Trailer:quote:Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.
Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.
On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.
Liberty City. Vice City. Now San Andreas, a new chapter in the legendary series. Grand Theft Auto returns to the PlayStation®2 this October.
- Official Rockstar Release Statement
Dat was me allereerste geopende topicquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:09 schreef ne0n het volgende:
en we zijn er weer
quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat was me allereerste geopende topic![]()
En alweer nummertje 21....(dat terwijl ik het spel wel heb,maar nog geen ps2)
Maar de oplossing is er bijna...tot dat ik mijn ps2 gaat kopen(deze week) mag ik van me neefje mischien zijn ps2 lenen
![]()
Ik wil deze game dolgraag, maar ik hoef gewoon geen PS2quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:11 schreef ne0n het volgende:
[..]
![]()
kopen die handel, ga je zeker geen spijt van hebben![]()
Het spel heb ik wel,alleen nu nog een ps2(had ik ook al maar die is kapot :p en werkt niet meerquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:11 schreef ne0n het volgende:
[..]
![]()
kopen die handel, ga je zeker geen spijt van hebben![]()
gamefaqs.com bestaat toch al?quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:16 schreef Breuls het volgende:
Hej, waarom maken we niet met z'n allen een GTA:SA FAQ ter naslag?
Of hebben we daar geen zin in met zo'n gaaf spel dat op je wacht.
Lang. Echt lang. Overdreven tijden van "een half uur!" is niet helemaal waar, maar in de buurt komt het zeker.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:15 schreef Georges het volgende:
Hoe lang doe je er eigenlijk over om een heel rondje te rijden, dus alle steden aandoen?
Zou wel een leuk idee voor een wedstrijd zijn trouwens.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:16 schreef Breuls het volgende:
Wil ik best aan meewerkenquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:16 schreef Breuls het volgende:
Overnieuw proberenquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:27 schreef agent_smitz het volgende:
mij lukt de race bij cesar niet, tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |