Tsk, je moest wel lachen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:08 schreef PrivateRyan het volgende:
Seth..
Heb jij gratis bijwerkbeurten? Who the man...quote:Ja, het is wel lang. Ik ben een tijdje geleden nog langsgeweest voor een gratis bijwerkbeurt, maar nu is het echt te erg..
*flauw grapje maakt*quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:14 schreef NiNi het volgende:
Heb jij gratis bijwerkbeurten? Who the man...![]()
Het moet uit Tijn, UIT!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:16 schreef Tijn het volgende:
Ik ga maar eens beginnen met mezelf aan te kleden.
Een goed begin is het halve werk.
Nee, ik lach nooit. Le-zen!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Tsk, je moest wel lachen.
Ja, gratis! Is wel vreemd. Je gaat zo zitten in die stoel en denkt, damn, dit is gratis. En dan gaat ze je bijwerken.quote:[..]
Heb jij gratis bijwerkbeurten? Who the man...![]()
Met rose dingen enzo ! En manden !quote:Ik ga picknicken.
Welke ene? Trillian me maar.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:15 schreef PrivateRyan het volgende:
Je bent!.
Cool..
Oh, NiÑa? Weet jij hoe het zit met dat ene?
Heb je die onder je Ctrl-V?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*flauw grapje maakt*
Nee, Ninja, ik Trillian niet. Ik heb ook mijn principes.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:16 schreef NiNi het volgende:
[..]
Welke ene? Trillian me maar.
Met rosé en manden en brood en kaas en dingen en een meisje.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Met rose dingen enzo ! En manden !
Vallende kwartjes enzo.
Tis een script,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:17 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Heb je die onder je Ctrl-V?
Ik heb dit:quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:17 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Heb je die onder je Ctrl-V?
Dat is dus gewoon niet waar. Wie dat bedacht heeft mag een nekschot.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:16 schreef Tijn het volgende:
Ik ga maar eens beginnen met mezelf aan te kleden.
Een goed begin is het halve werk.
Dat duurt altijd wat langer in het luchtledige,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
Vallende kwartjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |