Ik wist altijd al dat die Grieken niet te vertrouwen waren.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
En voor alle onwetenden wat betreft bakjes en Grieken enzo, ik weet het ook niet, dus vraag het Daggla.. Het heeft iets te maken met de Albert Heijn in de Utrechtse Nachtegaalstraat, alwaar de Griek in kwestie het eerdergenoemde bakje gekocht heeft, alsmede onrechtmatig in het bezit kwam van een AH-tas, want, zo verklaarde D. "Ja, dat is handig.".
Was jij daar nou bij die keer ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik wist altijd al dat die Grieken niet te vertrouwen waren.
Ja ! Je was erbij ! Want ik weet nog dat jij voor Veritas op onze authentieke stadsmuur hebt staan pissen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Was jij daar nou bij die keer ?
Vast wel. Ik kan mij in ieder geval wel een brokkelbakje herinneren. Maar geen tasje.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zijn Veluwenaren ook niet te vertrouwen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik moet toch ERGENS pissen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja ! Je was erbij ! Want ik weet nog dat jij voor Veritas op onze authentieke stadsmuur hebt staan pissen..
Wij Veluwenaren stonden erbij en keken ernaar. Wij zijn nl. niet gewend aan allochtonen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:03 schreef engessa het volgende:
[..]
Zijn Veluwenaren ook niet te vertrouwen?
Wie waren er toen nou nog meer ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:03 schreef QyRoZ het volgende:
Het was trouwens niet tegen de muur, maar tegen een plant die daar 1 centimeter van af stond.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
En voor alle onwetenden wat betreft bakjes en Grieken enzo, ik weet het ook niet, dus vraag het Daggla.. Het heeft iets te maken met de Albert Heijn in de Utrechtse Nachtegaalstraat, alwaar de Griek in kwestie het eerdergenoemde bakje gekocht heeft, alsmede onrechtmatig in het bezit kwam van een AH-tas, want, zo verklaarde D. "Ja, dat is handig.".
[edit]
NiNi weet er ook meer van, want zij schijnt een van Daggla's brokkelbakjes in kwestie gemold te hebben.
[/edit]
Porque cara mia?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
GEEN SPAANS IN MIJN NABIJE OMGEVING OF JE GAAT DOOD.
Bosmeneer/Jungleman.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wie waren er toen nou nog meer ?
Daggla, jij en ik dus. Vork, speknek, Q, maar wie nog meer ?
JM liep eerst een halve marathon,quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik moet toch ERGENS pissen..
Bosmeneer.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Een Veluwsch Normen en Waarden-offensief haalt niets uit tegen die geharde Griekse criminelen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wij Veluwenaren stonden erbij en keken ernaar. Wij zijn nl. niet gewend aan allochtonen.
Vork was er wel lang, Spek was er maar even..quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bosmeneer.
Ohja.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bosmeneer/Jungleman.
Daggla, de man die sneller quote dan zijn schaduw.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vork was er wel lang, Spek was er maar even..
Was dat de Griekse Piemelmeet waar The_Ed en ik pas later kwamen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb alle foto's nog. Ergens. Meer waren er niet. Toch?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ohja.
Maar er waren er meer. Toch ?
Ik heb nog maar 1 foto van die meet, en die is leuk. Met jou en Vork.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |