quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Heb jij je fietsen toevallig ook altijd bij de junks gehaald?
Ja en als je een cd koopt en die gaat stuk ben je hem ook kwijtquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:15 schreef speedfreakssj het volgende:
Wat ik me nu afvraag, je hebt HL2 dan kunnen downen met zo'n ding dat bij je kaart zat. Wat als je later nu op en andere PC weer HL2 wilt speen? je kan er niet effe een cd'tje inproppen en gaan met die banaan. Zal je hem dus opnieuw moeten downloaden en vraag me af of dat kan.
Ja kan dan wel 1 keer doen maar als die HDD dan crasht waar je eerst mee werkte dan ben je je spel ook kwijt toch?
Je mist z'n punt, hij zegt dat er altijd wel wat kán gebeuren, en juist dáárom heeft het absoluut geen zin om het ook maar ter discussie te stellen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:59 schreef MrSkyline het volgende:
ja maar dan stuur je m op met 5 euro en je krijgt een cdtje terug (bij EA iniedergeval wel)
hak met battlefield...
jajaja weet ik, maar ik heb persoonlijk toch liever een versie met hoesje en boekje, dat geeft mij gewoon een voldaan gevoel, echt zo van; ik heb iets.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je mist z'n punt, hij zegt dat er altijd wel wat kán gebeuren, en juist dáárom heeft het absoluut geen zin om het ook maar ter discussie te stellen.
En daar heeft hij groot gelijk in.
ga dan nog maar prima 2 nachtjes slapenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb de pre-load al binnen, wachten op de sourcecode. IK WIL SPELEN [afbeelding]
wachten op een cracked versie als je een key hebt?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:45 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
ga dan nog maar prima 2 nachtjes slapen
of wachten op de ckracked versie
2 september toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:51 schreef Evil_Jur het volgende:
Het wordt nu toch wel vervelend dat er nog steeds geen release-date is...
Bron?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
2 september toch?
Ik had vanmiddag ergens iets gelezen dat Gabe Newell had gepost dat het 2 september gold zou gaan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Bron?
Ik zou het graag willen weten namelijk maar men is ERG geheimzinnig
Volgens Valve moet een Radeon 9800 Pro genoeg zijn om alles op max detail te draaien, Counterstrike Source Beta doet dat iig op z'n sloffen. Ik zit tussen de 75 en 125 FPS op max detail, ik verwacht dat HL 2 wel wat zwaarder gaat worden dan CS: Source maar we zullen zien. * Dubbeldrank is benieuwdquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:05 schreef Verbal het volgende:
Ik was mijn interesse in HL2 een beetje verloren...
Tot ik de filmpjes eens bekeek die bij PC Format zaten, afgelopen maand
Fnarking HELL wat ziet dat er gaaf uit (op een killer PC met een nieuwe ATI-kaart en +3 Ghz etc, yadayadayada)
V.
gold gaan en echt in de winkel liggen zijn 2 verschillende dingenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ergens iets gelezen dat Gabe Newell had gepost dat het 2 september gold zou gaan.
Ik heb geen Radeon 9800 Pro, ik heb een Nvidia Ti 4280.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Volgens Valve moet een Radeon 9800 Pro genoeg zijn om alles op max detail te draaien,
Mijn bovenbuurman draait CS: Source Beta op +/- 50 - 75 FPS op max detail, het spel schakelt terug naar DX8 mode en is daar ook prima geoptimaliseerd. Ik was echt verbaasd om te zien hoe goed het bij hem liepquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb geen Radeon 9800 Pro, ik heb een Nvidia Ti 4280.
V.
Dat was een fake, Gabe's account was gejat: http://games.slashdot.org(...)d=204&tid=206&tid=10quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ergens iets gelezen dat Gabe Newell had gepost dat het 2 september gold zou gaan.
Hahahaa, dat is ook wel erg stupid om zo'n wachtwoord te nemenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:13 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat was een fake, Gabe's account was gejat: http://games.slashdot.org(...)d=204&tid=206&tid=10
vannacht = cracked versie online denk ik... duz das 2 dagen eerderquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
wachten op een cracked versie als je een key hebt?
Hmmm, praktisch mijn specs...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mijn bovenbuurman draait CS: Source Beta op +/- 50 - 75 FPS op max detail, het spel schakelt terug naar DX8 mode en is daar ook prima geoptimaliseerd. Ik was echt verbaasd om te zien hoe goed het bij hem liephij draait op een P4 2.4GHz 1GB mem en een Ti4200 128MB 8x AGP
En nadat een geme 'gold' gaat kan het nog weken duren tot de release. Gold gaan betekent dat er wordt gestart met de productie.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar CS: Source is een stuk minder veeleisend dan HL2 zelf lijkt me.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mijn bovenbuurman draait CS: Source Beta op +/- 50 - 75 FPS op max detail, het spel schakelt terug naar DX8 mode en is daar ook prima geoptimaliseerd. Ik was echt verbaasd om te zien hoe goed het bij hem liephij draait op een P4 2.4GHz 1GB mem en een Ti4200 128MB 8x AGP
nee, de preload is alleen maar textures en audio, de engine zit er nog niet bij hoorquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:21 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
vannacht = cracked versie online denk ik... duz das 2 dagen eerder
Dat had ik hier al geconcludeerdquote:Op zondag 29 augustus 2004 09:46 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar CS: Source is een stuk minder veeleisend dan HL2 zelf lijkt me.
Kan HL2 ook terugschakelen naar DX8mode danquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja, het is een zeer goede engine, waardoor de "mindere" PC's ook het spel kunnen draaien, hetzelfde principe als HL dusquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:06 schreef kippiej het volgende:
[..]
Kan HL2 ook terugschakelen naar DX8mode dan
Bij baggerkaarten geeft DX 8 soms betere prestaties dan DX 9, daarom gebruiken ze dat, best aardig en inventiefquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:06 schreef kippiej het volgende:
[..]
Kan HL2 ook terugschakelen naar DX8mode dan
En heel slim want ze bereiken nu een groter publiekquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Bij baggerkaarten geeft DX 8 soms betere prestaties dan DX 9, daarom gebruiken ze dat, best aardig en inventief
Dat is dan wel brute shit!quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja, het is een zeer goede engine, waardoor de "mindere" PC's ook het spel kunnen draaien, hetzelfde principe als HL dus.
want alleen de harde kern heeft thuis een systeempje van 1500 euro + staanquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
En heel slim want ze bereiken nu een groter publiek
Zoals het hoortquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
want alleen de harde kern heeft thuis een systeempje van 1500 euro + staan
Halflife 2 -deel 4-quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:16 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Voor degene die het niet hebben meegekregen:
Zaterdag kwam het bericht van Gabe dat Half-life 2 as. maandag gold zou gaan. Verder op de dag bleek dat iemand Gabe's pasword had proberen te raden, en dit naderhand ook goed had (pw bleek "gaben" te zijn). Die iemand had dus onder Gabe's account gepost dat Half-life2 Maandag gold zou gaan. Dit was dus een fake message.
Gabe moet zich eens achter zijn dikke nek gaan krabben. Eerst de souce dat gelekt wordt, en nu iemand die gewoon je wachtwoord raad omdat je je voornaam hebt gebruikt.
Hey, weet jij of je ook handmatig terug kan schakelen op directx 8? Ik heb nl een radeontje 9200 die directx 9 wel ondersteunt maar niet echt geweldig snel allemaal. Zou handig zijn als het ook handmatig kon, graphics boeien bij een spel als cs vrij weinig nl.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Halflife 2 -deel 4-
Maar ik moet toegeven dat het wel een EIKEL is ja
Een radeon 9200 is ook een direct X 8 kaartje vanaf radeon 9500 is het direct X 9.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:54 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Hey, weet jij of je ook handmatig terug kan schakelen op directx 8? Ik heb nl een radeontje 9200 die directx 9 wel ondersteunt maar niet echt geweldig snel allemaal. Zou handig zijn als het ook handmatig kon, graphics boeien bij een spel als cs vrij weinig nl.
Waarom denk je dat de serie met een 9 begintquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:05 schreef noutie het volgende:
[..]
Een radeon 9200 is ook een direct X 8 kaartje vanaf radeon 9500 is het direct X 9.
Ik denk niet dat dat kan, tenminste niet in de settings ingame. Misschien dat er via de cfg files iets te tweaken is maar dat denk ik niet. Ik denk dat ze gewoon een GPU capaciteits check hebben voor het DirectX level.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:54 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Hey, weet jij of je ook handmatig terug kan schakelen op directx 8? Ik heb nl een radeontje 9200 die directx 9 wel ondersteunt maar niet echt geweldig snel allemaal. Zou handig zijn als het ook handmatig kon, graphics boeien bij een spel als cs vrij weinig nl.
Kijk maar hier: http://www.ati.com/products/radeon9200/index.htmlquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de serie met een 9 begint
Krijg nou.....quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:20 schreef noutie het volgende:
[..]
Kijk maar hier: http://www.ati.com/products/radeon9200/index.html
Dan zouden we nou bij DX 10 moeten zijnquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Krijg nou.....
Je hebt helemaal gelijk, ik was echt in de veronderstelling dat de 7, 8 en 9 serie van de radeons overeen kwamen met de DX versie's of iig de DX versie capaciteiten
Got a point there.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:44 schreef noutie het volgende:
[..]
Dan zouden we nou bij DX 10 moeten zijn
radeon X800 en de X staat voor 10.
dat lukt toch nooit want de winkels lekken altijdquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:07 schreef Elocyp het volgende:
Of ze zeggen gewoon niet dat ie al gold is gegaan. En dan 's ochtends net voordat de winkels opengaan zeggen 'En nu moeten jullie maar eens in de winkel kijken'
Maar stel, echt, word je 's ochtends wakker: Half Life 2!quote:Op maandag 30 augustus 2004 07:50 schreef Rahl het volgende:
[..]
dat lukt toch nooit want de winkels lekken altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |