Het isquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:47 schreef Tijn het volgende:
6.gif
Wat is het?
, maar ik bedoelde dus eigenlijk k
.
Ja ik had 'em al door hoor, je hoeft het me niet nog een keer uit te leggen, ik ben niet dom!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is [afbeelding], maar ik bedoelde dus eigenlijk k[afbeelding].
Dan moet je meer koffie drinken.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:49 schreef Tijn het volgende:
Ik trek een nacht met zo weinig slaap bijzonder goed merk ik.
Wil je me dood hebben ofzo?!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan moet je meer koffie drinken. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Best handig om met een aantal mods in een reeks te zitten..
Je sokken zitten in de was, Tijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wil je me dood hebben ofzo?!![]()
De jouwe nog nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je sokken zitten in de was, Tijn..
Mmmmmmmmmmmmmmm. Uitjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:51 schreef Malawi het volgende:
Er heeft hier iemand een broodje tartaar speciaal besteld. Dus nu ruikt mijn hele kantoor naar oude uitjes.
Ze liggen onder je kussen, hè Tijn?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
De jouwe nog niet
Gestern nog een berg van gegeten.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mmmmmmmmmmmmmmm. Uitjes..
Tsssss, vijfquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:52 schreef jogy het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat ik een maagzweer heb door die koffie?
gemiddeld 5 koppen dubbele espresso per dag.
Maagzweren zijn voor mietjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:52 schreef jogy het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat ik een maagzweer heb door die koffie?
gemiddeld 5 koppen dubbele espresso per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |