Pizzeria Masada, Weth. Gerbertstraat 61, Enschede.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:04 schreef Dagonet het volgende:
Iemand nog een suggestie waar ik mijn eten voor vanavond kan bestellen?
Bezorgen ze ook binnen het kwartier in Almere?quote:Op zondag 6 juni 2004 19:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pizzeria Masada, Weth. Gerbertstraat 61, Enschede..
Het zijn er vast een stuk meer, dat wel.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:05 schreef QyRoZ het volgende:
Enschedese terrasjes zijn toch beter dan Almeerse terrasjes.
Dat lukt ze nog niet eens op 100 meter afstand.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bezorgen ze ook binnen het kwartier in Almere?
quote:Op zondag 6 juni 2004 19:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het zijn er vast een stuk meer, dat wel.
Dan kies ik er toch maar eentje dichter bij huis, maar het adres staat genoteerd, mocht ik mijzelf ooit eens in die uithoek van het land bevinden en spontane trek in pizza krijgenquote:Op zondag 6 juni 2004 19:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat lukt ze nog niet eens op 100 meter afstand.
Wie niet?quote:Op zondag 6 juni 2004 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou idd liever op het terras zitten nou dan achter de pc, of het nou in Enschede of Almere of waar dan ook is.
Kom dan meteen even bij mij langs voor een biertje of watertje.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan kies ik er toch maar eentje dichter bij huis, maar het adres staat genoteerd, mocht ik mijzelf ooit eens in die uithoek van het land bevinden en spontane trek in pizza krijgen
Ik zou het niet weten Dirkh. Maar hoezo, zijn ze nog niet langs geweest bij jou dan?quote:Op zondag 6 juni 2004 19:12 schreef Dirkh het volgende:
Is er op zondag geen "tafeltje dekje" Dagonet?
Ik eet geen vlees waar nog botten inzitten, dus dat beperkt de keuze daar.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:14 schreef Dirkh het volgende:
Of je belt: 5335560 (almere)
Voor spare-ribs-, kip-, sate-, gehaktballen-, chili concarne-, Buffeloo wings- en Mix-grill-menu's.
Noteertquote:Op zondag 6 juni 2004 19:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kom dan meteen even bij mij langs voor een biertje of watertje.
Drinken, best belangrijk.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Aahh , weer bier.
Een dag niet gedronken is een dag met dorst.
Dan heb je mij nog geen cocktails zien maken.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:17 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Veelal lekker ook nog.
Ik kom binnenkort wel naar een workshop van je.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog geen cocktails zien maken.
Niet 6 daagjes?quote:Op zondag 6 juni 2004 19:14 schreef Dagonet het volgende:
Het lijkt mij trouwens best leuk om een hond te hebben en dan een hele dag nutteloze dingen met dat beest te doen, vooral zo'n aandachtstrekkend mormel is daar uitermate geschikt voor.
Gewoon, voor een dagje dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |