Nee waar?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:26 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Heb je IMG Tool (handmatige install) of VCMM (Automatic) al gedownload?
IMG Toolquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:22 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Nee waar?
Lol, heb best wel veel keer gedaan over Copland, maar als je die bribes weet te vinden (die sterren) is ie goed te doen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:05 schreef Maikel1 het volgende:
Pffff
wat is cop land een histyrische missie
op de PS2 was het in 1x gelukt
maarja morgen zijn we weer en dan komt alles wel goed
Is dat niet zo vreselijk om te doenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:30 schreef Georges het volgende:
[..]
Lol, heb best wel veel keer gedaan over Copland, maar als je die bribes weet te vinden (die sterren) is ie goed te doen.
Maak niet uit bedanktquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:53 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
IMG Tool
Vice City Mod Manager (VCMM)
Sorry voor de late reactie
dat probeer ik ookquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:23 schreef BMWM3 het volgende:
Als de bom is ontploft bij het café dan rij ik als een gek naar mijn mansion
Ja inderdaad. Ik wacht altijd met smart op de missie dat je hem eindelijk mag vermoordenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:38 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
dat probeer ik ook
maar die lance is ook debiel die blijft soms gewoon staan![]()
Hoe doe je dat dan met een heli? Je moet namelijk in een politieauto naar dat winkelcentrum, staat daar ergens een helikopter in de buurt dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:28 schreef Maikel1 het volgende:
cop land is eigenlijk heel makkelijk
lang leve de heli
daar staat inderdaad dat je met een politie auto moetquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:45 schreef Georges het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met een heli? Je moet namelijk in een politieauto naar dat winkelcentrum, staat daar ergens een helikopter in de buurt dan?
Klopt. Was er ook achtergekomenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:43 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
daar staat inderdaad dat je met een politie auto moet
maar je mag ook gewoon met een *normaal* voertuig daarheen
Ok dan, maakt het wel een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:43 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
daar staat inderdaad dat je met een politie auto moet
maar je mag ook gewoon met een *normaal* voertuig daarheen
vind het wel een beetje lame van zequote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:53 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Klopt. Was er ook achtergekomen![]()
In downtown, begin van de bovenste brug. Daar staat een gebouw met een open deurquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:27 schreef berc het volgende:
ik had laatst ook een nieuwshelikopter, vloog een stuk soepeler maar waar kan ik die nog een keer vinden?
oke dankjewel, ga even zoekenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:47 schreef Pluym het volgende:
[..]
In downtown, begin van de bovenste brug. Daar staat een gebouw met een open deur
Ik race naar het strand waar ik een helikopter heb staan wachtenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:38 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
dat probeer ik ook
maar die lance is ook debiel die blijft soms gewoon staan![]()
Moet je nagaan...deel 4 gaat onlinequote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:09 schreef DaafAzuil het volgende:
Allemachtig, even van me afschrijven.
Ik speel Vice City nou al sinds 't uit is, elke dag ongeveer. Begint langzaam tot me door te dringen hoe erg ik aan 't spel verslaafd ben.
Merk gewoon als ik een dag gewerkt heb, ik me soms onrustig voel maar op 't moment dat ik weer speel en die mooie jaren '80 nummers voorbij hoor komen terwijl ik door de stad scheur in m'n snelle auto (in 't spel) ik helemaal weer tot rust kom.
Ik heb best wel een sociaal leven en ga ook wel uit enzo, maar merk dat ik elke dag een gaatje probeer te vinden om tóch vice city te kunnen spelen.
't spel heb ik eigenlijk al uitgespeeld, geen 100% maar ben ik mee bezig, maar wat ik wel weet, is dat 't spel écht van m'n computer af gaat voordat ik weer ga studeren in september, want dit zou echt niet samen gaan...
Ik bedoel, ik ben gister zelfs naar een jaren '80 feest in Tivoli geweest omdat ik die muziek zó onwijs gaaf ben gaan vinden. Gister kwam er op m'n werk zo'n nummer voorbij en zat ik daar met zó'n grijns op m'n smoel, collega's snapten er geen zak van
wat een spel![]()
![]()
![]()
![]()
lol iddquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:09 schreef DaafAzuil het volgende:
Ik speel Vice City nou al sinds 't uit is, elke dag ongeveer. Begint langzaam tot me door te dringen hoe erg ik aan 't spel verslaafd ben.
Merk gewoon als ik een dag gewerkt heb, ik me soms onrustig voel maar op 't moment dat ik weer speel en die mooie jaren '80 nummers voorbij hoor komen terwijl ik door de stad scheur in m'n snelle auto (in 't spel) ik helemaal weer tot rust kom.
Ik heb best wel een sociaal leven en ga ook wel uit enzo, maar merk dat ik elke dag een gaatje probeer te vinden om tóch vice city te kunnen spelen.
't spel heb ik eigenlijk al uitgespeeld, geen 100% maar ben ik mee bezig, maar wat ik wel weet, is dat 't spel écht van m'n computer af gaat voordat ik weer ga studeren in september, want dit zou echt niet samen gaan...
Ik bedoel, ik ben gister zelfs naar een jaren '80 feest in Tivoli geweest omdat ik die muziek zó onwijs gaaf ben gaan vinden. Gister kwam er op m'n werk zo'n nummer voorbij en zat ik daar met zó'n grijns op m'n smoel, collega's snapten er geen zak van
wat een spel![]()
![]()
![]()
![]()
Lol, zo erg heb ik heb het niet, maar het is een geweldig spel. 100 procent heb ik nooit gehaald. ook niet geprobeerd, maar de storyline speel ik keer op keer. De muziek is inderdaad geweldig al heb ik de laatste tijd mijn eigen mp3 tjes aan staan.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:09 schreef DaafAzuil het volgende:
wat een spel![]()
![]()
![]()
![]()
Het is mogelijk dat het dezelfde is, en GTA 3 speelt zich volgens mij toch echt af in de jaren 70quote:Having just made it back onto the streets of Liberty City after a long stretch in maximum security, Tommy Vercetti is sent to Vice City by his old boss, Sonny Forelli. They were understandably nervous about his re-appearance in Liberty City, so a trip down south seemed like a good idea
Neen het is niet in de jaren 70quote:Op zondag 6 juni 2004 00:30 schreef Drakul het volgende:
[..]
Het is mogelijk dat het dezelfde is, en GTA 3 speelt zich volgens mij toch echt af in de jaren 70
Je hebt gelijkquote:Lastly, because the game is set in the 80s, not in the early twenty first century as GTA3, we wanted to keep the period flavor intact
Lachen ditquote:Op zondag 6 juni 2004 12:35 schreef Hollandia2 het volgende:
http://store.yahoo.com/rockstarwarehouse/clothing.html
hier dus
Klopt, zo gauw je de grond raakt is het einde oefening. Kwestie van veel oefenen, net als Demolition Man.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:52 schreef Maikel1 het volgende:
Net die film studio gekocht maar dodo dildo is best een irritante missie
als je per ongeluk op de grond neertyft kan je niet meer de lucht in...
of ligt dat aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |