Kijk je uit dat je niet in je eigen kots stiktquote:Op zondag 21 november 2004 12:43 schreef capibar het volgende:
*schuimbekkend over de grond rolt*
DOODSVERWEENSING BANBANABANABANANABANANBANAAN!!!!!quote:Op zondag 21 november 2004 12:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet in je eigen kots stikt
ik typ terwijl ik in shock op de grond ligquote:Op zondag 21 november 2004 12:45 schreef RaymanNL het volgende:
Het is wel rustig ineensvolgens mij heb ik iedereen uitgeschakeld
dat was geen doodverwensingquote:Op zondag 21 november 2004 12:45 schreef capibar het volgende:
[..]
DOODSVERWEENSING BANBANABANABANANABANANBANAAN!!!!!
Le Baggeur toch! Er staat toch niet bij dat ik hoop dat het gebeurdquote:Op zondag 21 november 2004 12:45 schreef capibar het volgende:
[..]
DOODSVERWEENSING BANBANABANABANANABANANBANAAN!!!!!
JIJ OOK AL?!?!?!!quote:Op zondag 21 november 2004 12:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
dat was geen doodverwensing, ze waarschuwt je alleen
Door de door jou veroorzaakte shock zijn de hersenfuncties van Le Baggeur uitgeschakeldquote:Op zondag 21 november 2004 12:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
dat was geen doodverwensing, ze waarschuwt je alleen
nu al?quote:Op zondag 21 november 2004 12:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
*Strontchagerijnig wordt van Christmas time op the box![]()
Nu al, of heb je het over de tokkiesquote:Op zondag 21 november 2004 12:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Le Baggeur toch! Er staat toch niet bij dat ik hoop dat het gebeurd![]()
*Strontchagerijnig wordt van Christmas time op the box![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 12:48 schreef capibar het volgende:
[..]
nu al?
vetjes!
*the box aanzet*
quote:Op zondag 21 november 2004 12:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wacht even, heeft Le Baggeur uberhaupt hersens in zijn kop zitten![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 12:48 schreef capibar het volgende:
[..]
JIJ OOK AL?!?!?!!
RAYMAN, DAT HAD IK NIET VAN JE VERWACHT, BANM BAN BANANAN!!!!!!!
[afbeelding]
klaas het pratende animatiefiguur: "doodsverwensingen zijn verboden in de slowchat!"
Helemaal als hij dood isquote:Op zondag 21 november 2004 12:50 schreef capibar het volgende:
klaas pwnt![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 12:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Helemaal als hij dood is![]()
Waarom zou dat met FireFox niet werken...quote:Op zondag 21 november 2004 12:51 schreef RaymanNL het volgende:
Mensen, wanneer u een epilepsie aanval krijgt van het door mij geposte gifje, moet u op ESC drukken, wanneer u Firefox gebruikt, werkt dit niet en ga je er aan, wat jij Klaas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |