De hond in de pot vinden! Pot! Snap je hem!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:09 schreef Croupouque het volgende:
Noem nog eens een tot de verbeelding sprekend gezegde, ik verveel me.
De tering naar de nering zetten.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:09 schreef Croupouque het volgende:
Noem nog eens een tot de verbeelding sprekend gezegde, ik verveel me.
Na mijn rampzalig verlopen vorige topic open ik deze week even geen topics meer.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:26 schreef Dagonet het volgende:
Eigenlijk he, eigenlijk verdienen die tekeningen gewoon een eigen topic
Onbegrepen, niet rampzalig. Té vooruitstrevend.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Na mijn rampzalig verlopen vorige topic open ik deze week even geen topics meer.
Ja, dat.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Onbegrepen, niet rampzalig. Té vooruitstrevend.
Onthouden en bookmarken voor de volgende keer dat het slecht weer wordt.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:36 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, dat.
Óf het was gewoon veel te mooi weer buiten, waardoor iedereen van de zon zat te genieten en geen zin had om in het topic te reageren waar ik zoveel uren van mijn kostbare tijd in had gestoken.
Hij is goed!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:19 schreef Rosbief het volgende:
Van de pot gerukt!
http://img27.imageshack.us/img27/3881/hond.jpg
Spelbreker!quote:Op zondag 13 juni 2004 02:14 schreef Insomaniac het volgende:
Hmmmmm, het ruikt werkelijkwaar heerlijk!
Ik gebruik fructis-shampoo..
Het spijt me zeer dat ik het zeg, maar we moeten je ontmaagding even uitstellen. Het is hoog tijd voor mijn schoonheidsslappje namelijk..
Dat is dus een type-o. Dus niet denken dat ik me elke nacht laat slappen.quote:Op zondag 13 juni 2004 02:14 schreef Insomaniac het volgende:
schoonheidsslappje
quote:Op zondag 13 juni 2004 02:14 schreef Insomaniac het volgende:
Hmmmmm, het ruikt werkelijkwaar heerlijk!
Ik gebruik fructis-shampoo..
Het spijt me zeer dat ik het zeg, maar we moeten je ontmaagding even uitstellen. Het is hoog tijd voor mijn schoonheidsslappje namelijk..
Ja, ik zit nu naar de herhaling te kijken..quote:Op zondag 13 juni 2004 12:40 schreef Insomaniac het volgende:
Dag T..
Al een beetje bijgekomen van gister?
Dolletjes,quote:Op zondag 13 juni 2004 12:44 schreef Insomaniac het volgende:
Aggos. Nou troost je, ik heb de schoonouders voor vandaag op het rooster staan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |