Ik zoek een auto, maar ik kan 'm nergens vinden?quote:
Waar vind ik de Apache (Hunter)?quote:Download 1: Download VCMM Installer
Download 2: Download IMG Tool
Wat je moet doen.
Het makkelijkste is de VCMM dat gaat helemaal automatisch.
1. Download het en installeer VCMM
2. Ga naar een site (met de mods van VC) en download je favourite auto die een VCM extentie bevat. (bv. VCM Cars downloads
3. Zoek een auto uit die je leuk vindt en download hem vervolgens naar je bureaublad.
4. Pak het .rar bestandje uit.
5. Als je dan vervolgens in je uitgepakte map bekijkt dan zie je één of meerdere .vcm bestanden.
6. Ga naar C:Programm FilesVCMMModsVCM. En plak in deze map al je .vcm bestanden.
7. Start vervolgens VCM op, en je ziet dat er 1 of meerdere files in een kader staan.
8. Klik een file aan. (bv. DMagic1 Wheel Mod) en klik op install.
9. Je ziet een balkje lopen en als ie weg is dan is hij succesvol geinstalleerd en wordt het lampje groen.
10. Als je een auto installeert dan doe je het precies hetzelfde. Maar als je op install drukt (in VCM) krijg je een lijst te zien met allemaal auto's. Selecteer er1 om één overheen te schrijven
veel geluk
Volgens mij zijn dat de telefoonmissies.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:29 schreef BMWM3 het volgende:
Wat ik nou nooit begrijp (dus in de stats). Wat zijn Assassinations : (4 of 5)?
Dat is echt een goede vraag. Maar volgens mij toch De Hotring Racer. En als 2e de PCJ600quote:Op maandag 28 juni 2004 12:22 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat de telefoonmissies.
Wat is nou eigenlijk het snelste voertuig uit VC? De PCJ of de Hotring Racer?
en voor de race missies van sunshine auto's is 't zowieso de Hotring racer, want de kans dat je met een PCJ600 op je bek gaat is veel groter als met een racer.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:28 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dat is echt een goede vraag. Maar volgens mij toch De Hotring Racer. En als 2e de PCJ600
Klopt, Loose Ends en ik kreeg die na The Shootist.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vraagje.
Ik heb tijdje terug die telefoonmissie op the airport gehaald. (Wie heb je daar eigenlijk omgelegd?), en nu moet er volgens mij nog een telefoonmissie zijn. Maar wanneer word je daarvoor gebeld?
Ik heb alle stappen met succes doorlopen. Alleen als ik naar de auto die ik heb geinstalleerd probeer toe te rijden blijft de computer hangenquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:31 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Download 1: http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=86
Download 2: http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=62
Wat je moet doen.
Het makkelijkste is de VCMM dat gaat helemaal automatisch.
1. Download het en installeer VCMM
2. Ga naar een site (met de mods van VC) en download je favourite auto die een VCM extentie bevat. (bv. VCM Cars downloads
3. Zoek een auto uit die je leuk vindt en download hem vervolgens naar je bureaublad.
4. Pak het .rar bestandje uit.
5. Als je dan vervolgens in je uitgepakte map bekijkt dan zie je één of meerdere .vcm bestanden.
6. Ga naar C:\Programm Files\VCMM\Mods\VCM. En plak in deze map al je .vcm bestanden.
7. Start vervolgens VCM op, en je ziet dat er 1 of meerdere files in een kader staan.
8. Klik een file aan. (bv. DMagic1 Wheel Mod) en klik op install.
9. Je ziet een balkje lopen en als ie weg is dan is hij succesvol geinstalleerd en wordt het lampje groen.
10. Als je een auto installeert dan doe je het precies hetzelfde. Maar als je op install drukt (in VCM) krijg je een lijst te zien met allemaal auto's. Selecteer er1 om één overheen te schrijven
veel geluk![]()
BMW 3 moet je hier voor bedanken want hij had het in het vorige topic vertelt.
http://forum.fok.nl/topic/544423/5/50
36? volgens mij zijn er 100 hoor...:)quote:Op maandag 28 juni 2004 14:41 schreef Repeat het volgende:
ik heb 34 van de 36 hidden packages. Maar nu weet ik dus niet welke 2 ik nog moet doen. En als een jump niet lukt, weet je dus niet of het komt doordat je hem al gehad hebt, of omdat je hem fout doet. Dus kan je dat ergens zien ofzo ?
Jij zal vast de Unique Jumps bedoelen :')quote:Op maandag 28 juni 2004 14:41 schreef Repeat het volgende:
ik heb 34 van de 36 hidden packages. Maar nu weet ik dus niet welke 2 ik nog moet doen :'(. En als een jump niet lukt, weet je dus niet of het komt doordat je hem al gehad hebt, of omdat je hem fout doet. Dus kan je dat ergens zien ofzo ?
Als je hem goed hebt gedaan komt er in het beeld the staan Unique Stunt oid en als je hem niet goed doet dan komt er enkel insane stunt te staan onder in beeld of helemaal nietsquote:Op maandag 28 juni 2004 14:41 schreef Repeat het volgende:
ik heb 34 van de 36 hidden packages. Maar nu weet ik dus niet welke 2 ik nog moet doen. En als een jump niet lukt, weet je dus niet of het komt doordat je hem al gehad hebt, of omdat je hem fout doet. Dus kan je dat ergens zien ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |