Ik ben geen newbiequote:Op zondag 21 november 2004 15:32 schreef jercovski het volgende:
optiefen newbie
het optiefen newbie slaat op die rijk, het optiefen alleen slaat op jou...quote:Op zondag 21 november 2004 15:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben geen newbie
quote:Op zondag 21 november 2004 15:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben geen newbie
quote:Op zondag 21 november 2004 15:51 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben een newbie
Ik ben al een jaar lidquote:Op zondag 21 november 2004 16:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je dat nietquote:Op zondag 21 november 2004 15:51 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben geen newbie
met jou kan ik praten, GinaGquote:Op zondag 21 november 2004 16:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je dat niet![]()
Heb je al mail ontvangen overigensquote:Op zondag 21 november 2004 16:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
met jou kan ik praten, GinaG![]()
nopequote:Op zondag 21 november 2004 16:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb je al mail ontvangen overigens![]()
Jij dus ook nog niet van games.fokquote:Op zondag 21 november 2004 16:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik niet!
Ik langer.quote:Op zondag 21 november 2004 16:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar lid
Ik heb niet eens een feestje gevierdquote:Op zondag 21 november 2004 16:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik langer.![]()
Nee, man ik wil prijzen winnen.quote:Op zondag 21 november 2004 16:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij dus ook nog niet van games.fok
welkom bij de club
Jammer, dat was zeker een fok meeting waard...quote:Op zondag 21 november 2004 16:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een feestje gevierdop 8 november
Aah, omdat ik een N@@b ben moet ik maar gelijk optiefen?quote:Op zondag 21 november 2004 15:38 schreef jercovski het volgende:
[..]
het optiefen newbie slaat op die rijk, het optiefen alleen slaat op jou...
Gast, wees even serieus.quote:Op zondag 21 november 2004 16:27 schreef rijkv het volgende:
Alsof er iets mis is met newbies, pffrt!
hij pakt et wel snel opquote:Op zondag 21 november 2004 16:17 schreef rijkv het volgende:
[..]
Aah, omdat ik een N@@b ben moet ik maar gelijk optiefen?![]()
kan je van andere users niet zeggen, daar is het al 100x tegen gezegd en die blijven steeds terugkomenquote:Op zondag 21 november 2004 17:08 schreef jercovski het volgende:
[..]
hij pakt et wel snel op
Is het teveel gevraagd dat wij, als klein groepje gamers, die elkaar zo geweldig aanvullen op allerlei fronten, samen en alleen mogen zijn in een klein slowchat topique?quote:Op zondag 21 november 2004 17:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou, nog maar een keer dan.
Nog een keer dit infantiele newbiebashen etc.etc.etc. Yadayadayada en de SC gaat een week dicht. Na de vorige keer, toen het een weekendje was, ging het een tijdje goed. Maar het is niet lang genoeg blijkbaar..
gelukkig heb ik PES 4 en Halo 2quote:Op zondag 21 november 2004 17:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou, nog maar een keer dan.
Nog een keer dit infantiele newbiebashen etc.etc.etc. Yadayadayada en de SC gaat een week dicht. Na de vorige keer, toen het een weekendje was, ging het een tijdje goed. Maar het is niet lang genoeg blijkbaar..
Jullie zitten hier inderdaad om je te vermaken. Maar andere ook.quote:Op zondag 21 november 2004 17:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Is het teveel gevraagd dat wij, als klein groepje gamers, die elkaar zo geweldig aanvullen op allerlei fronten, samen en alleen mogen zijn in een klein slowchat topique?
Dat wij ons niet hoeven te ergeren aan idiote vragen, vragen die er simpelweg niet toe doen en ons niet prikkelen, slechts irriteren.
Want we zijn hier, in the end, natuurlijk om te worden vermaakt en te vermaken. En als we dan geconfronteerd worden met nieuwe, ronduit domme newbies, moeten we ons plezier wel uit het ophangen van hen gaan halen. Het is logisch, als ze er niet zijn, doen we ook geen vlieg kwaad.
Daarbij hébben we Rayman al, dus het is al zwaar genoeg.
Stel, je bent jong en je zit op de kleuterschool. Je rijdt op een mooie fiets, er zijn heel veel mooie fietsen, maar deze fiets vind jij speciaal mooi omdat hij precies heeft wat jij mooi vind. Blauw witte glitters in het handvat, grote wielen en een lekker zacht zadel. Dan komt er een ander jongetje op je af, die wil op die fiets fietsen. Er kan maar 1 iemand op de fiets fietsen en dus ontstaat er een conflict. Jij draagt als argument aan dat er nog veel meer fietsen zijn, hij houdt zich vast op het feit dat die fiets niet van jou is.quote:Op zondag 21 november 2004 17:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jullie zitten hier inderdaad om je te vermaken. Maar andere ook.
Dat vind jij, ik vind het een verdomd goede manier om m'n vrije tijd mee te verdoen.quote:Na de zoveelste gegronde klacht van een user die zich er aan stoort, wordt er iets mee gedaan. Actie-reactie.
Sowieso is newbiebashen een beetje kneuzerig en met een behoorlijk "been there, done that" gehalte.
*lachen probeert in te houden*quote:Op zondag 21 november 2004 17:11 schreef Tain het volgende:
[..]
kan je van andere users niet zeggen, daar is het al 100x tegen gezegd en die blijven steeds terugkomen
eensch...quote:Op zondag 21 november 2004 17:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Stel, je bent jong en je zit op de kleuterschool. Je rijdt op een mooie fiets, er zijn heel veel mooie fietsen, maar deze fiets vind jij speciaal mooi omdat hij precies heeft wat jij mooi vind. Blauw witte glitters in het handvat, grote wielen en een lekker zacht zadel. Dan komt er een ander jongetje op je af, die wil op die fiets fietsen. Er kan maar 1 iemand op de fiets fietsen en dus ontstaat er een conflict. Jij draagt als argument aan dat er nog veel meer fietsen zijn, hij houdt zich vast op het feit dat die fiets niet van jou is.
Wat is, objectief gezien nou de meest redelijke en beste oplossing?
[..]
Dat vind jij, ik vind het een verdomd goede manier om m'n vrije tijd mee te verdoen.
kromme vergelijking met een fiets voor 1 persoon en een forum dat voor iedereen toegankelijk is... en het topic blijft nog steeds hetzelfde topic ook al post er 1 nieuweling extra inquote:Op zondag 21 november 2004 17:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Stel, je bent jong en je zit op de kleuterschool. Je rijdt op een mooie fiets, er zijn heel veel mooie fietsen, maar deze fiets vind jij speciaal mooi omdat hij precies heeft wat jij mooi vind. Blauw witte glitters in het handvat, grote wielen en een lekker zacht zadel. Dan komt er een ander jongetje op je af, die wil op die fiets fietsen. Er kan maar 1 iemand op de fiets fietsen en dus ontstaat er een conflict. Jij draagt als argument aan dat er nog veel meer fietsen zijn, hij houdt zich vast op het feit dat die fiets niet van jou is.
[..]
Dat vind jij, ik vind het een verdomd goede manier om m'n vrije tijd mee te verdoen.
Je gaat er nu gemakshalve van uit dat het slechts één klagende persoon betreft, dat is echter niet waar. Dus je vergelijking, hoe goed bedoeld ook, gaat helaas niet op.quote:Op zondag 21 november 2004 17:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Prima, whatever makes your boat float.. Zolang je het maar niet meer in GAM doet.quote:Dat vind jij, ik vind het een verdomd goede manier om m'n vrije tijd mee te verdoen.
Le Baggeur toch!quote:Op zondag 21 november 2004 17:49 schreef capibar het volgende:
ja leuk rellen, maar nu moet ik eten![]()
Dan gaat ie wel verder in ONZquote:Op zondag 21 november 2004 18:00 schreef HomerJ het volgende:
Als het slowchat topic dicht gaat, daalt Capibar's posts tot 2 per dag?
Vind ik niet erg, kom ik toch nooitquote:Op zondag 21 november 2004 18:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan gaat ie wel verder in ONZ
Ik welquote:Op zondag 21 november 2004 18:03 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Vind ik niet erg, kom ik toch nooit
Heb je al een mailtje binnen jongenquote:Op zondag 21 november 2004 18:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik wel
Nee nog steeds nietquote:Op zondag 21 november 2004 18:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb je al een mailtje binnen jongen
Erm..iedereen is er een geweest.quote:Op zondag 21 november 2004 16:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gast, wees even serieus.
Vertel me nou eerst maar eens wat er níet mis is met newbies.
lees mrzaki's posts op de vorige pagina eensquote:Op zondag 21 november 2004 19:09 schreef rijkv het volgende:
[..]
Erm..iedereen is er een geweest.
Je gaat me niet vertellen dat je nooit een noobie bent geweest.
quote:Op zondag 21 november 2004 17:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het.quote:Op zondag 21 november 2004 17:44 schreef RaymanNL het volgende:
Alweer een rel
quote:Op zondag 21 november 2004 19:29 schreef rijkv het volgende:
[..]
Daaruit blijkt wat een kneus je bent.![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 19:29 schreef rijkv het volgende:
[..]
Ben je dom of zo,quote:Op zondag 21 november 2004 19:29 schreef rijkv het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2004 19:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben je dom of zo,.?
daggla de OP en de TT vind ik behoorlijk ziek...quote:Op zondag 21 november 2004 19:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben je dom of zo,.?
Nee, dat was een serieuze vraag.quote:Op zondag 21 november 2004 19:41 schreef rijkv het volgende:
[..]
hmhm
Het lijkt me meer dat naïefe onschuldige geweten van Rayman dan dat hij er serieus ermee spotquote:Op zondag 21 november 2004 19:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
daggla de OP en de TT vind ik behoorlijk ziek...
tis wat mij betreft ook nog is ban waardig ook...
die kneus weet blijkbaar niet dat zo'n knipperend plaatje daadwerkelijk epilepsie kan veroorzaken
Aaah, vent, kijk er dan niet naar.quote:Op zondag 21 november 2004 19:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die kneus weet blijkbaar niet dat zo'n knipperend plaatje daadwerkelijk epilepsie kan veroorzaken
Ja, maar wat is er mis met noobies, ik vind dat wij niet zomaar gediscrimineerd mogen worden, ik zit hier btw al een jaar!quote:Op zondag 21 november 2004 19:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat was een serieuze vraag.
Begrijp je nou echt niet dat dat nou juist de opmerkingen zijn die de sfeer hier verkutten?
Plaatje is weg. TT is niet echt erg schokkend, eerder een beetje triest.quote:Op zondag 21 november 2004 19:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en toch is het een bespotelijke TT imo...je zal maar epilepsie hebben iemand neemt dat als titel....en je ziet dat plaatje daarna ook nog is...lekker grappigquote:Op zondag 21 november 2004 19:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Plaatje is weg. TT is niet echt erg schokkend, eerder een beetje triest.
En een ban vind ik wel een beetje overdreven.
Gast ik werd hier voor n00b uitgemaakt terwijl ik gewoon een tijdje weg was uit de slowchat. Moet je nagaan wat voor volk hier post...quote:Op zondag 21 november 2004 19:45 schreef rijkv het volgende:
[..]
Ja, maar wat is er mis met noobies, ik vind dat wij niet zomaar gediscrimineerd mogen worden, ik zit hier btw al een jaar!
ik wil het niet wetenquote:Op zondag 21 november 2004 19:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gast ik werd hier voor n00b uitgemaakt terwijl ik gewoon een tijdje weg was uit de slowchat. Moet je nagaan wat voor volk hier post...![]()
ik verklaar hierbij officieel dat ik je niet magquote:Op zondag 21 november 2004 19:51 schreef rijkv het volgende:
[..]
ik wil het niet weten![]()
Haha, je kent me niet eens.quote:Op zondag 21 november 2004 19:55 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik verklaar hierbij officieel dat ik je niet mag
quote:Op zondag 21 november 2004 20:00 schreef Fliepke het volgende:
Dit blijft toch een leuk topic om naar te lurken
*lurkt verder*
quote:Op zondag 21 november 2004 20:03 schreef Rodie83 het volgende:
N00bie bashen is wel cool. Vooral als ze dan ook nog eens gaan verklaren waarom ze geen n00bies zijn, wat natuurlijk alleen maar meer aan geeft hoe noob je bent.
Anyway, beetje respect hier moet je verdienen. Dus niet hier binnenkomen en meteen mee gaan wauwelen met figuren die al wat langer rondhangen. Dat is gewoon irritant.
quote:Op zondag 21 november 2004 20:03 schreef Rodie83 het volgende:
N00bie bashen is wel cool. Vooral als ze dan ook nog eens gaan verklaren waarom ze geen n00bies zijn, wat natuurlijk alleen maar meer aan geeft hoe noob je bent.
Anyway, beetje respect hier moet je verdienen. Dus niet hier binnenkomen en meteen mee gaan wauwelen met figuren die al wat langer rondhangen. Dat is gewoon irritant.
Half-life 2 van de Sintquote:Op zondag 21 november 2004 20:09 schreef Rahl het volgende:
[..]
welk spel zal ik kiezen voor kerst/sinterklaas? Metroid Prime 2, Tales of Symphonia, Half-life 2, NFS:U 2
KEUZES!!![]()
![]()
dat bedoel ik...quote:Op zondag 21 november 2004 20:16 schreef jercovski het volgende:
hehe vrijdag ik HL2 registreren... duurde verdomme anderhalf uur omdat iedereen op steam zat...
k neem aan dat ze bedoelen dat je een newbie in het SC topic bent.quote:Op zondag 21 november 2004 19:45 schreef rijkv het volgende:
[..]
Ja, maar wat is er mis met noobies, ik vind dat wij niet zomaar gediscrimineerd mogen worden, ik zit hier btw al een jaar!
je kan toch vanuit windows dos prompt ofzoiets doenquote:Op zondag 21 november 2004 20:19 schreef jercovski het volgende:
hmm beetje trieste vraag maybe... maar hoe start ik men xp pc op in dos?
hehe format c: in uitvoeren zegt ie dat niet mogelijk is enzo... eerst keer dak deze pc formateer
gewoon xp cd'tje erin, installatie beginnen en partitie formaterenquote:Op zondag 21 november 2004 20:19 schreef jercovski het volgende:
hmm beetje trieste vraag maybe... maar hoe start ik men xp pc op in dos?
hehe format c: in uitvoeren zegt ie dat niet mogelijk is enzo... eerst keer dak deze pc formateer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |