Val dood. Ik zit in een hok zonder ramen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Buiten schijnt de zon. En binnen ook een beetje. Morgen ga ik leuke dingen doen. Hiephoi!
Waar gaat die over?quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:59 schreef engessa het volgende:
En troy is een baggerfilm.
*stilquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:58 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Val dood. Ik zit in een hok zonder ramen.
Het is een film van een stel achterlijke Amerikanen die een stukje Griekse tragedie verfilmd hebben. Nou, een tragedie is het.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:59 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Waar gaat die over?
*eensquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:59 schreef engessa het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:59 schreef engessa het volgende:
Jeetjes, zag ik dat goed, mensen die hun outfit bespreken.. Das toch zinloos.
Brad Pitt en Orlando Bloom in een rokje. Haw gee ken it bee.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:00 schreef NiNi het volgende:
Het is kutweer, mên! Waar heb je het over?
En Troy is leuk!
En outfits ook!
Ja maar dat wilde 'oneindig' graagquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:01 schreef NiNi het volgende:
En goede TT, joog!
Nja, eik alleen die @3, dat FF was niet zo nodig.
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:00 schreef engessa het volgende:
[..]
Het is een film van een stel achterlijke Amerikanen die een stukje Griekse tragedie verfilmd hebben. Nou, een tragedie is het.
Wat is dat nou voor een kutnewbie.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar dat wilde 'oneindig' graag.
Al sla je me in coma met een rubberen hamer, ik weet het niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:02 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een kutnewbie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |