Dag JK, hoe is het mën?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi M_D..
Het is mijn topic, so I make the fucking rules!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:07 schreef engessa het volgende:
Slowchat M_D, slowchat!
Baggerreeksen bevinden zich ergens anders.
Ik houd niet zo van moeilijk doenquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:06 schreef jogy het volgende:
Ja, zo kan het ook.
Nee hoor, niks gemist.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:09 schreef -Xerxes- het volgende:
what up met die @@@???? hebik weer iets gemist ofzo?![]()
Sorry, hadden het er vier moeten zijn dan?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:09 schreef -Xerxes- het volgende:
what up met die @@@???? hebik weer iets gemist ofzo?![]()
Ze leeft nog! Gelukkig!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:07 schreef Maud_Dib het volgende:
Dag JK, hoe is het mën?
Waarom was haar naam bruin?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze leeft nog! Gelukkig!
quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:08 schreef Maud_Dib het volgende:
Het is mijn topic, so I make the fucking rules!
quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:08 schreef Maud_Dib het volgende:
Ik houd niet zo van moeilijk doen
Insert random OP-Gezeik?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:04 schreef Maud_Dib het volgende:
In principe is iedereen welkom. Post op een normale gezellige manier mee. Doe je dat niet, dan ben je gewoon aan het trollen. Ga je na een aantal waarschuwingen stug door met moedwillig sfeer verkloten, volgt er onherroepelijk een ban. Zie ook Huisregels Onzin voor je Leven! .
Vorige topics zijn niet met de search te vinden, dus gaan we elke keer zo'n josti-openingspost in elkaar flansen.
Blablabla
[insert random OP-gezeik]
Vorige deel:
[@@@] Het leven is goed!
Hier verder enzo
quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Insert random OP-Gezeik?
Door Cynix dacht ik. Ik weet niet wat er tegenover stond. Maar haar kennende vermoed ik een puntschoen in zijn aars.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:12 schreef Maud_Dib het volgende:
Waarom was haar naam bruin?
Ik ook!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:13 schreef Maud_Dib het volgende:
Oh ja, ik ben tof
Waarom is ze zo weinig online?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Door Cynix dacht ik. Ik weet niet wat er tegenover stond. Maar haar kennende vermoed ik een puntschoen in zijn aars.
ik ook!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ook!
Heb je Turks lopen ouwehoeren vandaag?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:15 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ook!
Duidelijk!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |