wij luisteren aandachtigquote:Op maandag 7 juni 2004 10:27 schreef Croupouque het volgende:
Ik had dus écht een grappige reply verzonnen op die post van Inso, maar toen was het topic al vol.
Post m alsnog maar, lieve Croupouque!quote:Op maandag 7 juni 2004 10:27 schreef Croupouque het volgende:
Ik had dus écht een grappige reply verzonnen op die post van Inso, maar toen was het topic al vol.
quote:Op maandag 7 juni 2004 10:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Post m alsnog maar, lieve Croupouque!
Ja, nu is het dus te laat.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
wij luisteren aandachtig
Ja, tragisch is dat... Ik leef met je mee.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:27 schreef Croupouque het volgende:
nouhouwquote:Op maandag 7 juni 2004 10:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, nu is het dus te laat.
Leefde ik maar.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, tragisch is dat... Ik leef met je mee.
Aantal posts: 90333 (gemiddeld 68 per dag)quote:Op maandag 7 juni 2004 10:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Leefde ik maar..
feauteaux!quote:Op maandag 7 juni 2004 10:29 schreef Dagonet het volgende:
Maar je hebt dus een zus Croupouque?
Maar liefst twee.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:29 schreef Dagonet het volgende:
Maar je hebt dus een zus Croupouque?
Ook jij leeft. Tenminste, ik heb je wel eens in zonlicht gezien dus dat sluit een aantal mogelijkheden uit.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Leefde ik maar..
Ik zeg ook niet dat je het niet hebt afgemaakt! Ik interpreteer alleen je droom. En daaruit komt duidelijk naar voren dat je trauma's hebt opgelopen in je schooltijd.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:30 schreef jogy het volgende:
En trouwens, ik heb m'n school afgemaakt hoor, inso.
Om de kansloosheid een beetje op pijl te houden; foto's?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:30 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Maar liefst twee.
Sexuele handelingen verrichten met een leraar, is dat traumatisch?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je het niet hebt afgemaakt! Ik interpreteer alleen je droom. En daaruit komt duidelijk naar voren dat je trauma's hebt opgelopen in je schooltijd..
En leeftijden en evt. partnerstatus.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Om de kansloosheid een beetje op pijl te houden; foto's?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |