Trailer:quote:Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.
Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.
On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.
Liberty City. Vice City. Now San Andreas, a new chapter in the legendary series. Grand Theft Auto returns to the PlayStation®2 this October.
- Official Rockstar Release Statement
Ik heb ergens gelezen dat wanneer je alleen de missies doet, je uitkomt op 50%. Dus je hebt nog wel eventjes te gaanquote:Op zondag 7 november 2004 22:55 schreef Scylla het volgende:
Ik heb nu 100% met Denise, en een mooie auto plus speciale outfit als bonus : verder ben ik nog niet heel erg ver met de storyline (hoop ik), heb net de Catalina missies gedaan, en zit op iets van 19%. Zeg ma ajb dat het dan nog lang duurt :p
jaquote:Op zondag 7 november 2004 23:24 schreef Omkron het volgende:
Nog iemand tips voor de 'snitch' op mount chilliad..?
heb ergens gelezen dat je dat op 2 plaatsen in het spel kan activerenquote:Op zondag 7 november 2004 23:25 schreef space-kees het volgende:
Ik had even een vraagje(had geruchten gehoord)
klopt het dat je sommige missies met een 2e player kan spelen?
![]()
nog wel veel meerquote:Op zondag 7 november 2004 23:28 schreef raampje het volgende:
[..]
heb ergens gelezen dat je dat op 2 plaatsen in het spel kan activeren
ik heb iedereen in het begin van het spel uitgemoord(om later alles weer te verliezen) en ik heb niks gekregen.quote:Op zondag 7 november 2004 23:29 schreef Quintony het volgende:
ik ben nu op 70%
Ben nu druk bezig met het overnemen van hoods, de vagos hebben er nog maar 3, van die hele kleintjes, zonder weg er doorheen, die dus bijna niet over te nemen zijn. De ballas hebben er nog een stuk of 8 a 9, 3 kleintjes en dan de rest in het noorden vand e stad. Heeft iemand de ballas al eens uitgemoord gekregen? Krijg je dan iets speciaals ofzo?
in het begin heb je de paarse ballas block..quote:Op maandag 8 november 2004 00:10 schreef speedfreakssj het volgende:
hoe kan je nu weer iedereen uitmoorden in het begin?
Klote voor jequote:Op maandag 8 november 2004 00:23 schreef Scriptkiddie het volgende:
De tering!
Mijn PS2 is zojuist overleden. Dank u mensen van Rockstar, dank u dat we gaan laadtijden meer hebben, dank u dat we daarom die klote dual layer DVD kregen, dank u dat ik om de 5 seconden leesfouten krijg omdat alles van dat cd'tje gepompt moet worden, en danku dat dat ding nu me lens verkloot heeft, en owja, danku dat het spel nu niet meer wil opstarten. Leuk zeg een spel uitbrengen dat eigenlijk te krachtig is voor de huidige console.
*telt tot 10....* *zucht* Nog een keer: Zoals hierboven vermeld dus is alles er opeens zo'n beetje mee gekapt. Al die eerder genoemde leesfouten waren voortekens dat mijn PS2 aan het sterven was want, ik krijg nu echt om de seconde read errors. Zelfs tijdens het laden en het inladen van me memory card.
Ik weet alleen niet zo goed wat ik nu moet doen. Dan kan ik wel zo'n nieuwe kopen maar wie zegt me dat dan het probleem verholpen is? Dit is toch absurt? Met al me andere games nooit leesfouten en/of bootfailures gehad en na 10 dagen san andreas geeft dat ding de geest.
Heeft er iemand een goed advies?.
Gewoon 1-laagsquote:Op maandag 8 november 2004 00:51 schreef Scriptkiddie het volgende:
LOL wat is het dan voor DVD?....
Dan verander ik het even in me verhaaltje.
had ik ook met VC die lees foutenquote:Op maandag 8 november 2004 00:23 schreef Scriptkiddie het volgende:
De tering!
Mijn PS2 is zojuist overleden. Dank u mensen van Rockstar, dank u dat we gaan laadtijden meer hebben, dank u dat we daarom die klote DVD5kregen, dank u dat ik om de 5 seconden leesfouten krijg omdat alles van dat cd'tje gepompt moet worden, en danku dat dat ding nu me lens verkloot heeft, en owja, danku dat het spel nu niet meer wil opstarten. Leuk zeg een spel uitbrengen dat eigenlijk te krachtig is voor de huidige console
.
*telt tot 10....* *zucht* Nog een keer: Zoals hierboven vermeld dus is alles er opeens zo'n beetje mee gekapt. Al die eerder genoemde leesfouten waren voortekens dat mijn PS2 aan het sterven was want, ik krijg nu echt om de seconde read errors. Zelfs tijdens het laden en het inladen van me memory card.
Ik weet alleen niet zo goed wat ik nu moet doen. Dan kan ik wel zo'n nieuwe kopen maar wie zegt me dat dan het probleem verholpen is? Dit is toch absurt? Met al me andere games nooit leesfouten en/of bootfailures gehad en na 10 dagen san andreas geeft dat ding de geest.
Heeft er iemand een goed advies?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |