Ik zoek een auto, maar ik kan 'm nergens vinden?quote:
Of die zo moeilijk isquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:57 schreef rotskibo het volgende:
Jaaa, heb gisteren eindelijk demolition man volbracht![]()
![]()
De story line, of echt alles!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:08 schreef Grasmaaier. het volgende:
Uitgespeeld
storylinequote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:14 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
De story line, of echt alles!![]()
Succes, fdat heb ik al achter mijn rug.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:39 schreef Grasmaaier. het volgende:
[..]
storyline
nu nog al die tax,politie/brandweer/ambulance missies
Op de PC welquote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:08 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Of die zo moeilijk is![]()
Nou idd. Met afstand overigens. Ik heb geen ervaring met de PS2, maar kan me voorstellen dat het met een gamepad een stuk makkelijker is.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:14 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Op de PC wel![]()
Autodealerschap kopen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:53 schreef rotskibo het volgende:
Ik wil mee doen aan die straatraces maar hoe werkt dat precies ???
Valt toch wel mee als je de toetsen ff veranderd? Heb er tenminste nooit zo veel moeite mee gehad. Hield nog genoeg tijd over aan het eindquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:14 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Op de PC wel![]()
Ik hield 2,5 minuut over !quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:01 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Valt toch wel mee als je de toetsen ff veranderd? Heb er tenminste nooit zo veel moeite mee gehad. Hield nog genoeg tijd over aan het eind
De laatste level vond ik lastiger...
Tis niet echt moeilijk hoor, in je het gedeelte met de garages en spray shop zie je om de hoek een roze marker. Daarin gaan en je kunt een race kiezen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:56 schreef rotskibo het volgende:
Ja ik heb al die auto's al verzameld maar er was iets met een telefoon kan iemand dat ff precies uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |