de fipo ookquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
oppo komt vast wel
De Homoquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:31 schreef FlyingFox het volgende:
Hoor jij nou ook al bij de kutreeks?
elke reeks in principe hé, behalve als ik de mongolen die er posten haat!quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:31 schreef FlyingFox het volgende:
Hoor jij nou ook al bij de kutreeks?
Dat was toch homo-bier.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:39 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
Ze maken dus geen Grolsch grapefruit 2.5 meer he mensen !!
moet je een spreekbeurt maken voor groep 7?quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:40 schreef EgoTrippin het volgende:
Een kikker is een amfibie. Een amfibie is een diersoort dat zowel op het land als in het water leeft. Amfibieen komen voort uit de vis ongeveer 345 miljoen jaar geleden en leefden wel 50 miljoen jaar eerder dan reptielen.
Een Pad en een salamander zijn ook amfibieen. Een pad leeft meer op het land dan in het water en heeft een droge wrattige huid. Een kikker zit vaker in of bij het water en heeft een meer natte en gladde huid. Het verschil van de huid is dan ook eigenlijk het enige verschil tussen een pad en een kikker. Een salamander is natuurlijk heel anders van vorm. Hij lijkt een beetje op een hagedis maar leeft vaak alleen maar in het water.
Een kikker heeft korte voorpoten en lange achterpoten. De lange achterpoten helpen de kikker om goed te kunnen springen en zwemmen. Een kikker heeft geen staart, geen vacht, veren of schubben en geen nek. Wel heeft hij een grote kop met grote ogen zodat hij zijn prooi goed en zijn vijanden op tijd kan zien.
Wel lekker homo-bierquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:40 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dat was toch homo-bier. [afbeelding]
open m dan zelf!quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo, wat is dit voor een halfslachtige [@@@] poging?
Ja wel hodfr! Ik kom erachter dat het vorige deel dicht is en jij hebt al een nieuwe geopend.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
open m dan zelf!
Daar heb jij je blauwe zus voor nodig!quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:47 schreef Insomaniac. het volgende:
wacht maar, ik pas de Oppo wel ff aan
That has got to be the worst Insomaniac impression this side of the Nile I have éver seen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:47 schreef Insomaniac. het volgende:
wacht maar, ik pas de Oppo wel ff aan
Heb je niet gewoon een botje geïnstalleerd? Voor random slotjes enzo?quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:02 schreef Insomaniac het volgende:
Ik word schizofreen. Ben de hele dag weg en toch post ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |