quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet wordenDat leggen we dan wel uit
je profielnummerquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:10 schreef One_conundrum het volgende:
hmm het wordt steeds duidelijk stiekem
wat vul ik in bij profielnummer
102865quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:11 schreef One_conundrum het volgende:
nouja waar vind ik profielnummer
Dat vroeg hij nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
102865
doe eens normaal sjaak, je spamt deze hele reeks vol met je geouwehoer.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:11 schreef One_conundrum het volgende:
sorry, maar heb je het nou nog ECHT niet door? niemand zit te wachten op 4 posts in 2 minuten over iets wat je al 20x gevraagd hebt. Johan-Derksen heeft het al verscheidene malen uitgelegd en stuur gewoon een mail naar sir_dalord en hij zoekt je profielnummer wel op, en laat het voorderest rusten totdat hij er melding van maakt dat je erbij staat aub.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:11 schreef One_conundrum het volgende:
lijkt me beter dat je voor onbepaalde tijd niet meer post heirquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:15 schreef One_conundrum het volgende:
ja sorry als iemand mij vertelt waar ik em vind of wat mijn nummer ik is dit het allerlaatse (semi-) off topic bericht wat der is
nounounounou niet zo onaardig hequote:Op dinsdag 28 september 2004 18:17 schreef Fugie het volgende:
lijkt me beter dat je voor onbepaalde tijd niet meer post heir
even on topic hivesquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:23 schreef The_Hives het volgende:
One_conundrum met
K.F.C. Minnertsga
Mag je eigenlijk al auto rijden of vind je het gewoon een goed pimp bak?
nogal:)quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoor dat er klachten zijn over offtopic geouwehoer?
ja doe gezellig meequote:Op dinsdag 28 september 2004 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoor dat er klachten zijn over offtopic geouwehoer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |