet goed voor je. Zit er toch nog een wijze les in een GTA game.

  • DRIVE-BY
    We maken een sprongetje in het verhaal en ontmoeten enkele oude bekenden (je vriend Smoke en je broer Sweet).
    Met deze missie wil Rockstar North mij een nieuw spelelement laten zien, de zogenaamde Drive-By. Ryder en vrienden vinden dat er wraak genomen moet worden. Ze besluiten een buurt van een rivaliserende bende binnen te vallen. CJ neemt plaats achter het stuur terwijl ook z'n vrienden, gewapend en wel, in de auto gaan zitten.
    Eenmaal op de plek van bestemming aangekomen zien we diverse groepjes van de rivaliserende bendes. CJ rijdt langzaam op het doel af en de vrienden gaan buiten de auto hangen terwijl ze hun schietijzers helemaal legen op de onfortuinlijke dudes.
    Wat opvalt bij deze Drive By is dat ieder karakter zich individueel beweegt. Ze hebben ieder een doel en richten zich daarop. Ook tijdens het keren van de wagens zullen de karakters op een hele andere (logische) manier uit de auto hangen.

  • SCRIPTED EVENTS
    Met een nog grotere sprong in de game wil het GTA SA team mij de zogenaamde scripted events en het nieuwe richtsysteem tonen.
    Een ontmoeting met enkele gangmembers loopt helemaal uit de hand doordat iemand van een rivaliderende bende de politie heeft ingelicht. Op 't moment dat je broer (Sweet) het motel binnengaat, besluit de politie top een inval.
    Bewapend met een geweer stormt CJ het hotel in. Eenmaal binnen zie je dat politiemensen van alle kanten op je afstormen. Deze missie laat duidelijk het nieuwe richtsysteem zien. Het speelt veel mee als een third-person shooter dan als GTA III of Vice City; het doet denken aan de controles uit Manhunt.
    Uiteindelijk vind je Sweet en ontsnap je via het dak, op de hielen gezeten door helikopters (compleet met politiemensen die via touwen op het dak landen).
    Eenmaal beneden word je opgepikt door je vrienden, ditmaal neem je niet het rijden voor je rekening maar vervul je de rol van boordschutter. Gewapend met een AK 47 moet je de vele politiewagens en motoren tot schroot omtoveren.
    De auto volgt een vaststaande route en veel van die dingen die gebeuren zijn scripted. Zo zie ik dat één van de politiemensen wordt aangereden en op de motorkap belandt, versuft. We rijden een steeg in en zien de man bijkomen. We proberen hem neer te schieten maar het geweer zit vast en reageert niet.
    In de verte komt een helikopter op ons af. Eerst vliegt hij normaal maar later gaat hij schuin hangen waardoor zijn rotorbladen als een soort snijmachine fungeren. De agent op de motorkap wordt langzaam wakker terwijl we achter hem rotorbladen schuttingen zien verbrijzelen.
    De agent staat inmiddels, maar de rotorbladen komen in rap tempo dichterbij tot we niets meer zien dan bloed.
    De laatste scène is die van de auto die we door de billboard heen zien vliegen en een tankwagen op de lager gelegen snelweg ramt. Een explosie is het gevolg, waarna de camera terugkeert naar het billboard, alwaar ons viertal zonder kleerscheuren staat.
    Het beeld wordt zwart.
    What do you think dude?, vraagt Dan Houser me. I thought it was great, stamel ik.

  • ZOVEEL MEER
    Ik zou de hele PU wel vol kunnen kalken met info over de nieuwe Grand Theft Auto maar dat kan ik jullie niet aandoen. Ik heb de coverview al van vier naar zes pagina's moeten tillen omdat ik zoveel informatie heb gekregen tijdens mijn geheime E3 afspraak, maar meer pagina's zou echt te gek worden.
    Toch is er nog veel meer te vertellen over deze game. Rockstar heeft zoveel nieuwe zaken in GTA SA gestopt dat het werkelijk te veel is om op te noemen, laat staan om te beschrijven.

  • DOUBLE LAYERED DVD
    Zo zullen er geen laadtijden meer zijn (alleen wanneer je huizen binnengaat) omdat alles van een double layered DVD wordt gestreamed.
    De engine waar GTA op loopt is vernieuwd waardoor het er niet alleen beter uitziet maar er ook nieuwe spelelementen toepasbaar zijn.
    Lampen bijvoorbeeld werpen in realtime licht waardoor schaduwen ontstaan, en het is dus mogelijk om daarin te schuilen (Manhunt stijl). Verder moet je het beseffen dat hetgeen ik gezien heb, slechts een deel is van de game. Zo zal iedere stad zijn eigen vibe hebben en zul je op vele diverse locaties komen (woestijn, country site).
    De animatie is verbeterd waardoor er bijvoorbeeld verschillende manieren zijn om een auto te stelen.
    Kortom, er is zoveel meer dan wat ik hier op papier heb kunnen zetten, toch hoop ik dat ik jullie een beetje idee heb kunnen geven van wat je kunt verwachten.
    En dat Grand Theft Auto San Andreas een game is om in de gaten te houden, had je natuulijk sowieso al begrepen.

    Bron: Power Unlimited - Juli 2004 - Nummer 07
  • quote:
    CARL JOHNSON
  • Het verhaal draait om hoofdpersoon Carl Johnson (iedereen noemt 'm CJ). Hij woonde de afgelopen vijf jaar in Libert City omdat, zo gaan de geruchten, hij uit Los Santos wilde ontsnappen. De werkelijke reden is dat hij niet om kon gaan met de dood van zijn tien jaar oude broertje.
    De reden waarom hij terugkomt naar Los Santos is de moord op zijn moeder. Na zijn terugkomst liet hij dat zijn familie er slecht aan toe is en uit elkaar dreigt te vallen en dat zijn jeugdvrienden in de goot dreigen te belanden.
    Ondanks dat CJ niet naar zijn oude leven wil terugkeren, zorgt het lot ervoor dat dit wel gebeurt. De politie beschuldigt CJ van moord en hij werd gedwongen een reis door San Andreas te ondernemen om zijn familie te redden en weer controle te krijgen over de straten van San Andreas.


    Bron: Power Unlimited - Juli 2004 - Nr 07 - bladzijde 12 (kader)
  • quote:
    INTERVIEW MET DAN HOUSER
    Vlak voordat ik een verduisterde kamer met mijn snufferd voor een plasma televisie werd geplaatst, had ik een gesprek met Dan Houser, één van de creatieve breinen achter de GTA-serie. De man spreekt met zoveel passie over zijn 'kindje' dat je niet anders kan dan luisteren naar wat hij te zeggen heeft. Toch stelde ik 'm wat vragen.


    PU: Je spreekt met zoveel passie over de game, is het hele team zo gedreven?
    "ja. Als ik naar Schotland ga om tijd door te brengen met het hoofdteam, als ik met ze ga eten of wat drinken is het enige waar ze over praten het spel..
    Je voelt gewoon de energie van het team. De mensen jutten elkaar op om dat extra stapje te doen, in dezelfde richting. Dit komt natuurlijk door het feil dat het allemaal vrienden zijn die aan de game werken maar ook omdat ze allemaal Brits zijn en Amerika vanuit hetzelfde Britse perspectief bekijken. Dat zie je aan alles af in de game."


    PU: Waar komt die passie vandaan?
    "Ik denk dat we gewoon eenzame zielige mensen zijn. Nee, ik zou het eigenlijk niet weten. Je hecht waarde aan datgene wat je doet. We zijn gedreven om dingen te doen die nog nooit iemand heeft gedaan en om iets te creëren op interactief gebied wat interessanter is dan op non-interactief vlak.
    Dat is iets waar het hele team hard mee bezig is. Ze willen juist van dat kleine deel, of het nu het verhaal of de karakters of dat kleine stukje van de kaart is, het beste van het beste maken zodat ze niemand anders in de steek laten. Iedereen voelt zich even belangrijk in het team waardoor het uiteindelijke product zal aanvoelen als een geheel, terwijl iedereen met een klein onderdeel bezig is geweest."


    PU: Je sprak over de karakteropbouw, maar nog meer over het feit dat je dingen kunt doen en ook dingen kunt laten. Ooit gedacht aan morele keuzes?
    "Er zit natuurlijk een moraal in de missies maar buiten de missies... ja en nee eigenlijk, als je goede dingen wilt doen kun je de goede gast uithangen en andersom. Het zijn je eigen keuzes. Het is niet zozeer moreel of immoreel, het is gewoon zo dat je kunt doen wat je wilt doen."

    PU: Iedereen schreeuwt oom een GTA online?
    "San Andreas is niet online. We zouden daarvoor te veel moeten opgeven. Aan GTA werken scriptschrijvers die het verhaal opbouwen, we hebben allerlei scenario's die het verhaal voortstuwen. Dat kun je niet in online games verwerken omdat mensen dat probleem niet op kunnen lossen.
    We denken er wel over na, maar kunnen die dingen die we in een game willen stoppen, gewoon beter in singleplayer kwijt. Ik zeg niet dat online games niet leuk zijn maar online spellen zijn nog niet klaar voor de soort immersive gameplay die GTA je op dit moment in singleplayer biedt.
    Als we een GTA game online zouden gooien dan zou dat zoveel van het publiek vragen wat betreft dialogen en het uizoeken van de karakters. Ik vind de pick up and play eigenschap van de GTA serie op dit moment een stuk leuker."


    PU: Wat doe de concurrentie verkeerd? Als je kijkt naar soortgelijke spellen dan zoen ze nu zo'n beetje wat GTA III deed.
    "Ik denk dat ze fundamentele fouten maken in de manier waarop ze de techniesche gegevens van de consoles gebruiken. Hierdoor lijken die games zich af te spelen in speelgoed steden. Ze begrijpen het niet, of ze hebben de juiste mensen niet op de juiste plek zitten.
    Nogmaals, wij kunnen GTA alleen zo maken omdat we een heel getalenteerd team achter de schermen hebben werken. Als ze me nu een zak geld zouden geven om een team bij elkaar te zoeken dat drie keer zo groot is als het oorspronkelijke team dan zou het voor mij niet werken, omdat ik dan bepaalde mensen van mijn team er niet bij heb zitten.
    Kijk, we maken geen bedrijfssoftware, je kunt geen technicus inhuren en ervan uitgaan dat je hetzelfde resultaat haalt met dezelfde mensen. Aan GTA SA werken mensen die geven om het spel en datgene wat ze doen. Ze hebben al jaren over de zaken nagedacht die ze graag in het spel zouden willen verwerken en dat zie je nu ook terug.
    Ik denk dat ze (de concurrentie -red) op dit moment niet eens dingen doen die wij in GTA III hebben gedaan, laat staan de dingen die we op dit moment doen."


    PU: Waar wil je naar toe met de GTA serie?
    "We zijn nog niet echt bezig met een vervolg. Momenteel is het van belang dat iedereen gefocust is op datgene wat ze moeten doen. Ik denk dat het afmaken van San Andreas en een welverdiende vakantie een stuk belangrijker is dan een nieuwe game.
    Als we in wat rustiger vaarwater komen dan kunnen we even nadenken over wat we in de toekomst gaan doen, op welk platform dan ook. Maar op dit moment werken we aan San Andreas alsof het 't laatste is dat wat ooit maken."


    Bron: Power Unlimited - Juli 2004 - Nr 07 - Bladzijde 15 (kader)
    Screenshots







    This Topic Is Created And Designed By : NFSUndergroundII

    Hier verder aub!
    pi_21239552
    TVP
    pi_21239700
    Maar meer house/trance/dance -> iig iets in die richting zou echt beter zijn.
    DIe rock, nigga meuk, en soft pop enz mag er van mij direcht af.
    Ik stem voor 6 housestromingen en 2 praatprogramma;s.
    Built for Speed
      donderdag 12 augustus 2004 @ 19:20:24 #4
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_21239741
    Praatprogramma's vond ik altijd zo geweldig
    Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
      donderdag 12 augustus 2004 @ 19:41:45 #5
    15660 chocolatemoeze
    Is that a gun in your pocket?
    pi_21240344
    oei, ik kijk er echt naar uit! Vice City vond ik minder (hoewel mooier) Die missie met die modelhelikopter was inderdaad niet te doen, toen maar mee gekapt.
    Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
    pi_21240481
    GTA=Lame
    pi_21240504
    Vond het praatradio programma in GTA3 beter dan in VC, daar vind ik em lang niet zo leuk.
    Dus...
      donderdag 12 augustus 2004 @ 19:50:48 #8
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_21240599
    OP
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      donderdag 12 augustus 2004 @ 20:30:36 #9
    75736 Gstyles
    geen ondertiteling deze X
    pi_21241596
    DAMN, DAMN en nog eens DAMN... wat wil ik die game graag hebben!!!!!!
    PSN ID: GDV
    Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
      donderdag 12 augustus 2004 @ 21:30:46 #10
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_21243007
    Ik ben er weer bij
    The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
      donderdag 12 augustus 2004 @ 21:35:21 #11
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_21243116
    quote:
    Op donderdag 12 augustus 2004 19:18 schreef HansvanOchten het volgende:
    Maar meer house/trance/dance -> iig iets in die richting zou echt beter zijn.
    DIe rock, nigga meuk, en soft pop enz mag er van mij direcht af.
    Ik stem voor 6 housestromingen en 2 praatprogramma;s.


    nix leukers dan op je chopper rondcrossen met een "I wanna rock" op de achtergrond

    verkapte tvp
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
    pi_21243226


    Zo ik ben er ook weer Missen jullie nog wat aan de OP?
      donderdag 12 augustus 2004 @ 22:07:44 #13
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_21243884


    Nieuwe screen, zou je echt kunnen b-ballen? (tis wel CJ namelijk)

    btw:
    quote:
    We managed to take a quick look at the Ssn Andreas map at the pause menu and, even though we can't bring you any images yet, what we can tell you is that Los Santos is in the bottom right of the map. Then to the north is a main waterway, which divides the map in half and there's another, smaller, waterway to the south east. Bearing in mind that Los Santos is as big as Vice City, we have to repeat, this game is MASSIVE.
    - Games Master (September 2004)
    quote:
    Our hearts were beating 1 million miles an hour and we have had no understanding of house robberies what so ever. It was around 11pm and we drove into the hood silently in our bullet-riddled Greenwood. We hopped out of the car and snuck around to the front of the house. I then kicked the door open (L1) and aimed my gun around the room. No sign of anyone. I then crept down to a bedroom, to see somebody asleep. I felt sickened of what I was about to do. I pulled out a blade and silently walked up to the sleeping victim, said my part and incised into their throat...

    We could now roam around the house without caution, no alarms, nor cameras -- which some houses have. The house was fairly small in diameter, but it was good enough. I was amazed that my gang was still being very cautious while I picked up a TV (L1). I carried the TV out to the car and loaded it into the car. We then hopped into the car and drove off to Downtown to the Pawn Shop. We received $600, and to us... it was the adrenaline rush that was rewarded.
    - Official Playstation 2 Magazine Special Edition: The A-Z
    !!!!
    quote:
    A definite no on jet-skis: "We've programmed up to the point of elimination [...] it's not like [jet-skis] add a new level of gameplay in the 1st place"

    Gory violence: "The level of detail is amazing, we've even added detail in terms with violence. You can now literally shred people apart, and we've also added a little neat touch to the violent side of things-- Think back to Manhunt"

    Ragdoll physics: "We've always been a parody for the havok engine, and we've programmed our very own 'Impact Animation'. This is our rework of ragdoll physics which shall add to the realism and fun factor of San Andreas"
    Laatste 2 quotes zijn nog niet confirmed tho..wel vet!
    pi_21244089
    dat ziet er gelikt uit, en ik wil er veel hiphop in hebben wat dat staat gewoon vet met een prima basbox en maar cruizen.
    maar rock is ook vet
    house sux, en verwacht echt geen gabberpiet want daar hebben ze in amerika nog nooit van gehoord, de housescene was in de jaren 90 groot in europa, maar een heel stuk minder in amerika...

    edit, damn huisjes beroven
    wat über meesterlijk!

    [ Bericht 21% gewijzigd door MrSkyline op 12-08-2004 22:21:03 ]
    Can't fix it? Fuck it!
    Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
      donderdag 12 augustus 2004 @ 22:17:37 #15
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_21244152
    veeeeeeel screenshots:

    http://www.sa-screenshots.de.vu/

    (al lijkt die Map daar me nep..)
    pi_21244340
    de maps zijn allemaal nep, als je goed leest: "Los Santos is in the bottom right of the map."

    dus....

    en die onderaan met dat trammetje in san fierro is ook nep, die is al meer dan een jaar oud en gemaakt met een vice city editor voor de pc.
    Can't fix it? Fuck it!
    Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
    pi_21245234
    Zou echt cool zijn als het inbreek gedeelte in het spel zit. Inbreken in een villa, snel wat goodies mee en weer weg voordat de politie (die op het alarm zijn afgekomen) arriveren
      donderdag 12 augustus 2004 @ 22:59:44 #18
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_21245444
    Dat je op veel meer plaatsen naar binnen kan lijkt me echt super tof. Geeft een extra dimensie aan het spel. Denken jullie dat er veel missie's op de fiets komen?
    Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
      donderdag 12 augustus 2004 @ 23:18:58 #19
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_21246122
    WAUW!!

    Inbreken, upsneaken on people.

    What more can you want?

    The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
      donderdag 12 augustus 2004 @ 23:43:13 #20
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_21246949
    quote:
    Op donderdag 12 augustus 2004 22:23 schreef MrSkyline het volgende:
    de maps zijn allemaal nep, als je goed leest: "Los Santos is in the bottom right of the map."

    dus....

    en die onderaan met dat trammetje in san fierro is ook nep, die is al meer dan een jaar oud en gemaakt met een vice city editor voor de pc.
    Yeah, vergeten te vermelden dat dr nog fake screens tussen zitten.
      donderdag 12 augustus 2004 @ 23:44:03 #21
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_21246975
    quote:
    Op donderdag 12 augustus 2004 22:51 schreef Flat-Eric het volgende:
    Zou echt cool zijn als het inbreek gedeelte in het spel zit. Inbreken in een villa, snel wat goodies mee en weer weg voordat de politie (die op het alarm zijn afgekomen) arriveren
    Dat is er sowieso, alleen tis nog niet bevestigd door R* dat 't zo gaat als in mijn bovenstaande quote.
      vrijdag 13 augustus 2004 @ 02:19:14 #22
    55249 Pun
    Roving Gun
    pi_21250411
    Goeie OP
    Dat huizen insneaken en dan beroven klinkt echt goed

    Wat de muziek betreft, ik hoop (en ze zullen het ook vast wel doen), dat ze het lekker gevarieerd houden, voor ieder wat wils weet je wel
    Al hoewel ze wat mij betreft alleen maar rock/grunge/atlernative, etc zenders hoeven te hebben

    Hoop dat er in ieder geval 1 Nirvana song in zit
    =S=
    RG_Punisher
    Afgetreden Roving Guns America's Army Commanding Officer
    "Wanting to be someone else is a waste of the person you are."-Kurt Cobain.
    pi_21251644
    Zozo. Dit spel is gewoon het spel van het jaar 2004/2005

    Ook al is ie nog lang niet uit voor de PC
      vrijdag 13 augustus 2004 @ 11:07:28 #24
    62182 Georges
    That's the shit
    pi_21253663
    Deeltje 6 alweer, lol.
    Ben benieuwd wanneer de eerste gameplay footage komt.
    Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
    pi_21254674
    quote:
    Op vrijdag 13 augustus 2004 11:07 schreef Georges het volgende:
    Deeltje 6 alweer, lol.
    Ben benieuwd wanneer de eerste gameplay footage komt.
    bij deel 9 ofzo

    dit beat de doomtoppic zelfs
    al bij deel 6 en het spel is dr nog niet eens.
    Can't fix it? Fuck it!
    Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')