Krijg je iets extra als je deze races rijdt?quote:Op zondag 19 september 2004 16:27 schreef CybPraetorian het volgende:
ik zit een beetje vast met de Vice Street Racer, bij SunShine cars: hoe doe je daar aan mee? ik kan wel de races bekijken op de kaart maar waar moet ik dan op drukken? enter, of ctrl of een andere knop, ik kan het niet voorelkaar krijgen...
quote:
Ahum...... dat is niksquote:
Waar is dat eigenlijk? Het is zo te zien vlakbij het ziekenhuis in de buurt van het jacht van Cortez, maar die gebouwen op de achtergrond kloppen dan weer niet.quote:
Om hier nog even op terug te komen. Je moet de shiftknop ( is bij mij de 'horn' functie) indrukken. Dan schakelt ie automatisch terug naar je normale view. Dan zie je een zin in beeld staan dat je naar de starting grid kan.quote:Op zondag 19 september 2004 16:27 schreef CybPraetorian het volgende:
ik zit een beetje vast met de Vice Street Racer, bij SunShine cars: hoe doe je daar aan mee? ik kan wel de races bekijken op de kaart maar waar moet ik dan op drukken? enter, of ctrl of een andere knop, ik kan het niet voorelkaar krijgen...
Ziekenhuis tegenover "The Docks" bij die gekke Garage waar je die phonecalls kreegquote:Op zondag 19 september 2004 20:22 schreef Georges het volgende:
[..]
Waar is dat eigenlijk? Het is zo te zien vlakbij het ziekenhuis in de buurt van het jacht van Cortez, maar die gebouwen op de achtergrond kloppen dan weer niet.
Achterkant van het ziekenhuis. Die reclameboard op de achtergrond staat, stond ook is een mannetje op. Die je dus moest vermoorden met een telefoonmissie!quote:Op zondag 19 september 2004 20:22 schreef Georges het volgende:
[..]
Waar is dat eigenlijk? Het is zo te zien vlakbij het ziekenhuis in de buurt van het jacht van Cortez, maar die gebouwen op de achtergrond kloppen dan weer niet.
UhUhquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:23 schreef Mikkie het volgende:
Btw... hoe krijg je een hoertje zover dat ze met je naar bed gaat? Ik heb ze al vaker in de auto gehad... evt meegenomen naar de Mansion... maar daar stapte ze uit en er gebeurde niks
dat is dacht ik een van die zwarte feds wagens, die ik fikkend had geschoten, zodat het nog n paar tellen duurt dat ie ontploft,dat deed ik op de brug dacht ik (ja t is n tijd geleden)quote:Op maandag 27 september 2004 01:10 schreef speedfreakssj het volgende:
Wat is die explosie naast de auto in de verte bij dat winkelcentrum?
Je laat ze instappen in de auto en je rijdt naar een verlaten plek, ergens tussen struiken (ofzo) parkeer je. Als je nu ff niks doet hoor je piepende vering en je auto gaat op en neer. Je krijgt 25 healt punten bij. Als je uitstapt is het afgelopen, je kan wel enventueel die hoer doden zodat je je geld terug hebt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:23 schreef Mikkie het volgende:
Btw... hoe krijg je een hoertje zover dat ze met je naar bed gaat? Ik heb ze al vaker in de auto gehad... evt meegenomen naar de Mansion... maar daar stapte ze uit en er gebeurde niks
Hoeren zijn koeien => Ze houden van grassige plekjesquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:23 schreef Mikkie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |