What about it?quote:Op maandag 24 mei 2004 11:30 schreef FlyingFox het volgende:
En deel zevenentwintig dan? Niet dat ik me er mee wil bemoeien o.i.d. hoor.
DIe slaan jullie ritueel over ofzo?quote:Op maandag 24 mei 2004 11:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
What about it?
Ik snap niet wat je wil zeggen. Na 27 komt toch gewoon 28? Wat is het probleem?quote:Op maandag 24 mei 2004 11:31 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
[@@@] Deel 27: As ifquote:Op maandag 24 mei 2004 11:31 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
DIe slaan jullie ritueel over ofzo?
Eng.
Ja, speaking of which, waar zijn de vrouwen?quote:Op maandag 24 mei 2004 11:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dingen! En spullen! En bier! Enzo!
Mooi zo.. Ga nu maar weer naar je eigen reeks.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:32 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
He, daar gaat m'n hele droombeeld.
quote:Op maandag 24 mei 2004 11:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
eigen reeks..
Issie dat nog niet, dan?quote:Op maandag 24 mei 2004 11:33 schreef Tijn het volgende:
Zet er ff bij dat BMWM3 dood moet, T
Die leggen vast weer in hun bakkies te rotten.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:32 schreef Tijn het volgende:
Ja, speaking of which, waar zijn de vrouwen?
Tis toch ook weer typisch he. Terwijl wij, de hardwerkende mannen, het huis verlaten voor onze belangrijke plichten en verantwoordelijkheden, komen de tuthola's net hun nest uit om de hele dag Oprah te kijken.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die leggen vast weer in hun bakkies te rotten.
"Boehoe, ik ben gister helemaal uitgewoond door mijn vriend, boehoe. Nu kan ik echt niks meer doen vandaag hoor, boehoe"quote:Op maandag 24 mei 2004 11:36 schreef Tijn het volgende:
Tis toch ook weer typisch he. Terwijl wij, de hardwerkende mannen, het huis verlaten voor onze belangrijke plichten en verantwoordelijkheden, komen de tuthola's net hun nest uit om de hele dag Oprah te kijken.
Ik moet aan het werk.. Al meer dan 2 uur.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:37 schreef Tijn het volgende:
Ik ga er trouwens vandoor. Ik heb plichten en verantwoordelijkheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |