Je zult maar dom denken. Zoals Knut.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:48 schreef PrivateRyan het volgende:
Idd..
Slim denken, Jogy.
Wat ik dus net ging typen:quote:Ehm, een bon kan natuurlijk, maar is niet leuk. Een kaartje ergens voor kan ook. Heb nog wel wat shit in mijn portemonnee. Verzorgtroep, tsja, dan kan ik beter voor de bon gaan, geen idee wat ze opsmeert.
Dat lukt niet iedereen waardoor mijn respect voor je alleen maar groeit.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:51 schreef jogy het volgende:
Soms heb ik heldere momenten PR, nu kan ik die momenten natuurljik gebruiken om schone veilige energie te ontwikkelen of honger en Aids uit te roeien in Afrika maar je moet prioriteiten stellen natuurlijk![]()
Kijk, daar heb ik wat aan. Van die voorverpakte shit is okay.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:50 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat ik dus net ging typen:
Bij de Bodyshop en Rituals bijvoorbeeld hebben ze van die pakketen die vrouwen doorgaan wel waarderen.
Het ligt natuurlijk aan je budget, concertkaartjes oid zijn ws wat duur.
Of Inso. Of als een GPD'er, das erger dan 3 K(n)ut(s)(ten).quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:49 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Je zult maar dom denken. Zoals Knut.
Ohjee, Joog, nu niet gaan grienen als een klein kind he?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:51 schreef PrivateRyan het volgende:
Let op: enkel mijn respect hè?.
Grienen!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:52 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ohjee, Joog, nu niet gaan grienen als een klein kind he?![]()
Hey, geen slecht woord over Inso hè?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:52 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Of Inso. Of als een GPD'er, das erger dan 3 K(n)ut(s)(ten).
Heb je een kwartiertje?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:53 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Hey, geen slecht woord over Inso hè?.
Hier heb je een kwartje. Nu optiefen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:53 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Heb je een kwartiertje?
Inso is nog wel okay hoor, bij vlagen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:53 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Heb je een kwartiertje?
Als ze slaapt. En niet droomt. Dan wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:55 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Inso is nog wel okay hoor, bij vlagen.
Zei ik, welkom? Neen!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:55 schreef infra-roodborstje het volgende:
Godverdomme ik moet schijten van al da GPD kut-gedoe!
Waar in-de-rottende-hel slaat het nou op??
Kankerende hoere zooi..
mooi zoquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:58 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zei ik, welkom? Neen!
Nee. Zelfs dan wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:56 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als ze slaapt. En niet droomt. Dan wel.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:11 schreef Insomaniac het volgende:
Hoi. Ik heb zojuist een hartverknettering gehad omdat ik bijna mijn oppaskindje om zeep heb geholpen op mijn laatste werkdag.. Dus willen alle kankerhuilies nu heel snel opbokken uit dit topic en gaan lopen huilen in de daarvoor bestemde topics?
Alvast bedankt stelletje schurfthonden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |