Waarvoor? Jij bent degene die mij beledigd en op zijn shitlist gooit. En zeiken op je vriendin doe ik niet aan. Pissen in een wcpot of tegen een boom is zo veel hygienischer.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat, jij ook
ik begon niet respectloos als een kind te zeiken op iemands vriendin.
Jij daarentegen wel !
Ik had het niet over mijn, of jouw, lichaam. Ik had het over de opgekropte woede die zich verzameld in je hoofd. Gooi het er allemaal maar uit, ook de intieme details over mijn leven wat ik niet heb en jij kennelijk kent.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
joh, anders maak je je ff druk.
Krijg een leven, das goed voor je lichaam.
Dagelijks, maar ik had vandaag nog geen tijd!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, inderdaad niet. Lees jij de Onzin-FAQ nooit ofzo?
Zijn luxaflex niet horizontaal, waar jalozieën verticaal hangen?quote:Op maandag 31 mei 2004 02:41 schreef NiNi het volgende:
Luxaflex does the trick.
Aber naturlich!quote:es vier: Blijf doorjanken als je weet dat je het mis hebt.
Les vier Negeer alle inhoudelijke posts en houd vooral vast aan je waanideeën.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:42 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Les drie: Blijf koppig en onthoud je van alle excuses.
Luxaflex is een merknaam. Soort van Maggi zeg maar.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:45 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Zijn luxaflex niet horizontaal, waar jalozieën verticaal hangen?
Ah! Een kenner!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:45 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Zijn luxaflex niet horizontaal, waar jalozieën verticaal hangen?
Heb je ook geitenkaas op een toastje? Heb ik wel zin in.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:46 schreef bolivian het volgende:
Also, also!
Mod zijn en nog niet goed quoten.... De samenleving verloedert.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:46 schreef Insomaniac het volgende:
[quote]Op maandag 31 mei 2004 02:42 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
[/quote
Les vier Negeer alle inhoudelijke posts en houd vooral vast aan je waanideeën.
wanneer komt het boek uit?quote:Op maandag 31 mei 2004 02:46 schreef Insomaniac het volgende:
[quote]Op maandag 31 mei 2004 02:42 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
[/quote
Oh wacht, volgens mij heb ik het nu over lamellen.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:46 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ah! Een kenner!
Dat zou zomaar kunnen. Ik bezig het woord inderdaad niet vaak.![]()
Vraag Daggla maar, die heeft daar verstand van!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:46 schreef engessa het volgende:
[..]
Heb je ook geitenkaas op een toastje? Heb ik wel zin in.
Les vijf: Ook al zit je nog zo fout, verbeter je eigen gedrag niet en trek je niets van anderen aan.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:46 schreef Insomaniac het volgende:
Ja! Dat is het!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:47 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Oh wacht, volgens mij heb ik het nu over lamellen.
Het blijft maar interessanter worden!
Na het woordenboek van Isa denk ik.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:47 schreef nikky het volgende:
[..]
wanneer komt het boek uit?dan gaan we hem bespreken in LIT
Krijg ik dan geen kopkaas?quote:Op maandag 31 mei 2004 02:47 schreef bolivian het volgende:
[..]
Vraag Daggla maar, die heeft daar verstand van!
![]()
Waar. Alleen staat luxaflex in de Van Dale, waar Maggi het niet voorbij de AH-aanbiedingenfolder haalt.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:46 schreef engessa het volgende:
[..]
Luxaflex is een merknaam. Soort van Maggi zeg maar.
Met je hoofd tegen een muur bonken doet wonderen.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:48 schreef stinkie het volgende:
* julekes gaapt
slaapproblemen, rum gaat helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |