De hond in de pot vinden! Pot! Snap je hem!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:09 schreef Croupouque het volgende:
Noem nog eens een tot de verbeelding sprekend gezegde, ik verveel me.
De tering naar de nering zetten.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:09 schreef Croupouque het volgende:
Noem nog eens een tot de verbeelding sprekend gezegde, ik verveel me.
Na mijn rampzalig verlopen vorige topic open ik deze week even geen topics meer.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:26 schreef Dagonet het volgende:
Eigenlijk he, eigenlijk verdienen die tekeningen gewoon een eigen topic
Onbegrepen, niet rampzalig. Té vooruitstrevend.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Na mijn rampzalig verlopen vorige topic open ik deze week even geen topics meer.
Ja, dat.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Onbegrepen, niet rampzalig. Té vooruitstrevend.
Onthouden en bookmarken voor de volgende keer dat het slecht weer wordt.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:36 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, dat.
Óf het was gewoon veel te mooi weer buiten, waardoor iedereen van de zon zat te genieten en geen zin had om in het topic te reageren waar ik zoveel uren van mijn kostbare tijd in had gestoken.
Hij is goed!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:19 schreef Rosbief het volgende:
Van de pot gerukt!
http://img27.imageshack.us/img27/3881/hond.jpg
Spelbreker!quote:Op zondag 13 juni 2004 02:14 schreef Insomaniac het volgende:
Hmmmmm, het ruikt werkelijkwaar heerlijk!
Ik gebruik fructis-shampoo..
Het spijt me zeer dat ik het zeg, maar we moeten je ontmaagding even uitstellen. Het is hoog tijd voor mijn schoonheidsslappje namelijk..
Dat is dus een type-o. Dus niet denken dat ik me elke nacht laat slappen.quote:Op zondag 13 juni 2004 02:14 schreef Insomaniac het volgende:
schoonheidsslappje
quote:Op zondag 13 juni 2004 02:14 schreef Insomaniac het volgende:
Hmmmmm, het ruikt werkelijkwaar heerlijk!
Ik gebruik fructis-shampoo..
Het spijt me zeer dat ik het zeg, maar we moeten je ontmaagding even uitstellen. Het is hoog tijd voor mijn schoonheidsslappje namelijk..
Ja, ik zit nu naar de herhaling te kijken..quote:Op zondag 13 juni 2004 12:40 schreef Insomaniac het volgende:
Dag T..
Al een beetje bijgekomen van gister?
Dolletjes,quote:Op zondag 13 juni 2004 12:44 schreef Insomaniac het volgende:
Aggos. Nou troost je, ik heb de schoonouders voor vandaag op het rooster staan..
Ach, ik heb ze vorige week ook overleefd. Hoort er bij.quote:Op zondag 13 juni 2004 12:44 schreef Insomaniac het volgende:
Aggos. Nou troost je, ik heb de schoonouders voor vandaag op het rooster staan..
Wat moest jij bij de schoonouders van Inso dan?quote:Op zondag 13 juni 2004 12:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, ik heb ze vorige week ook overleefd. Hoort er bij.
Ja, ik durf nu ook te kijken..quote:Op zondag 13 juni 2004 12:49 schreef PrivateRyan het volgende:
Daggla..
Zit je nou de hele wedstrijd integraal terug te kijken?.
Ik vind het erg vervelend dat Inso zo neerbuigend over mijn ouders praat.quote:Op zondag 13 juni 2004 12:49 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wat moest jij bij de schoonouders van Inso dan?.
!
1 + 1 optelt...
!
Niet bang dat die bal van Figo er alsnog ineens ingaat?quote:Op zondag 13 juni 2004 12:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik durf nu ook te kijken...
Ik vind het ook niet kunnen. Ik zeg: kutstraf.quote:Op zondag 13 juni 2004 12:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind het erg vervelend dat Inso zo neerbuigend over mijn ouders praat.
Whehehe..quote:Op zondag 13 juni 2004 12:52 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Niet bang dat die bal van Figo er alsnog ineens ingaat?.
Dat zou wat zijn..
Toch wel een beetje bang hè?quote:Op zondag 13 juni 2004 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Whehehe..
KutFigo..
Ik geloof pas dat het een herhaling is als straks de 2-0 er ook in gaat..quote:Op zondag 13 juni 2004 12:54 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Toch wel een beetje bang hè?! Je bent gewoon een Belg! Die durven herhalingen ook nooit te laten zien.
.
Het spijt me heel erg IR. Je moeder is een schat, heus waar, maar ik word zo moe van haar.quote:Op zondag 13 juni 2004 12:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind het erg vervelend dat Inso zo neerbuigend over mijn ouders praat.
Je hebt het gisteren gezien tot de 2-2?quote:Op zondag 13 juni 2004 12:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik geloof pas dat het een herhaling is als straks de 2-0 er ook in gaat...
Nadat ik weg zapte stopte de wedstrijd ook.quote:Op zondag 13 juni 2004 12:58 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Je hebt het gisteren gezien tot de 2-2?
Veel mensen zijn weggezapt na de 2-1 en weten dat dus niet..
Lul eens niet zo slap. Het is 2-3 geworden in de 94e minuut.quote:Op zondag 13 juni 2004 12:58 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Je hebt het gisteren gezien tot de 2-2?
Veel mensen zijn weggezapt na de 2-1 en weten dat dus niet..
Smooooth!quote:Op zondag 13 juni 2004 12:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nadat ik weg zapte stopte de wedstrijd ook.
Dus alleen bij de mensen die door hebben gekeken is het 2-2 geworden.
Parallel universum en zo...
Vergelijkbaar met het vraagstuk of een omgevallen boom in een bos zonder getuige ook echt omgevallen is.quote:Op zondag 13 juni 2004 12:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nadat ik weg zapte stopte de wedstrijd ook.
Dus alleen bij de mensen die door hebben gekeken is het 2-2 geworden.
Parallel universum en zo...
Voetbal!!!!!!!quote:Op zondag 13 juni 2004 13:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lul eens niet zo slap. Het is 2-3 geworden in de 94e minuut.
Gaan we zo weer naar ons parallel universum?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lul eens niet zo slap. Het is 2-3 geworden in de 94e minuut.
Of het geluid maakte! Niet of ie omgevallen is!quote:Op zondag 13 juni 2004 13:01 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met het vraagstuk of een omgevallen boom in een bos zonder getuige ook echt omgevallen is.
Maar ik houd me vast aan jouw visie..
Ik kleed me alvast uit.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:02 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Gaan we zo weer naar ons parallel universum?.
Nee, da's een ander vraagstuk.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of het geluid maakte! Niet of ie omgevallen is!
Ah, nemen we dát parallel universum.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kleed me alvast uit..
Ohw. Sorry dan.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:02 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nee, da's een ander vraagstuk..
Zen.... Ohmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Shanti Shiva...quote:Op zondag 13 juni 2004 13:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of het geluid maakte! Niet of ie omgevallen is!
Maakt niet uit. Get ready to be beamed!quote:Op zondag 13 juni 2004 13:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ohw. Sorry dan..
Naar welke wilde jij dan?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:03 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ah, nemen we dát parallel universum..
Nee, nee, dat doet er niet meer toe. Jouw idee is beter.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Naar welke wilde jij dan?
Deden maar wat meer mensen dat, dan had ik een soort van David Koresh on Acid kunnen worden. :').quote:Op zondag 13 juni 2004 13:01 schreef PrivateRyan het volgende:
Maar ik houd me vast aan jouw visie. :').
Mijn ideeën zijn altijd beter.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:04 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nee, nee, dat doet er niet meer toe. Jouw idee is beter.
Potentieel confronterende opmerking dit..quote:Op zondag 13 juni 2004 13:05 schreef Croupouque het volgende:
Ik wens iedereen met een vader een fijne vaderdag toe.
Das toch volgende week?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:05 schreef Croupouque het volgende:
Ik wens iedereen met een vader een fijne vaderdag toe.
Eerst zien, dan geloven..quote:Op zondag 13 juni 2004 13:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mijn ideeën zijn altijd beter..
His name was Death, and Hell followed with him.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Deden maar wat meer mensen dat, dan had ik een soort van David Koresh on Acid kunnen worden..
Hebben wij seks in dat universum?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:04 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik dacht het parallel universum waar het 2-3 is geworden. Maar who cares..
Wil je even aan mijn borst voelen?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven..
Niet overdrijven. Weet je nog dat je klavertjes-vier wilde gaan zoeken en daar dan een blaadje van af wilde halen zodat niemand meer geluk had dan jij?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mijn ideeën zijn altijd beter..
Slet.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wil je even aan mijn borst voelen?
Hoezo was dat geen goed idee dan?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:07 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Weet je nog dat je klavertjes-vier wilde gaan zoeken en daar dan een blaadje van af wilde halen zodat niemand meer geluk had dan jij?.
Allicht. Om te vieren dat het 2-3 werd. Ofzo. Maar geneuqt werd er.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hebben wij seks in dat universum?
Ehm...quote:Op zondag 13 juni 2004 13:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Das toch volgende week?
*verward is
Liever aan je borsten, maar de suggestie dat ik zo dichtbij zit is iig al enigszins verzadigend..quote:Op zondag 13 juni 2004 13:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wil je even aan mijn borst voelen?
Dude! Das in een heel ander universum!quote:Op zondag 13 juni 2004 13:07 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Slet..
Mannen.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Liever aan je borsten, maar de suggestie dat ik zo dichtbij zit is iig al enigszins verzadigend...
Nou én!quote:Op zondag 13 juni 2004 13:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dude! Das in een heel ander universum!
Geneuqt.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:08 schreef PrivateRyan het volgende:
Taalprobleem, als je neuken als neuqen schrijft, is het dan geneuqd (kofschip) of geneuqt (qofschip)?.
.
Mijn levensmotto is; meer is beter.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mannen.
Je geeft ze één borst en ze willen er meteen twee..
Dat bedoel ik maar! Misschien lig je wel *NU* met een ander wijf te krakken! Maar daar zeg ik toch ook niets over?!quote:Op zondag 13 juni 2004 13:09 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nou én!
Oh. Je hebt gelijk. Ik weet helemaal niet wat ikzelf in de andere universa doe...
Ik kan jou niks kwalijk nemen.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mijn levensmotto is; meer is beter.
Je kan het mij niet kwalijk nemen..
Dat vond ik dus ook.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geneuqt.
Lief,quote:Op zondag 13 juni 2004 13:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan jou niks kwalijk nemen..
Welke precies?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lief,!
Now step into my universe...
Dude! Dat zou wat zijn.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar! Misschien lig je wel *NU* met een ander wijf te krakken! Maar daar zeg ik toch ook niets over?!
Die ene waar jij alleen sokken aan hebt,quote:Op zondag 13 juni 2004 13:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Welke precies?
Heb je sokken aan?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:22 schreef PrivateRyan het volgende:
Doe mij maar een D.
Nee.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je sokken aan?.
Misschien wilde je ook in m'n universum komen, maar laat maar hoor.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:30 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nee..
Hoezo, moet ik ze aandoen dan? Vreemde D..
En dan een beetje allemaal neuqende inso's en daggla's zien?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Misschien wilde je ook in m'n universum komen, maar laat maar hoor..
Niet leuk?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:32 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
En dan een beetje allemaal neuqende inso's en daggla's zien?.
It's a sick, sick world.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:32 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
En dan een beetje allemaal neuqende inso's en daggla's zien?.
Nu al?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:36 schreef engessa het volgende:
Vandaag is trouwens een heugelijke dag, de Olsen Twins zijn 18 geworden!
Jawel hoor. Naja, toen ik een badger-achtige visual had met overal bumping inso-daggla-stelletjes.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet leuk?.
Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Daggla! Daggla! Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Daggla! Daggla!quote:Op zondag 13 juni 2004 13:40 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Jawel hoor. Naja, toen ik een badger-achtige visual had met overal bumping inso-daggla-stelletjes..
.
.
Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fucky Fiba dollaaaaaaa.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:40 schreef PrivateRyan het volgende:
Jawel hoor. Naja, toen ik een badger-achtige visual had met overal bumping inso-daggla-stelletjes..
.
.
quote:Op zondag 13 juni 2004 13:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Daggla! Daggla! Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Daggla! Daggla!
Leuk!quote:Op zondag 13 juni 2004 13:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik dit zielig of leuk moet vinden. :S.
'1 out of 6 ain't bad'quote:Op zondag 13 juni 2004 13:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ga voor zielig.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat toevallig zeg. Opsteker voor slechte moeders. .quote:Op zondag 13 juni 2004 13:48 schreef engessa het volgende:
[..]
'1 out of 6 ain't bad'
Dat was de titel waaronder ik deze tegen kwam.
Hmm.. daar ben ik hem dus niet tegengekomen.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat toevallig zeg. Opsteker voor slechte moeders. .
Over sokken gesproken..quote:Op zondag 13 juni 2004 13:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je sokken aan?.
OMG!quote:Op zondag 13 juni 2004 13:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Over sokken gesproken..
Mist iemand hier een Ralph Lauren sok?.
Ik zie um net opeens liggen..quote:Op zondag 13 juni 2004 13:54 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
OMG!
Ja..
Ik kan die andere ook niet vinden.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zie um net opeens liggen..!
Ook gevonden..quote:Op zondag 13 juni 2004 13:56 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik kan die andere ook niet vinden..
Zo zien we het graag.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hoi! Ik zit momenteel in een uitermate slopende beleving van de Moeder Aller Katers. Dat komt door mijn broeders vrijgezellenfeest en de bierconsumptie die daarbij plaatsvond gisteren.
Gemiddeld genomen ben ik toch een puike zaterdag en zondag aan't beleven.
Nien!quote:Op zondag 13 juni 2004 13:57 schreef NiNi het volgende:
Helleau.
Coma's zijn okay.
Ik dacht ik meld het even.
Phew! Lag die in het andere universum?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook gevonden...
Ik ga er binnen afzienbare tijd eentje meemaken hoop ik.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:57 schreef NiNi het volgende:
Helleau.
Coma's zijn okay.
Coma's dienen gemeld te worden, idd. Helleu.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:57 schreef NiNi het volgende:
Helleau.
Coma's zijn okay.
Tuulk. Verbazingwekkend hoe snel je alcoholtolerantie opbouwt.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nien!.
Darling, alles wel?
Tussen de rest van m'n kleding..quote:Op zondag 13 juni 2004 13:57 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Phew! Lag die in het andere universum?
Beam ze even naar mijn universum dan.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tussen de rest van m'n kleding..
Bad universe man.. :d.
Ja, wat heb je nou gekookt?quote:Op zondag 13 juni 2004 14:00 schreef NiNi het volgende:
En weten jullie waar ik gister (o.a.) was?
Ik heb zo het idee dat je dat wel gaat vertellen.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:00 schreef NiNi het volgende:
En weten jullie waar ik gister (o.a.) was?
Quiche!quote:Op zondag 13 juni 2004 14:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, wat heb je nou gekookt?
In de Jansen.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:00 schreef PrivateRyan het volgende:
Waar zou NiNi gisteren (o.a.) geweest zijn?
"Very funny Scotty, now beam back my clothes.."quote:Op zondag 13 juni 2004 14:00 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Beam ze even naar mijn universum dan..
Wat slécht!quote:Op zondag 13 juni 2004 14:02 schreef NiNi het volgende:
[..]
In de Jansen.
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:02 schreef NiNi het volgende:
[..]
In de Jansen.
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
"Very funny Scotty, now beam back my clothes.."
Neen. Ik zeg het niet.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat je dat wel gaat vertellen..
Ja, daar doen we niet moeilijk over.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:02 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wat slécht!
Wel tof dat je er zo openlijk voor uitkomt..
Ik heb nog gezocht, maar dat is niet waar.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!
Was die Indo-slet er weer?.
Je weet niet wat je mist.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ken de Jansen niet.
Gelukkig denk ik.
Dat is de ultieme tent, mên!quote:Op zondag 13 juni 2004 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ken de Jansen niet.
Gelukkig denk ik.
Dat kan mijn arme maagje nu echt niet aan. Stel je een lange, magere man voor. Zijn halflange haar hangt in vuile slierten futloos voor zijn gezicht en een peuk hangt aan droge lippen. Deze man zit fronsend achter zijn monitor met bloeddoorlopen ogen naar zijn toetsen te turen. Hij kijkt getergd en de vingers die de toetsen beroeren trillen een beetje. Af en toe kijkt hij bedachtzaam naar een halfleeg glas water alsof hij probeert in te schatten welk effect die vloeistof deze keer op zijn gestel zal hebben. In de asbak naast de muis liggen enkele lege paracetamolafscheurstrips.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:57 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Koffie?
vandaag.
Dat lijkt me logisch als ik het niet ken.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:05 schreef NiNi het volgende:
Je weet niet wat je mist.
Ah, misschien is dat het. Of ik ben gewoon echt heel cool vandaag!quote:Op zondag 13 juni 2004 14:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Last van het licht?
Tis bijna Fonzy-like..quote:Op zondag 13 juni 2004 14:07 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ah, misschien is dat het. Of ik ben gewoon echt heel cool vandaag!
Cool Jules. [afbeelding]
Je impliceerde dat je blij was het niet te kennen. Wrooooooooong!quote:Op zondag 13 juni 2004 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch als ik het niet ken..
De DaNsEn BiJ jAnSeN iS eChT dE bOm.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:09 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je impliceerde dat je blij was het niet te kennen. Wrooooooooong!
Now what's cooler than bein' cool? Ice cold!quote:Op zondag 13 juni 2004 14:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tis bijna Fonzy-like...
Enlighten me, ooooooh wijze vrouwe.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:09 schreef NiNi het volgende:
Je impliceerde dat je blij was het niet te kennen. Wrooooooooong!
Nou, het is dus de bom he!quote:Op zondag 13 juni 2004 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Enlighten me, ooooooh wijze vrouwe.
Natuurlijk, Korsakovje van me.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:15 schreef NiNi het volgende:
Nou, het is dus de bom he!
En eigenlijk heel foute tent die heel leuk is als je lam bent, wat ik natuurlijk was vrijdag en gister
Zo voel ik me wel.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:12 schreef NiNi het volgende:
Hee, gingen we niet dood trouwens? [afbeelding]
Jup,quote:Op zondag 13 juni 2004 14:17 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel.Maar er zal wel een leuk en waardig einde van [@@@] in de planning zitten.
Hihi.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Natuurlijk, Korsakovje van me.
Ja he, Sjee. Jij bent ook een foute tent-ganger! Ik wist het wel.quote:Het type gelegenheid ken ik wel inderdeed.
Avonden lang Flügel drinken in tenten waar nummers nooit langer worden gedraaid dan tot en met het eerste couplet, waar een skihut-esque sfeer hangt en de vrouwen talrijk, lelijk, goudomhangen en hooggetoepeerd zijn?quote:Op zondag 13 juni 2004 14:19 schreef NiNi het volgende:
Ja he, Sjee. Jij bent ook een foute tent-ganger! Ik wist het wel.
Die kennen we tot onze spijt wel allemaal..quote:Op zondag 13 juni 2004 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Natuurlijk, Korsakovje van me.
Het type gelegenheid ken ik wel inderdeed.
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Avonden lang Flügel drinken in tenten waar nummers nooit langer worden gedraaid dan tot en met het eerste couplet, waar een skihut-esque sfeer hangt en de vrouwen talrijk, lelijk, goudomhangen en hooggetoepeerd zijn?
Hodfr! Wat bedoel jij dan?quote:Op zondag 13 juni 2004 14:32 schreef NiNi het volgende:
De soort tenten bedoel ik niet!
Maar leuk dat jij daar van houdt Sjee-tje.
Nou gewoon, van die kansloze studentententen. Waar de vrouwen wel talrijk zijn, maar tenminste niet getoupeerd en goud.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hodfr! Wat bedoel jij dan?
(Damn, ik laat me nu wel kennen. )
Ik ben nog ff aan het uitrusten van het wilde dansen..quote:Op zondag 13 juni 2004 14:46 schreef PrivateRyan het volgende:
T.? Wat doe je met mijn sokken?.
Met dansen op tafels? Die?quote:Op zondag 13 juni 2004 14:49 schreef NiNi het volgende:
Nou gewoon, van die kansloze studentententen. Waar de vrouwen wel talrijk zijn, maar tenminste niet getoupeerd en goud.
En waar iedereen lam is.
Maat 45.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goed idee, maar je hebt nolal kleine voeten he?.
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben nog ff aan het uitrusten van het wilde dansen...
Wees blij dat ik ze nog niet voor andere doeleinden heb gebruikt..quote:Op zondag 13 juni 2004 14:52 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]!
!
Ja, ik ben heel blij dat dat niet in je opkwam.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wees blij dat ik ze nog niet voor andere doeleinden heb gebruikt...
Of zo'n cocktailprikker met een vlaggetje. Is ook groot genoeg.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:57 schreef PrivateRyan het volgende:
Pak maar een Griekse vlag ofzo..
.
I wouldn't know.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:58 schreef NiNi het volgende:
[..]
Of zo'n cocktailprikker met een vlaggetje. Is ook groot genoeg.
Je brengt mij moedwillig op foute gedachtes..quote:Op zondag 13 juni 2004 14:57 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, ik ben heel blij dat dat niet in je opkwam..
Pak maar een Griekse vlag ofzo..
.
Nou, dat wordt een rotzooitje..quote:Op zondag 13 juni 2004 14:58 schreef NiNi het volgende:
[..]
Of zo'n cocktailprikker met een vlaggetje. Is ook groot genoeg.
Yes you do, schaam je er maar niet voor..quote:Op zondag 13 juni 2004 14:58 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
I wouldn't know..
NEE! NEE!quote:Op zondag 13 juni 2004 14:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je brengt mij moedwillig op foute gedachtes..
Je wil het gewoon he?.
We zouden het niet vertellen!quote:Op zondag 13 juni 2004 15:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Yes you do, schaam je er maar niet voor...
Right. Not what I heard.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:58 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
I wouldn't know..
Maak dat de kat wijs.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, dat wordt een rotzooitje...
Punt gemaakt.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:01 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
We zouden het niet vertellen!.
Of jij begrijpt het gewoon.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:03 schreef NiNi het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs.
Wat, wat? Het is sterker dan jullie geef er maar aan toe.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:00 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
NEE! NEE!
Ninimphomaan!
Doe er wat aan!
Ik ben alwetend. Je hoeft mij niets te vertellen.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of jij begrijpt het gewoon..
Tief op! Randmongool! Met je gekke fetisj!quote:Op zondag 13 juni 2004 15:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
En Nien, word je al opgewonden?.
Hij heeft vast grote ballen..quote:Op zondag 13 juni 2004 15:08 schreef NiNi het volgende:
[..]
Tief op! Randmongool! Met je gekke fetisj!rrrrr
AAAAAAAAAAARGH! STOP! IDIEAUT!quote:Op zondag 13 juni 2004 15:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij heeft vast grote ballen...
En een kleine auto.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij heeft vast grote ballen...
Zaadquote:Op zondag 13 juni 2004 15:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAARGH! STOP! IDIEAUT!
DAT JIJ NOU GRAAG KABOUTERS WIL NEUKEN IN JE VRIJE TIJD HOEF JE NIET MET ONS TE DELEN JA!quote:Op zondag 13 juni 2004 15:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zaad.
Fuck jou en je mental picturesquote:Op zondag 13 juni 2004 15:19 schreef NiNi het volgende:
[..]
DAT JIJ NOU GRAAG KABOUTERS WIL NEUKEN IN JE VRIJE TIJD HOEF JE NIET MET ONS TE DELEN JA!
Honestly? Zomaar? Omdat ik tof ben he?quote:Op zondag 13 juni 2004 15:20 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
NiNi , je was altijd al mijn oogappeltje.
Jep.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:22 schreef NiNi het volgende:
[..]
Honestly? Zomaar? Omdat ik tof ben he? 8)
Je maakt me een beetje bang met je PI.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:22 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Jep.
![]()
Ik vind 'em ook eng eigenlijk.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:23 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je maakt me een beetje bang met je PI.![]()
IK HEB GEEN VISUALS VAN KABOUTERS DIE KUTTEN IN LOPEN DUS KIJK NAAR JEZELF!quote:Op zondag 13 juni 2004 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Fuck jou en je mental picturesrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Stop er dan maar mee. Snel!quote:Op zondag 13 juni 2004 15:23 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ik vind 'em ook eng eigenlijk.
quote:Op zondag 13 juni 2004 15:24 schreef NiNi het volgende:
[..]
IK HEB GEEN VISUALS VAN KABOUTERS DIE KUTTEN IN LOPEN DUS KIJK NAAR JEZELF!
quote:Op zondag 13 juni 2004 15:24 schreef NiNi het volgende:
[..]
.
Scherp hoor! Uitermate.quote:
En bedankt.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:24 schreef NiNi het volgende:
Geen dank, vogeltje.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En bedankt..
Ik zie nog net een rood puntmutsje uit je steken.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:30 schreef NiNi het volgende:
Geen dank, vogeltje.
UIT MIJ? Jij maakt hem helemaal mooi! Friek!quote:Op zondag 13 juni 2004 15:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zie nog net een rood puntmutsje uit je steken.
Leg die waterval eens uit?quote:Op zondag 13 juni 2004 15:32 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
*[.insert rare visuals.]
-Colaflesjes
-Ananas
-Waterval
-Smegma
VAC! Je maakt me echt bang! Heb ik je iets aangedaan?quote:Op zondag 13 juni 2004 15:35 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[afbeelding]
N
[afbeelding]
i
[afbeelding]
N
[afbeelding]
i
Neej gekkie !quote:Op zondag 13 juni 2004 15:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
VAC! Je maakt me echt bang! Heb ik je iets aangedaan?
Jij begint over kutten inlopende kabouters.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:34 schreef NiNi het volgende:
UIT MIJ? Jij maakt hem helemaal mooi! Friek!![]()
[ßßß]quote:Op zondag 13 juni 2004 18:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
maar als [@@@] stopt, krijgen we dan geen [ßßß] ??
matige *tvpquote:Op zondag 13 juni 2004 20:55 schreef UIO_AMS het volgende:
* Meldt zich wederom present.
* En gaat meteen ook weer weg.
* Tot morgen.
Ik pas door de meeste deuren.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Open deur.!...!
Tijn, dude!!quote:Op maandag 14 juni 2004 00:54 schreef Tijn het volgende:
Ja goeieavond, ik ben ff thuis. Morgen ga ik weer verder bouwen aan Het Project.
Het gaat best goed, ik begon alleen dusdanig te shaken en te zweten, dat ik even een computer moest zien.
Nu gaat het wel weer
Ja, ik ben bezig met een project voor school en dat moet komende week af zijn, dus we zijn er constant met 3 a 4 man mee bezig. Echt constant dus. Het kost bakken bier, maar het gaat op zich wel goed.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tijn, dude!!
Je leeft nog.
Volgens mij word dat best interessant als het eenmaal klaar is.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik ben bezig met een project voor school en dat moet komende week af zijn, dus we zijn er constant met 3 a 4 man mee bezig. Echt constant dus. Het kost bakken bier, maar het gaat op zich wel goed.
Joh, ik heb dat spul nog nooit op!quote:Op maandag 14 juni 2004 09:07 schreef Dagonet het volgende:
Croupouque, leer nu eens échte koffie waarderen
Gewone koffie niet?quote:Op maandag 14 juni 2004 09:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Joh, ik heb dat spul nog nooit op!
Dát wel, 30 minuten geleden zelfs nog.quote:Op maandag 14 juni 2004 09:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Gewone koffie niet?
Doe jij nou maar gewoon Gunnink, dan doe je al gek genoeg.quote:Op maandag 14 juni 2004 09:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Joh, ik heb dat spul nog nooit op!
Ik moet altijd een beetje lachen om die reclame met al die trendy namen voor wat eigenlijk koffie met een beetje kaneel is.
Doe mij er maar 1 met suiker!quote:Op maandag 14 juni 2004 09:00 schreef Malawi het volgende:
Haai!
Ik wou graag een dubbel espresso. Zonder suiker. Komt u het brengen?![]()
Die mensen begrijpen gewoon niet dat ze dat beter aan het einde van de dag kunnen doenquote:Op maandag 14 juni 2004 09:15 schreef on_air het volgende:
Hier maken ze NU de koffiemachine schoon.
Al een half uur!.
Zwart.quote:Op maandag 14 juni 2004 09:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe jij nou maar gewoon Gunnink, dan doe je al gek genoeg.
Of 's nachts.quote:Op maandag 14 juni 2004 09:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Die mensen begrijpen gewoon niet dat ze dat beter aan het einde van de dag kunnen doen.
Dan zijn er ook mensen die koffie drinken anders!quote:Op maandag 14 juni 2004 09:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Of 's nachts..
Ja Dagonet, Goed idee. ff koffie scoren.quote:Op maandag 14 juni 2004 09:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan zijn er ook mensen die koffie drinken anders!
excuus daarvoorquote:Op zondag 13 juni 2004 20:57 schreef stinkie het volgende:
matige *tvp
Ze begrijpen niet eens wat ik zeg als ik ze uitscheld.quote:Op maandag 14 juni 2004 09:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Die mensen begrijpen gewoon niet dat ze dat beter aan het einde van de dag kunnen doen.
Quick nurse! More coffee! Stat!quote:Op maandag 14 juni 2004 09:49 schreef Malawi het volgende:
Het maandagochtendhumeur kickt in.![]()
Ze zijn toch niet een he-le week bezig met het slopen van één lullig muurtje?quote:Op maandag 14 juni 2004 10:02 schreef Malawi het volgende:
Thanx, D! Ik denk dat het opsteken ener sigaret ook wel gaat helpen.
Maar goed... .we moeten nog een he-le week.![]()
Doe dan [ßßßß] zodat je ze met de surge kan vinden.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[ßßß] I tell you!
De perfecte man.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is het trouwens het type dikke buik, baal shag en een halve krat bier als lunch
alsof mensen dr op gaan zoeken!quote:Op maandag 14 juni 2004 10:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe dan [ßßßß] zodat je ze met de surge kan vinden.
heb je dat al ooit bewezen, eig, Q?quote:Op maandag 14 juni 2004 10:11 schreef QyRoZ het volgende:
Helaas ben ik hetero..
Fuck, ze hebben me door.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb je dat al ooit bewezen, eig, Q?
Ze zullen er vast wel zijn.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
alsof mensen dr op gaan zoeken!
De benedenverdieping van het gebouw heeft nu geen ramen. Om deze verdieping weer te verhuren, heeft de huurbaas besloten hier ramen in te zetten. De hele muur wordt er dus uitgesloopt. Nu zal dit geen hele week duren. Ik denkvermoed 2 dagen.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:10 schreef Dagonet het volgende:
Ze zijn toch niet een he-le week bezig met het slopen van één lullig muurtje?
Is het trouwens het type dikke buik, baal shag en een halve krat bier als lunch of is het meer de coca-cola/levi's reclame muursloper?
Dat wordt dus buiten roken en een wandelingetje maken tijdens de lunch.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:26 schreef Malawi het volgende:
De bouwvakkers heb ik nog niet echt gezien, maar de baas zou eventueel wel in een coca-cola reclame kunnen. Helaas zijn ze niet in het zicht. En komen ze ook niet met een lift/lader voor onze ramen. [/situatieschets]
Worden ze dat normaal niet dan?quote:Op maandag 14 juni 2004 10:26 schreef Dagonet het volgende:
anders worden m'n collega's gek van me.
Neuh, normaal zit ik te fokkenquote:Op maandag 14 juni 2004 10:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Worden ze dat normaal niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |