Wil eerst weten of het wel een goed spel isquote:Op donderdag 4 november 2004 12:32 schreef JeroenV het volgende:
Je kan het ook kopen...
Ga morgen eens bij de MediaMarkt kijken.
quote:Op donderdag 4 november 2004 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg hem als goed is strax binnenIk ben benieuwd
Ik moet eerst nog een tentamen maken en een review schrijven van LMA Manager overigens
Het leven van eenr eviewer gaat niet over rozenquote:Op donderdag 4 november 2004 12:50 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
.
De demo bij mij ook, alleen volledig is toch heel anders of niet?quote:Op donderdag 4 november 2004 13:38 schreef Djekko het volgende:
De demo speelde best wel snel op mijn compu (1400 mhz, 256 mb). Veel sneller dan CM 03/04 in ieder geval.
Dat vind ik zo ideaal aan dit spel, het kan in een vensterquote:Op donderdag 4 november 2004 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
De database is in het volledige spel groter, dus hij kan langzamer zijn, maar als je niet alles op de achtergrond laat meedraaien zal het wel meevallen denk ik
hoe doet salomon kalou het in fm 2005?:)quote:Op donderdag 4 november 2004 14:31 schreef xboxps2 het volgende:
hier screen van me selectie
buffel verkocht todorov zit in reserve team bij me
[[url=http://img120.exs.cx/img120/7346/selectie.th.jpg]afbeelding][/URL]
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=688&page=2quote:Op donderdag 4 november 2004 14:38 schreef RealKnuckles het volgende:
zou iemand screenies kunnen posten van hoe de wedstrijd (met de 2 goals op het veld :p) er uit ziet? thnx.
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=688&page=2
Wat betekent dat Tl en Vtl voor de naam van de spelers precies?quote:Op donderdag 4 november 2004 14:31 schreef xboxps2 het volgende:
hier screen van me selectie
buffel verkocht todorov zit in reserve team bij me
[[url=http://img120.exs.cx/img120/7346/selectie.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ze zeggen dat het kan, maar dan speel je wel met een small database..quote:Op donderdag 4 november 2004 15:27 schreef STEAM het volgende:
Weet iemand ondertussen al of de savegames van de demo versie ook in de nederlandse fullversie doorgespeeld kunnen worden?
2 wekenquote:Op donderdag 4 november 2004 15:18 schreef kavorka het volgende:
Heb hem gister besteld bij play.com en kreeg vanmorgen bevestiging dat ie al verstuurd is...nog paar dagen wachten en dan kan ik ook!
Mijn Play bestellingen komen meestal na 5 dagenquote:Op donderdag 4 november 2004 16:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
2 weken![]()
Die 3 dagen is alleen voor UK...
9 gele kaarten in 1 wedstrijdquote:Op donderdag 4 november 2004 16:30 schreef JeroenV het volgende:
Die is volgens mij weg gehaald. Het had toch geen enkel nut.
Dat zal best, maar iig niet al te snel zijn ze daar bij Play...quote:Op donderdag 4 november 2004 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn Play bestellingen komen meestal na 5 dagen
Ik heb ook gewoon besteld bij UK Play. Hij is al op de post volgens hun, dus tis nu wachten op de TPG mannetjes. Tot nu toe zijn al mijn bestellingen van play binnen een week binnen gekomen.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
2 weken![]()
Die 3 dagen is alleen voor UK...
effe testenquote:Op donderdag 4 november 2004 16:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat zal best, maar iig niet al te snel zijn ze daar bij Play...
Geen nederlandse taal?quote:Op donderdag 4 november 2004 14:40 schreef xboxps2 het volgende:
Ik zelf zit trouwens ook in het spel met de prijsvraag van fm ( 3.500 regen spelers ) heb ik gewonnen. IK zit bij Feyenoord en kom er naar een jaar of paar jaar er in als jeugdspeler
[[url=http://img123.exs.cx/img123/1715/marcel1.th.jpg]afbeelding][/URL]
Godverdomme, waarom nou weer Van en Der met hoofdlettersquote:Op donderdag 4 november 2004 14:40 schreef xboxps2 het volgende:
Ik zelf zit trouwens ook in het spel met de prijsvraag van fm ( 3.500 regen spelers ) heb ik gewonnen. IK zit bij Feyenoord en kom er naar een jaar of paar jaar er in als jeugdspeler
[[url=http://img123.exs.cx/img123/1715/marcel1.th.jpg]afbeelding][/URL]
Tussen de demo en de volledige versie zit een groot verschil. De demo ging wel redelijk snel bij mij, iets wat me vooral zo stoorde aan de vorige. Maar nu wil ik dus wel even weten of de volledige versie ook snel loopt.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:33 schreef kavorka het volgende:
[..]
Dan download je toch de demo, daar zijn ze voor
Ja sorry, had er niet echt bij nagedacht.. Zag ook al dat de posts verwijderd waren, nu verder ontopicquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
S-Two.
Warez mogen niet..
Ik heb een AMD 1800, 256 MB en het draait prima. Sneller dan CM4.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:46 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja sorry, had er niet echt bij nagedacht.. Zag ook al dat de posts verwijderd waren, nu verder ontopic... Draait het "hele" spel ook een beetje lekker??
Schandalig dat ze jou PC games laten reviewen op zo'n systeem.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb een AMD 1800, 256 MB en het draait prima. Sneller dan CM4.
Ik heb de databse op 'large' staan (één na grootste stand) en heb de NL'se competitie gekozen.
Laten we een FOK! PC-project opstarten.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Schandalig dat ze jou PC games laten reviewen op zo'n systeem.
Ik zou een nieuw systeem vragen als ik jou was..
met 1 league geselecteerd lijkt het me logisch dat hij snel draait. Alleen wil ik weten wanneer je Nederland, Spanje en Italie selecteerd of hij dan ook nog snel draait?quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb een AMD 1800, 256 MB en het draait prima. Sneller dan CM4.
Ik heb de databse op 'large' staan (één na grootste stand) en heb de NL'se competitie gekozen.
Geoffrey Knijnenburg.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:06 schreef Naggelwauz het volgende:
Ik heb Engelse, Nederlandse en Spaanse competities geselecteerd en de database op Huge (grootste stand) maar hij draait hier ongeveer even snel als CM03/04.. iets langzamer...
Heb een P4 3,2 - 1gig..
--
Reddiablo: Bij Dorus de Vries zit de foto van iemand anders?? (Jeffrey Knijnenburg?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |