yup.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:16 schreef BMH het volgende:
Ben ik de enige die al moe werd van de rehash genaamd Vice city?
Denk het wel.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:16 schreef BMH het volgende:
Nog groter, nog meer auto's, meer guns meer meer meer meer van het zelfde maar dan meer.
Ik sla hem over.
Yep, volgens mij ben je een van de paar mensen die er zo over denktquote:Op donderdag 9 september 2004 13:16 schreef BMH het volgende:
Nog groter, nog meer auto's, meer guns meer meer meer meer van het zelfde maar dan meer.
Ik sla hem over.
Zo dan, partij geile info hier.quote:Op donderdag 9 september 2004 17:10 schreef Chris_Redfield het volgende:
Van een ander forum:
GamePro Australia, New Article + San Fierro
ok i grabbed it this morning, havent fully checked it out yet but i saw some screenies in it on San Fierro. the scans are coming as soon as humanly possible for me, which is about 5 hours time from this post.
by the looks of it its about 8-10 pages long and covers the countryside and San Fierro.
EDIT:
sorry no scans. forgot sis moved out with it on the weekend. i can get scans within about 24 hours depending on when i get home 2morrow after my dad scans them at work.
here is some information i picked up on:
- Kids are metioned. might be a synomen (arg spelling) though to the way people act on the streets.
- what you can carry in home invasions depends on your strength and time in gym
- negotiate price with the fence on stolen items
- tram jacking (i dont remember if this was mentioned before)
- san fierro hasruins from 1989 earthquake
- Lombard road and Trans-America tower in the game
- Cops chase peds in high speed chashes, even helicopters get involved.
- these events can even cause ur death
- helicopters seem to be avaliable in San Fierro (article talks about using one and falling into the water avoiding and RPG)
- dialouge with NPC's like RPG style. dialouge boxes
- Climbing said to be like in tony hawks underground
- hints in the game at stealing trains, and skateboards
- Angle Pine the size of two vice city blocks
- seems to be no limit on how high you can fly
- can fly for minutes in a straight line without seeing a town
- CJ's mobile will help you get back on track if you get lost
- complete day finishes in 24 minutes
- health can be viewd in stats page
- average gamer playing it directly through with a strat guide, said to be 130-150Hrs
- took the magazine people 10 minutes in a plane and on the ground tofind something once left mount chilliad
- each main city has an airport with vehicles to jack
- eating will be told in a meter bar, or by on screen recognition. undecided as of time of writing
- game might be open from the begining or not, R* still deciding on this.
ok that is a run down of information in the magazine i found new to me. not bad for 8 pages. i counted in total 2 new screenshots to me, though they are just old ones from different angles i believe.
like i said earlier. 24 hours from this edit and scans are coming, unless someone else can get them up before me. sorry for the wait.
Waarom hou je dan van nintendo daar doen ze niks anders dan telkens een nieuw deeltje van de classics uitbrengenquote:Op donderdag 9 september 2004 13:16 schreef BMH het volgende:
Ik sla hem over.
nintendoquote:Op donderdag 9 september 2004 17:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom hou je dan van nintendo daar doen ze niks anders dan telkens een nieuw deeltje van de classics uitbrengen![]()
Maar aangezien ik verslaafd ben aan de GTA serie wíl ik ook steeds meer, meeer, MEEEEEEER!!!quote:Op donderdag 9 september 2004 13:16 schreef BMH het volgende:
Ik sla hem over.
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:22 schreef Georges het volgende:
Je bent de enige.
quote:Op donderdag 9 september 2004 17:40 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
nintendo![]()
GTA![]()
Met de nodige verniewing ja.quote:Op donderdag 9 september 2004 17:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom hou je dan van nintendo daar doen ze niks anders dan telkens een nieuw deeltje van de classics uitbrengen![]()
OK, daar ben ik het redelijk mee eens (de laatste zin dan). GTA3 vond ik overtuigender, echter. Ik vond Vice meer een mix van alles wat ook maar een beetje met de 80s te maken had... Met name het leveldesign van Vice City vind ik zwaar lelijk. Er zijn maar een paar plekjes die ik sfeervol vind. GTA3 vind ik op elke hoek van de straat prachtig. Ik hoop dat rockstar bij SA wel op details blijft letten, zoals bij GTA3.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Met de nodige verniewing ja.![]()
Bekijk het verschil maar eens tussen Zelda: the wind waker en zelda: Four swords.. Of Mario 64 & mario sunshine.. Of GTA 3 & vc.. oh wacht nu klopt het niet meer..
Ik hoop dat het spel mijn verwachtingen zal overtreffen. Maar ik was al heel teleurgesteld in VC, dus ben nu een beetje lauw ingesteld als het gaat om SA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |