abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 november 2004 @ 22:48:44 #1
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_23153374

The story:
quote:
Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.

Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.

On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.

Liberty City. Vice City. Now San Andreas, a new chapter in the legendary series. Grand Theft Auto returns to the PlayStation®2 this October.
- Official Rockstar Release Statement
Trailer:
High-res trailer (65mb)

Screenshots:

Map:

Eerdere topics:
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,
11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20,
21, 22, 23, 24

Sites
http://www.gtasanandreas.com
http://www.gtasanan.com
http://www.gtagaming.com
http://www.gtasanandreas.net

OP if needed

Voor vragen: zie de FAQ
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_23153462
44 uur gespeeld en 58%. Maar nu heb ik even genoeg van de storyline en ben ik vooral onrust aan het stoken.
  zondag 7 november 2004 @ 22:53:47 #3
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_23153541
IK ben gisterenavond ook even aan de slag gegaan met het zoveel mogelijk uitmoorden van mensen. Ik ben op het huis van Sweet gaan staan met zo'n beetje alle wapens (had o.a. nog een rocketlauncher ). Ik geloof dat ik iets van 120 mensen heb omgelegd. Minstens de helft was politie. 4 helicopters uit de lucht geschoten, voor m'n neus een autokerkhof
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_23153600
Ik heb nu 100% met Denise, en een mooie auto plus speciale outfit als bonus : verder ben ik nog niet heel erg ver met de storyline (hoop ik), heb net de Catalina missies gedaan, en zit op iets van 19%. Zeg ma ajb dat het dan nog lang duurt :p
  zondag 7 november 2004 @ 22:56:50 #5
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_23153634
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:55 schreef Scylla het volgende:
Ik heb nu 100% met Denise, en een mooie auto plus speciale outfit als bonus : verder ben ik nog niet heel erg ver met de storyline (hoop ik), heb net de Catalina missies gedaan, en zit op iets van 19%. Zeg ma ajb dat het dan nog lang duurt :p
Ik heb ergens gelezen dat wanneer je alleen de missies doet, je uitkomt op 50%. Dus je hebt nog wel eventjes te gaan
pi_23154234
Nog iemand tips voor de 'snitch' op mount chilliad..?
pi_23154253
Ik had even een vraagje(had geruchten gehoord)
klopt het dat je sommige missies met een 2e player kan spelen?

wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
  zondag 7 november 2004 @ 23:26:37 #8
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_23154273
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:24 schreef Omkron het volgende:
Nog iemand tips voor de 'snitch' op mount chilliad..?
ja

binnensluipen, foto maken, omleggen en nog een foto maken, dan wegscheuren op een van die motors buiten.
Live from the USA
  zondag 7 november 2004 @ 23:26:39 #9
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_23154276
ah, ik ben net op 6% ofzo en dan heb ik dus van alles gedaan waaronder speelkasten en zo.
missies heb ik er net 12 op zitten ofzo.
Als ik die bar in ga aan het einde van mijn straat dan staan daar 2 kasten met domme spelletjes en een pooltafel, die kan ik echter niet gebruiken en wanneer ik tegen degene ga praten die er naast staat mept CJ hem in elkaar.
anyway, morgen weer verder maar eerst werken
achja. 16:30 ben ik weer thuis.....
pi_23154314
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:25 schreef space-kees het volgende:
Ik had even een vraagje(had geruchten gehoord)
klopt het dat je sommige missies met een 2e player kan spelen?

heb ergens gelezen dat je dat op 2 plaatsen in het spel kan activeren
Doh!
  zondag 7 november 2004 @ 23:29:55 #11
7488 Quintony
pi_23154348
ik ben nu op 70%

Ben nu druk bezig met het overnemen van hoods, de vagos hebben er nog maar 3, van die hele kleintjes, zonder weg er doorheen, die dus bijna niet over te nemen zijn. De ballas hebben er nog een stuk of 8 a 9, 3 kleintjes en dan de rest in het noorden vand e stad. Heeft iemand de ballas al eens uitgemoord gekregen? Krijg je dan iets speciaals ofzo?
Live from the USA
  zondag 7 november 2004 @ 23:31:21 #12
7488 Quintony
pi_23154376
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:28 schreef raampje het volgende:

[..]

heb ergens gelezen dat je dat op 2 plaatsen in het spel kan activeren
nog wel veel meer

ik dacht dat er iets over in de FAQ stond...
Live from the USA
  zondag 7 november 2004 @ 23:56:45 #13
24184 speedfreakssj
pi_23155005
ja, moet je dan gewoon ballas platrijden met een tank ofzo en die tags maken?
kan je zo die gasten uitmoorden?
Ik heb trouwens die ene drive by missie gedaan en sindsdien word er zowat overal op me geschoten. Kan ik dat stoppen of blijft dat gewoon zo?
ik sta trouwens 3e als gang dinges.
pi_23155109
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:29 schreef Quintony het volgende:
ik ben nu op 70%

Ben nu druk bezig met het overnemen van hoods, de vagos hebben er nog maar 3, van die hele kleintjes, zonder weg er doorheen, die dus bijna niet over te nemen zijn. De ballas hebben er nog een stuk of 8 a 9, 3 kleintjes en dan de rest in het noorden vand e stad. Heeft iemand de ballas al eens uitgemoord gekregen? Krijg je dan iets speciaals ofzo?
ik heb iedereen in het begin van het spel uitgemoord(om later alles weer te verliezen) en ik heb niks gekregen.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_23155161
GTA
Life sucks
  maandag 8 november 2004 @ 00:10:46 #16
24184 speedfreakssj
pi_23155337
hoe kan je nu weer iedereen uitmoorden in het begin?
pi_23155588
De tering !

Mijn PS2 is zojuist overleden. Dank u mensen van Rockstar, dank u dat we gaan laadtijden meer hebben, dank u dat we daarom die klote DVD5 kregen, dank u dat ik om de 5 seconden leesfouten krijg omdat alles van dat cd'tje gepompt moet worden, en danku dat dat ding nu me lens verkloot heeft, en owja, danku dat het spel nu niet meer wil opstarten. Leuk zeg een spel uitbrengen dat eigenlijk te krachtig is voor de huidige console .

*telt tot 10....* *zucht* Nog een keer: Zoals hierboven vermeld dus is alles er opeens zo'n beetje mee gekapt. Al die eerder genoemde leesfouten waren voortekens dat mijn PS2 aan het sterven was want, ik krijg nu echt om de seconde read errors. Zelfs tijdens het laden en het inladen van me memory card.

Ik weet alleen niet zo goed wat ik nu moet doen. Dan kan ik wel zo'n nieuwe kopen maar wie zegt me dat dan het probleem verholpen is? Dit is toch absurt? Met al me andere games nooit leesfouten en/of bootfailures gehad en na 10 dagen san andreas geeft dat ding de geest.

Heeft er iemand een goed advies? .

[ Bericht 3% gewijzigd door Scriptkiddie op 08-11-2004 00:56:48 ]
pi_23155640
quote:
Op maandag 8 november 2004 00:10 schreef speedfreakssj het volgende:
hoe kan je nu weer iedereen uitmoorden in het begin?
in het begin heb je de paarse ballas block..

die allemaal overnemen.. voila.
<hr>
pi_23155924
bij mij is alleen me dvd overleden, dinsdag krijg ik een nieuwe, maar zit nu dus al weer bijna een week zonder, en dat is om knap geirriteerd van te worden

scriptkiddie: bel het nummer dat achter in je san andreas boekje staat, de sony hotline, want het lijkt me toch wel dat sony of rockstar je een nieuwe ps2 gaat betalen, ook al is je ps2 aan de oude kant.
  maandag 8 november 2004 @ 00:42:07 #20
91306 GF
Kingwood
pi_23155948
quote:
Op maandag 8 november 2004 00:23 schreef Scriptkiddie het volgende:
De tering !

Mijn PS2 is zojuist overleden. Dank u mensen van Rockstar, dank u dat we gaan laadtijden meer hebben, dank u dat we daarom die klote dual layer DVD kregen, dank u dat ik om de 5 seconden leesfouten krijg omdat alles van dat cd'tje gepompt moet worden, en danku dat dat ding nu me lens verkloot heeft, en owja, danku dat het spel nu niet meer wil opstarten. Leuk zeg een spel uitbrengen dat eigenlijk te krachtig is voor de huidige console .

*telt tot 10....* *zucht* Nog een keer: Zoals hierboven vermeld dus is alles er opeens zo'n beetje mee gekapt. Al die eerder genoemde leesfouten waren voortekens dat mijn PS2 aan het sterven was want, ik krijg nu echt om de seconde read errors. Zelfs tijdens het laden en het inladen van me memory card.

Ik weet alleen niet zo goed wat ik nu moet doen. Dan kan ik wel zo'n nieuwe kopen maar wie zegt me dat dan het probleem verholpen is? Dit is toch absurt? Met al me andere games nooit leesfouten en/of bootfailures gehad en na 10 dagen san andreas geeft dat ding de geest.

Klote voor je Alleen het is geen dual layer dvd
Unspoken words were understood
pi_23156113
LOL wat is het dan voor DVD?....

Dan verander ik het even in me verhaaltje .
  maandag 8 november 2004 @ 00:55:08 #22
91306 GF
Kingwood
pi_23156167
quote:
Op maandag 8 november 2004 00:51 schreef Scriptkiddie het volgende:
LOL wat is het dan voor DVD?....

Dan verander ik het even in me verhaaltje .
Gewoon 1-laags
Unspoken words were understood
pi_23156174
dvd 5
pi_23156790
Ik ben dat graffiti thingo kwijt om tags te sprayen, weet iemand waar die weer te vinden is
jouw briefkees!
pi_23156947
quote:
Op maandag 8 november 2004 00:23 schreef Scriptkiddie het volgende:
De tering !

Mijn PS2 is zojuist overleden. Dank u mensen van Rockstar, dank u dat we gaan laadtijden meer hebben, dank u dat we daarom die klote DVD5 kregen, dank u dat ik om de 5 seconden leesfouten krijg omdat alles van dat cd'tje gepompt moet worden, en danku dat dat ding nu me lens verkloot heeft, en owja, danku dat het spel nu niet meer wil opstarten. Leuk zeg een spel uitbrengen dat eigenlijk te krachtig is voor de huidige console .

had ik ook met VC die lees fouten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')