SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldig![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 04:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zoals ik dus zeigaaf hoor! hoeveel mensen zie je dan op straat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldig
owja; verdwijnen voertuigen als in gta:vc wanneer je even wegkijkt ?
voor de rest wacht ik op de PC versie![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 04:06 schreef sapjes het volgende:
[..]
gaaf hoor! hoeveel mensen zie je dan op straat ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja is ongeveer hetzelfdequote:owja; verdwijnen voertuigen als in gta:vc wanneer je even wegkijkt ?zondequote:voor de rest wacht ik op de PC versie![]()
Maar 100 eurootjes man. En dan heb je een vette game. Doen!quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:40 schreef Metro2005 het volgende:
ik wil dat de pc versie eens een keer komt
ik ga toch geen complete console aanschaffen voor 1 (!) spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
Ze verdwijnen wel na een tijdje maar dit verschilt wel, soms blijft een auto er echt tijden staan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 04:06 schreef sapjes het volgende:
[..]
owja; verdwijnen voertuigen als in gta:vc wanneer je even wegkijkt ?
Haha, die heb ik al de hele week in mijn hoofd. Ik zing hem zelfs vaak hardop mee, wordt mijn omgeving ook gek van.quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:16 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb sinds gisteren de hele tijd 'all my exes live in texas' in mijn hoofd...
quote:Op dinsdag 23 november 2004 04:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zoals ik dus zeiBij wie krijg je die missie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zal maar net heel ver met gta:sa zijnquote:Blunder Sony kost gamers hun savefiles
Een Amerikaanse demoschijfje van Sony beloofde veel goeds, maar een vervelende bug zorgt ervoor dat een gamers na het spelen, zijn savefiles kan vergeten.
Demo discs zijn een uistekende manier om kennis te maken met een game. Uitgevers brengen dan ook regelmatig nieuwe schijfjes uit om hun games te promoten. In de VS bleek de demo van Viewtiful Joe 2 echter minder leuk uit te vallen. De demo in kwestie (die door Sony zelf is verspreid), wist namelijk de complete inhoud van je memorycard.
Iedereen die ooit slachtoffer is geweest van het falen van een memorycard (lang leve de harde schijf) weet hoe ontzettend klote het is om je dierbare savegames, waar je zo hard voor hebt gewerkt te verliezen. Op diverse fora ging het er dan ook stevig aan toe dit weekend. Inmiddels heeft de Amerikaanse tak van Sony zijn excuses aangeboden.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:51 schreef LaZZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
Voor PC, ergens in 2005.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:06 schreef N-E-R-D het volgende:
ik heb het spel niet want heb geen ps2
maar ff een vraagje over de intelligentie van de politie zijn ze nog steeds zo lomp offe...
in ander delen ging me openduur irriteren aan hoe stom ze waren.
En wanneer kan ik hem ongeveer op de pc verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |