Is het niet gewoon een kwestie van een woonwijkje naast een dirt industry te dumpen... Maak het daar gewoon zo slecht mogelijk, dat moet toch wel enigsinds lukkenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:00 schreef MrX1982 het volgende:
hmm ik heb nog ff gezocht in de vorige sim city topics maar niets gevonden hoe je ghetto's kan bouwen iemand een id of een link naar een tutorial daarover![]()
Zo, die kanalen zijn gaaf! Heb mijn SC4-cd's tijdelijk uitgeleend, ga ze maar eens terugvragen denk ik.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:50 schreef Double_A_Paper het volgende:
Iemand van Simcitycentral, dacht Oppie, was zo geniaal om grachten te ontwerpen. Zo geeft 't een leuk Nederlands tintje als je het in je stad toepast, of gewoon experimenteerd, mis alleen nog een kanaaltour erin, maar efin, het ziet er extreem cool uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis allesbehalve winstgevende stad... sjorre sjorre.. maak maandelijks $3000 verlies ermee... grachten moeten nou ook eenmaal worden onderhouden... maar tja... een stad dat mooi wilt zijn moet nou eenmaal financieel lijden dunk ik
Grachten zijn hier op deze pagina down te loaden http://www.simcitycentral.net/downloads.php
-edit - wat kleine aanpassingen :$
Ik ben weer van de partij in elk geval!quote:Op maandag 29 maart 2004 19:20 schreef SuperSiem het volgende:
Leuk dat er weer een SC4-topic is. Hopelijk kunnen de 'oude' bezoekers van de topics ook dit topic weer vinden.![]()
Al die mods komen van www.simtropolis.com hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:16 schreef K3 het volgende:
Die grachten zijn echt vet! SimCityCentral zelf ook overigens!
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:16 schreef K3 het volgende:
Die grachten zijn echt vet! SimCityCentral zelf ook overigens!
Dubieus?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:07 schreef Double_A_Paper het volgende:
[..]
hier ook, vind simtropelis toch een beetje, tja, dubieus =P
Vreemd =Pquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:13 schreef Dezz het volgende:
[..]
Dubieus?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |