Dat zat in de tune van zo'n suffe Poolse tekenfilmserie van vroeger!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:06 schreef Seborik het volgende:
He-he-he, als ze me missen, dan ben ik pissen. He-he-he.
Als ik het zou kunnen, had ik je een note gegeven!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:06 schreef Tijn het volgende:
Hey wat nou?!
Maak je een compliment, is het weer niet goed
Teringvrouwen ook altijd
Lief!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:07 schreef Shirley het volgende:
Ik mis je echt, bitch!
Echt waar?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zat in de tune van zo'n suffe Poolse tekenfilmserie van vroeger!
Die ene kutnewbiemod.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wie?
Oe, m'n notes! Heb je me ooit notes gegeven eigenlijk?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als ik het zou kunnen, had ik je een note gegeven!!
!
Volgens mij was het zo'n goedkoop opvulprogramma bij RTL4. Ze hebben nou eenmaal niet altijd zin om zelf iets te maken.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:08 schreef Seborik het volgende:
[..]
Echt waar?
Was het zo'n retegave EO-serie?
Mail je me alle rellen in + ?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:07 schreef Lucille het volgende:
Ik mis je wel
Jij hebt sowieso geen notes...wat een braaf iemand ben je toch.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oe, m'n notes! Heb je me ooit notes gegeven eigenlijk?
*ff bij Mike gaat checken*
Ja, ik schrok er eerlijk gezegd van en wist niet wat ik moest zeggenquote:Op maandag 31 mei 2004 17:08 schreef Mike het volgende:
Hey Tijn? Ik moest daarstraks erg lachen dat jij ook eens een opmerking in POL maakte en dat je meteen de lijsttrekster van de partij achter je een kreeg.
Mij ook svp.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mail je me alle rellen in + ?
Net als typisch!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:08 schreef Croupouque het volgende:
Puh, "missen"...dat is typisch zo'n woord dat je in de Dikke van Dale terug kan vinden.
ongesteld ofzo???quote:Op maandag 31 mei 2004 17:07 schreef Lord Dreamer het volgende:
bannen die hap ..
Nee natuurlijk niet muts, had je maar niet naar de FP moeten overlopenquote:Op maandag 31 mei 2004 17:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mail je me alle rellen in + ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |