Hihi.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:03 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat zég ik!
Jammer van die fake boobs, maar verder: prima plaatje..
Jahaa, bijna net zo fijn als Inso..
.
Ik ben ook serieus leuk Tijn!quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:06 schreef Tijn het volgende:
Tzou serieus leuk zijn als je komt, Inso!
Fijn om te horenquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:08 schreef FlyingFox het volgende:
Het gaat kei goed met de muren, Malawi. En met mijzelf ook, lieve Inso.
Wees blij dat je überhaupt mail van me krijgt, ondankbaar sekreet!quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:08 schreef PrivateRyan het volgende:
Confronterend, hoor..
.
.
Tijn schijnt een vette TV te hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben ook serieus leuk Tijn!
Ik zal het even in de groep gooien en als ik meer weet esemes ik Pierre wel en die kan jou dan weer esemesse.
Wat gaan we doen? Friends kijken?
Too much info PRquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:08 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik sta zeg maar stijf!.
Ik moet dan altijd heel hard poepen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:09 schreef PrivateRyan het volgende:
Vooral van de caffeïne..
En een beetje zenuwen..
Ok, spreek maar met Pierre af, dan komen jullie leuk samenquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben ook serieus leuk Tijn!
Ik zal het even in de groep gooien en als ik meer weet esemes ik Pierre wel en die kan jou dan weer esemesse.
Ja, eerst ff ergens eten en dan zuipen en dan dingen doen weet je.quote:Wat gaan we doen? Friends kijken?
Tsk, ik moet er anders wel om vragen. En dat ben ik niet gewend.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wees blij dat je überhaupt mail van me krijgt, ondankbaar sekreet!!
Ik zeg altijd zo: [oude wijsheid hier].quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Too much info PR
Okay genoeg.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Fijn om te horenVosje
Samen met Pierre komen..quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ok, spreek maar met Pierre af, dan komen jullie leuk samen
Ik zuip niet. Maar dingen doen is wel okay.quote:Ja, eerst ff ergens eten en dan zuipen en dan dingen doen weet je.
Fuck! Ik ook! Maar daar kom ik vast weer te laat achter, waardoor ik te laat kom en ik helemaal vooraan moet zitten en me niet kan concentreren door de penetrantie transpiratielucht van de biologisch verantwoorde schoenen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd heel hard poepen..
Ik dacht dat jij niet meer zou posten met die kloon?quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:12 schreef Stoned het volgende:
Hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |