Ik laat mij niet omlullen. Ik ben oud en wijs genoeg om een eigen mening te hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:24 schreef NiNi het volgende:
Heb je je weer om laten lullen met turbo-taal?![]()
Duidelijke taal? Vrouwenduidelijk "Het zou fijn zijn als je eens wat meer een ander zou kunnen zijn dan dat je normaal bent als ik daarom vraag, nou ja niet vraag, maar dat moet je zelf ook aan kunnen voelen" óf Mannenduidelijk "Ik ga over 6 minuten en 34 seconden weg"quote:MUUS schreef in het vorige topic het volgende:
Jullie kunnen duidelijke taal niet eens handelen.
Ik moet om ongeveer 11:00u weer weg.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Duidelijke taal? Vrouwenduidelijk "Het zou fijn zijn als je eens wat meer een ander zou kunnen zijn dan dat je normaal bent als ik daarom vraag, nou ja niet vraag, maar dat moet je zelf ook aan kunnen voelen" óf Mannenduidelijk "Ik ga over 6 minuten en 34 seconden weg"
Je bedoelt rechter.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:30 schreef MUUS het volgende:
Rechtse sokken bestaan ook!
Da's discriemie.. disciri... discieniemienie... niet eerlijk!
Wat hep jij over mijn bek te bepalen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:33 schreef MUUS het volgende:
Ik moet om ongeveer 11:00u weer weg.
En nou je bek houwe!
Ik sprak in topictiteltaal.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:34 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je bedoelt rechter.
Ben ik eens duidelijk en dan ga je nog vragen stellen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat hep jij over mijn bek te bepalen?
Ieder [@@@] topic is een TTT.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik sprak in topictiteltaal.. TTT, maar dan anders.
.
Mail!quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ieder [@@@] topic is een TTT..
HEY JK, ZEIK NIET ZO TGEN MUUS JAquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat hep jij over mijn bek te bepalen?
Weet jij zijn achternaam ook omdat ie jou mail stuurt van zijn werkadres ?quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Mail!
Ik heb allan gereplied slome,quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Mail!
Ja, die kent ze al.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Weet jij zijn achternaam ook omdat ie jou mail stuurt van zijn werkadres ? [afbeelding].
Wie is Allan? Ik ken geen Allan.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb allan gereplied slome,.
BEMOEI JE MET JE EIGE! ALSOF MUUS HET NIET ALLENIG AFKAN!quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:41 schreef Ripley het volgende:
HEY JK, ZEIK NIET ZO TGEN MUUS JA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |