quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:14 schreef NiNi het volgende:
Mooie titel!
That's the spirit!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:15 schreef Croupouque het volgende:
Hoi, ik doe leuk mee, ook al is mijn leven kut.
Speciaal voor U een ander plaatje uit het hilarische archief:quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:15 schreef Croupouque het volgende:
Hoi, ik doe leuk mee, ook al is mijn leven kut.
Die heb ik nog nooit eerder gezien!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Speciaal voor U een ander plaatje uit het hilarische archief:
[afbeelding]
Je hebt me duidelijk nog nooit ontmoet. Geloof me. Dat is echt *niet* iets wat ik nodig hebquote:Weet ik veel welke datum het is en hoe laat, maar NiNi schreef in het vorige deel:
Tijn, je moet ijs kopen en chocolade! Dat werkt bij vrouwen doorgaan goed!
Uit een topic van lang gelee, toen de zon nog wel eens scheen en vogels naar verluid een ieder vermaakten met hun twinkeleringen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:18 schreef Croupouque het volgende:
Die heb ik nog nooit eerder gezien!.
U tovert zowaar een glimlach op mijn gezicht, ook al is mijn leven kut.
ik hoop dat je goed frans spreektquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:21 schreef Tokay het volgende:
Voordat ik me bij het Vreemdelingenlegioen aanmeld kom ik hier nog even langs.
Move over.
Neen, daar heeft u een kloppend punt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je hebt me duidelijk nog nooit ontmoet.
Zou u mij de link van dat topic kunnen geven, zodat ik weer even terug kan denken aan die mooie zonnige tijd vol glimlachjes en bloswangetjes?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Uit een topic van lang gelee, toen de zon nog wel eens scheen en vogels naar verluid een ieder vermaakten met hun twinkeleringen.
Ja, me helemaal kapot blowen, roken en zuipen klinkt op zich wel okay. En is niet eens *zo'n* slecht alternatief voor seks trouwensquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:23 schreef NiNi het volgende:
[..]
Neen, daar heeft u een kloppend punt.
Nou, mijn tweede optie dan.![]()
Het topic kan ik me helaas niet herinneren, het plaatje heb ik echter altijd gekoesteerd op het stukje picserver dat ik het mijne beschouw.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:24 schreef Croupouque het volgende:
Zou u mij de link van dat topic kunnen geven, zodat ik weer even terug kan denken aan die mooie zonnige tijd vol glimlachjes en bloswangetjes?
Iek spreek zeer koet Frans dank oe.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:22 schreef DaMook het volgende:
ik hoop dat je goed frans spreektanders vang je klappen in het vreemdelingenlegioen
Je bent de missing link!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb NiNi én Tijn ontmoet.
Hoe cool.
Ga je doen dan? Nou? Nou!!!!!?????quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:26 schreef NiNi het volgende:
Ik ga!
Mijn chemein zal moeten wachten tot een later tijdstip, InsoJambers!
Tot nooit meer wederziens!
Nja, in elk geval tot morgenmiddag niet.![]()
Ik heb Tijn ooit gezien. Maar hij mij niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb NiNi én Tijn ontmoet.
Hoe cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |