PS2 / PC / XBOX ?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:55 schreef GF het volgende:
Ik neem aan dat iedereen die hier komt en leest dit op eigen risico doet
Je kan niet alle huizen in. Bepaalde wel en met een truck kan je die leeghalenGeen multiplayer. Ik zit nu bij de missie dat je het leger beroven moet
Alleen Ryder gaat steeds dood
Hoe wil je dat ik die maak van m'n tv?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:59 schreef alsem het volgende:
en screenshots?
Klinkt vet. Ik hou wel van de "hood". :')quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:04 schreef GF het volgende:
Nogmaals, ik wil het niet verzieken voor mensen die het spel nog niet (willen) hebben.
Stijl is heel anders. Je moet de 'hood' langzaam weer over gaan nemen. Verder is het negers, negers en negersHandling van de auto's verschilt. BMX is ook wel lachen. Je hebt voor bepaalde dingen skills. Autorijden, fietsen, wapens..
De map is zoals bekend enorm groot
Maar hoe is het auto tunen?? Zwemmen>>?? Ziet het er een beetje leuk uit. Dit is een spoiler topic dus hier mag het wel tochquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:04 schreef GF het volgende:
Nogmaals, ik wil het niet verzieken voor mensen die het spel nog niet (willen) hebben.
Stijl is heel anders. Je moet de 'hood' langzaam weer over gaan nemen. Verder is het negers, negers en negersHandling van de auto's verschilt. BMX is ook wel lachen. Je hebt voor bepaalde dingen skills. Autorijden, fietsen, wapens..
De map is zoals bekend enorm groot
weet ik veel..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:09 schreef GF het volgende:
[..]
Hoe wil je dat ik die maak van m'n tv?
Geen idee. Carl lijkt anti-drugs te zijnquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:17 schreef mr.marcus het volgende:
dan je ook drugs doen?
Oh ja, je hebt wel mac, kentucky, pizza hut achtige tenten. Wordt je dik enzoquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:25 schreef mr.marcus het volgende:
kut!
het zou wel uberstoer zijn om crack-afhankelijk te zijn. Dat je heel snel veel zou moeten verdienen en je heel moedeloos wordt als het te lang geleden is als je hebt " gescoord"
aandachtsgeile pubers...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:42 schreef r8ality het volgende:
Waarom kom ik alleen maar dingen tegen die al bekend zijn? Hou iemand anders voor de gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |