Wat zou je wíllen doen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:21 schreef DaMook het volgende:
Ik werk bij een klein bedrijf je waar maar 4 man full-time werkt, dus veel doorstromen is er niet
Maar ik weet ook niet of ik wel beveiliging wil blijven doen, maar ik weet ook niet wat ik anders zou moeten gaan doen
[14.gif]quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:18 schreef Dagonet het volgende:
De volgende staat klaar, zo ben ik dan ook wel weer.
Tssss, heb er pas één gezet.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:22 schreef Mayhem het volgende:
Dago is er weer en het regent gelijk weer slotjes
Eigenlijk iets waar ik heel de dag een beetje kan internetten net als nuquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat zou je wíllen doen?
In principe is iedereen welkom. Post op een normale gezellige manier mee. Doe je dat niet, dan ben je gewoon aan het trollen. Ga je na een aantal waarschuwingen stug door met moedwillig sfeer verkloten, volgt er onherroepelijk een ban. Zie ook Huisregels Onzin voor je Leven!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:31 schreef Mayhem het volgende:
Wat precies de bedoeling van dit topic dan?
Nah, dan hebben de vaste posters nog een beetje een schoon topicquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:31 schreef Mayhem het volgende:
Wat precies de bedoeling van dit topic dan?
Ok speciaal voor jou dan Dagoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nah, dan hebben de vaste posters nog een beetje een schoon topic
De nachtelijke slowchat doen we gewoon als vanouds in baggertopics
Goedemorgen Tijnquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:49 schreef Tijn het volgende:
Godverdekutkankertievusteringklotehoerengrafzooi was is het vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |