abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19619657
In principe is iedereen welkom. Post op een normale gezellige manier mee. Doe je dat niet, dan ben je gewoon aan het trollen. Ga je na een aantal waarschuwingen stug door met moedwillig sfeer verkloten, volgt er onherroepelijk een ban. Zie ook Huisregels Onzin voor je Leven! Yeah, right .

Vorige topics zijn niet met de search te vinden, dus gaan we elke keer zo'n josti-openingspost in elkaar flansen.

Blablabla

[insert random OP-gezeik]

Vorige deel:
Inso
Tijn? Daggla? JeeKaa? Vork? Sjonnie? Pierre? STRANGER?
[@@@] #3
[@@@] #4
[@@@] #5 Kookai geile snol!
[@@@] #6 Pierre?
[@@@] #7 Dago?
[@@@] #8 Fibe dollah
[@@@] #9 JK?
[@@@] #10 Jubileum!
[@@@] #11 nueke?
[@@@] #12 Iedereen is welkom O+
[@@@]#13 ongeluk enzo
[@@@] #14 Nummering zuigt slapeloze maniakken :{w.
[@@@] Ik weiger een nummer in te voeren :{w.
[@@@] #16 Luie kutusers
[@@@] #17 Ruggengraat verzocht
[@@@] #18 Tijn?
[@@@]#19 Hodfr!
[@@@] #20 Het leven is Croupouque. Croupouque is het leven.
[@@@] # 21 Static? Dago?
[@@@] # 22 Brak
[@@@] #23 Inso 14:9-12
[@@@] #24 drikne! vrouewe!
[@@@] #25 The son of brak
[@@@] Deel 26: Too slow, too drunk
[@@@] Deel 27: As if
[@@@] #28: Dingen
[@@@] Flikker op met je nummer }:|, :{w!
[@@@] #30 Nu met nummers voor Joog..
[@@@] 31 Conflict is lief!
[@@@] #32 Daggla is een Griekse liefdesgod
[@@@] #33 De blinde vlek van Tijn
[@@@] #34 Hardgeworden haar.
[@@@] #35 Omdat niemand anders het durft..
Geen reeks @@@
@@@ geen geile mail
3*@ : Wat een jolijt!
[@@@] Dubbele topics en een nummer.
[@³] En nu weer vrolijk doen *O*. Owja, FF!
[GPD]Waar is nou die kutreeks met die [@@@]?
[@@@] goes GPD
[GPD][@@@] Tijns beurt (whehehe)
[@@@] [GPD] Makkelijker te vinden :')
[@@@] Endeldarmtrekken met Daggla
[@@@] Weer een topic met Daggla in de titel, belachelijk
[@@@] Nien..
[@@@] Zeg, IR...
[@@@] 48: We zijn immers tof
@@@ 49 : goedmaaksex is altijd goed 8-)
[@@@] Fijn dat jullie me missen
[@@@] Nu met een zwarte Inso, de weblogteef
[@@@] Kwakkie van vannacht druipt nog na.
[@@@] Oh, I didn't realize it was happy, hopping moron day!
[@@@] Flashing boobs and failing networks... 2 3 4 5
[@@@] Het leven is goed!

Hier verder enzo

[ Bericht 73% gewijzigd door Knut op 03-06-2004 17:19:24 ]
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19619686
Hoi M_D.
.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:06:30 #3
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_19619708
And there are still no americans in Bagdad !!
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:06:53 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19619721
Ja, zo kan het ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:07:14 #5
32422 engessa
Who's dirty?
pi_19619736
Slowchat M_D, slowchat!

Baggerreeksen bevinden zich ergens anders.
pi_19619739
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi M_D.
.
Dag JK, hoe is het mën?
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19619758
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:07 schreef engessa het volgende:
Slowchat M_D, slowchat!

Baggerreeksen bevinden zich ergens anders.
Het is mijn topic, so I make the fucking rules!
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19619773
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:06 schreef jogy het volgende:
Ja, zo kan het ook.
Ik houd niet zo van moeilijk doen
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19619793
what up met die @@@???? hebik weer iets gemist ofzo?
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:10:39 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19619815
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:09 schreef -Xerxes- het volgende:
what up met die @@@???? hebik weer iets gemist ofzo?
Nee hoor, niks gemist.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_19619829
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:09 schreef -Xerxes- het volgende:
what up met die @@@???? hebik weer iets gemist ofzo?
Sorry, hadden het er vier moeten zijn dan?
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19619849
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:07 schreef Maud_Dib het volgende:
Dag JK, hoe is het mën?
Ze leeft nog! Gelukkig!
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_19619861
*berichtje neerpleurt
pi_19619863
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ze leeft nog! Gelukkig!
Waarom was haar naam bruin?
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19619877
Oh ja, ik ben tof
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19619891
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:08 schreef Maud_Dib het volgende:
Het is mijn topic, so I make the fucking rules!
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:08 schreef Maud_Dib het volgende:
Ik houd niet zo van moeilijk doen
I feel like lettin' my freak flag fly
Johnny Depp snapt het tenminste
Inside Hippy
pi_19619895
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:04 schreef Maud_Dib het volgende:
In principe is iedereen welkom. Post op een normale gezellige manier mee. Doe je dat niet, dan ben je gewoon aan het trollen. Ga je na een aantal waarschuwingen stug door met moedwillig sfeer verkloten, volgt er onherroepelijk een ban. Zie ook Huisregels Onzin voor je Leven! .

Vorige topics zijn niet met de search te vinden, dus gaan we elke keer zo'n josti-openingspost in elkaar flansen.

Blablabla

[insert random OP-gezeik]

Vorige deel:

[@@@] Het leven is goed!

Hier verder enzo
Insert random OP-Gezeik?
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_19619907
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:

[..]

Insert random OP-Gezeik?
gymnocalycium saglione in m'n hol
  Moderator donderdag 3 juni 2004 @ 17:14:37 #19
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_19619911
*** meldt zich wederom present ***
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_19619919
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:12 schreef Maud_Dib het volgende:
Waarom was haar naam bruin?
Door Cynix dacht ik. Ik weet niet wat er tegenover stond. Maar haar kennende vermoed ik een puntschoen in zijn aars.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:15:04 #21
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19619923
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:13 schreef Maud_Dib het volgende:
Oh ja, ik ben tof
Ik ook!
For great justice!
pi_19619947
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Door Cynix dacht ik. Ik weet niet wat er tegenover stond. Maar haar kennende vermoed ik een puntschoen in zijn aars.
Waarom is ze zo weinig online?

gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19619948
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:15 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik ook!
ik ook!
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_19619956
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:15 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ook!
Heb je Turks lopen ouwehoeren vandaag?
I feel like lettin' my freak flag fly
Johnny Depp snapt het tenminste
Inside Hippy
pi_19619964
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:15 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik ook!
Duidelijk!
gymnocalycium saglione in m'n hol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')