Je bent ongetwijfeld een lieve en goedequote:Op maandag 7 juni 2004 13:21 schreef MUUS het volgende:
Neem dit met je mee, Karboenkeltje. Je weet maar nooit wanneer je deze wijsheid nog nodig zult hebben..
Machtsgeile kutcrew.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Luie kutflikker, ik zou um eigenlijk uit straf moeten sluiten..
ik ben van 82, Q, maar het klinkt heel vaag bekendquote:Op maandag 7 juni 2004 13:25 schreef QyRoZ het volgende:
PP: Pastachoca, beregoed.
Of is dat van voor jouw tijd?
krijgtquote:Blablabla
[insert random OP gezeik]
Hoezo? Bestaat dan niet meer?quote:Op maandag 7 juni 2004 13:25 schreef QyRoZ het volgende:
PP: Pastachoca, beregoed.
Of is dat van voor jouw tijd?
Lief doenquote:Op maandag 7 juni 2004 13:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Luie kutflikker, ik zou um eigenlijk uit straf moeten sluiten..
*deceptiemoment*quote:Op maandag 7 juni 2004 13:27 schreef Malawi het volgende:
En ik doe niet aan aanranden.![]()
De reclame niet, Boenkel. De reclame niet...quote:Op maandag 7 juni 2004 13:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hoezo? Bestaat dan niet meer?
Dat [insert random] is die lijst,quote:Op maandag 7 juni 2004 13:27 schreef Maud_Dib het volgende:
Dr.D Ik wil dat de OP weer
[..]
krijgt
Open dan geen topic!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:27 schreef Maud_Dib het volgende:
Dr.D Ik wil dat de OP weer
[..]
krijgt
Mr. Smartypantsquote:Op maandag 7 juni 2004 13:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat [insert random] is die lijst,.
Poeh, gelukkig. Dat spul is namelijk verantwoordelijk voor een significant deel van Karboenkel.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De reclame niet, Boenkel. De reclame niet...
Mijn OP wordt toch verkrachtquote:Op maandag 7 juni 2004 13:30 schreef NiNi het volgende:
[..]
Open dan geen topic!![]()
idd, jammer!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
*deceptiemoment*
Toch tof, scheelt een hoop rekeningen.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb helemaal geen postbode. Die wordt altijd doodgestoken voor hij bij mijn huis aan het einde van de straat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |