Hmz, dat is dan mijn schuld, vrees ik.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:14 schreef Oblivion het volgende:
Vergeving
Hier had ik netjes een ONTOPIC reactie geplaats, vind het niet correct dat ie is weg gehaald.![]()
Klagen mag als ik weer eens stom heb gedaan.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:47 schreef Oblivion het volgende:
Okies, kan gebeuren...![]()
Wilde het wel even melden, ff klagen hoor...![]()
mag je ook klagen als iemand een tijd niet meer op iRC is geweest MUUS terwijl diegene wel beloofd heeft om vaker langs te komen???quote:Op maandag 22 maart 2004 22:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Klagen mag als ik weer eens stom heb gedaan..
Toen ik op mijn knietjes smekend voor het huis van Muus lag, in de regen, haar smekend om mod te worden op de truth, riep ze door de brievenbus 'alleen als ik niet op irc hoef te zijn'. En dat heb ik haar toen beloofdquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:41 schreef qu63 het volgende:
mag je ook klagen als iemand een tijd niet meer op iRC is geweest MUUS terwijl diegene wel beloofd heeft om vaker langs te komen???
wie zei dat ik MUUS bedoelde??quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:46 schreef iteejer het volgende:
[..]
Toen ik op mijn knietjes smekend voor het huis van Muus lag, in de regen, haar smekend om mod te worden op de truth, riep ze door de brievenbus 'alleen als ik niet op irc hoef te zijn'. En dat heb ik haar toen beloofd
Nietus, ik heb 1 keer gezegd dat ik zal proberen eens vaker langs te komen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
wie zei dat ik MUUS bedoelde??
maar ze heeft mij meerder malen beloofd om wat vaker op IRC te zijn...
1. Truth Slowchat!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nietus, ik heb 1 keer gezegd dat ik zal proberen eens vaker langs te komen..
En verder wat iteejer zei..
quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:52 schreef qu63 het volgende:
1. Truth Slowchat!
en meer reacties heb ik nog niet van je kunnen vinden..![]()
maar ik zoek ze wel op hoor!
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:06 schreef pberends het volgende:
Meest zelfbewuste volk ter wereld.
Dit is voor mij en velen een zeer interessant topic. Graag het slotje eraf en dan in het desbetreffende subforum plaatsen. Ik wist niet in welk subforum het zou passen. Plaats het dan in het subforum dat jullie denken dat goed is.
Je mag in GC verder.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:06 schreef pberends het volgende:
Meest zelfbewuste volk ter wereld.
Dit is voor mij en velen een zeer interessant topic. Graag het slotje eraf en dan in het desbetreffende subforum plaatsen. Ik wist niet in welk subforum het zou passen. Plaats het dan in het subforum dat jullie denken dat goed is.
valt weinig aan toe te voegen! dr worden ook steeds meer 'onzinnge'(imho) topics geopend die niet altijd even serieus genomen worden..quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:25 schreef ToT het volgende:
Hm, ik plaats het maar even hier om het onder de aandacht te krijgen, hoewel ik dit op meerdere plekken zie waar iets van geloof of alternatieve zaken aan te pas komen.
Zodra iemand zegt dat met een onderzoek is aangetoond dat iets alternatiefs of iets met het geloof echt werkt komt er al snel weer een reply van dat als die lui dat toch zo goed kunnen, dat ze dan maar dat miljoen moeten gaan claimen. Bloedirritant, volgens mij staat deze quote zo ongeveer op de 2e plaats van het handboek: "Hoe laat ik een topic zo snel mogelijk tot een halt komen?"
Nummer 1 is en blijft natuurlijk het DIREKTE "Bewijs het maar eens!" wat hier gelukkig 'verboden' is.
Die uitspraak over dat miljoen is er slechts een verkapte vorm van, maar komt op het zelfde neer. Ik hoop dat dit niet meer gebruikt gaat worden.
dit is feedback barb geen Truth Slowchat!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:54 schreef Barbamama het volgende:
asdf
quote:Op donderdag 1 april 2004 12:58 schreef qu63 het volgende:
dit is feedback barb geen Truth Slowchat!Goed hoor, myn lieve trouwe fan
Ik hoopte hier wat meer succes te boeken met posten en aldus geschiedde.... Helaas kon ik niet wyzigen waardoor het zo vagig bleef, achja...
-edit- Hmmmm vreeemd...![]()
cker vreemd ja, gebeurt mij ook wel eensquote:Op donderdag 1 april 2004 13:12 schreef Barbamama het volgende:
[..]Goed hoor, myn lieve trouwe fan
Ik hoopte hier wat meer succes te boeken met posten en aldus geschiedde.... Helaas kon ik niet wyzigen waardoor het zo vagig bleef, achja...
-edit- Hmmmm vreeemd...
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:26 schreef Barbamama het volgende:
Iemand al bezig met het openen van een nieuw slowchattopic?
Linkjes verwijderd. Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:46 schreef MokroKees het volgende:
In NWO - Bilderberg - Illuminati - deel 5 plaatste jimmy james in zijn laatste post een link naar een website waarbij na het aanklikken gratis en voor niets een keylogger trojan geactiveerd word.
gaarne actie voordat meer mensen op die link klikken..
en die andere sticky als t kan!quote:Op donderdag 8 april 2004 13:58 schreef Psyche2003 het volgende:
Slowchat 4 (http://forum.fok.nl/topic/523913) dicht makenin overleg met RC hebben we besloten de andere te behouden
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:21 schreef livEliveD het volgende:
* LE vind dat er af en toe een overload aan smiley is
NoFi tegen iemand persoonlijk natuurlijk
quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:08 schreef merlin693 het volgende:
zou iemand mij kunnen vertellem waarom de de 9/11 draad is gesloten ipv de oneliner belachelijk makers te bannen ?
Hierom, je hebt geen idee tot hoever m'n macht reikt.quote:Ik denk dat we maar een motie moeten indienen om dit forum te sluiten, er komt te veel bewijs boven water
Misschien begrijp ik niet over welk topic je het hebt maar volgens mij is ie gewoon vol. (301 posts)quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:08 schreef merlin693 het volgende:
zou iemand mij kunnen vertellem waarom de de 9/11 draad is gesloten ipv de oneliner belachelijk makers te bannen ?
Iteejer schreef :quote:ja leuk die links jimmy james .. vooral die keylogger die je er gratis bij blijkt te krijgen..
NWO - Bilderberg - Illuminati - deel 5quote:Linkjes verwijderd.
Opzet kan niet aangetoond worden, maar blij ben ik er niet mee.
Note gezet, bij herhaling is het over en uit
Maar dan kunnen we niet meer topickicken! Ow ik zie het al, is al geschiedquote:Op maandag 26 april 2004 13:46 schreef qu63 het volgende:
Truth Slowchat deeltje X "X marks the spot!"
time flies when you're having fun!
sticky??
ik denk dat als ik dat topic had geopend dat ie dan ook dicht zou zijn gegaan hoor!quote:Op maandag 26 april 2004 21:07 schreef displission het volgende:
Ik zie dat je weer terugbent..maar structureel topics van mij sluiten slaat dus nergens op..
Yup, want ik kijk naar de inhoud en niet naar de TS.quote:Op maandag 26 april 2004 21:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat als ik dat topic had geopend dat ie dan ook dicht zou zijn gegaan hoor!
HOI MUUS..eentje van ..no longer posting..spliffunk ik heb een nieuwe naam..maar ik begrijp je wel een beetje..fantasie wordt ingedamt op deze manier..het moet weer meer in een hokje passen ofzo..quote:Op maandag 26 april 2004 21:18 schreef MUUS het volgende:
displission, ik heb één topic van je gesloten..
En dit is het Truth forum. Hier bespreken we dingen die ons (en in de wereld) gebeuren die we niet kunnen verklaren.
Tuurlijk is dit geen forum waar je harde feiten zult zien, maar een topic met 'stel nou dat je God was'.... Wat moeten we daaraan proberen te verklaren? Gaat iedereen dan voor elke gedachte een topic openen?
En ja, er zijn meer ik-spui-hier-een-gedachte-topics en dat willen we ook een beetje gaan indammen, want waar Truth uiteindelijk om gaat, raakt een beetje verloren op deze manier.
*kuch*quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:47 schreef qu63 het volgende:
haastige spoed...
truth "slow"chat deeltje XI" still going strong!"
deejtje ipv deeltej aub
*kuch* waar?quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
*kuch*
Kijk eens naar de link die je plaatst?
De link die je hierboven plaatst. Spelfout was er al uit.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
*kuch* waar?
dankquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
De link die je hierboven plaatst. Spelfout was er al uit.
Zal ik dan de sticky weghalen en dat andere topic weer opengooien? Anders is het zo dubbelop.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:34 schreef qu63 het volgende:
Muziek die de ziel raakt
deze ging dicht omdat we al een sticky hadden, maar in het sticky topic mag alleen muziek/tekst gepost worden.. in dit topic kan nog gediscusseerd worden over de muziek.. mss nog eens naar kijken??
sticky is gewoon een topic waar alleen maar nummers/liedjes komen te staan..en die andere staan discussies.. beide open als het kan dusquote:Op maandag 3 mei 2004 00:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zal ik dan de sticky weghalen en dat andere topic weer opengooien? Anders is het zo dubbelop..
6 is veel??quote:Op maandag 3 mei 2004 00:44 schreef MUUS het volgende:
Mja, maar er hangen zoveel sticky topics.
Hmz, ik ga iteejer eens aan zijn neus trekken hierover..
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
6 is veel??
Open of dicht, het hangt daar toch te plakken.quote:en dr zijn er maar 3 open.. desnoods kan je t slowchat laten vallen.. die houden we zelf wel hoog!!
wie wil sie!quote:Op maandag 3 mei 2004 00:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Yup, dat zijn er al stiekem eigenlijk al een beetje teveel..
[..]
Open of dicht, het hangt daar toch te plakken..
*iteejer aan neus getrokken heeft*
Wie wil kiep joe postut.
Wacht, ik zal dat andere muziektopic voorlopig weer ff opengooien.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
wie wil sie!
en anders openen we gewoon een nieuwe![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wacht, ik zal dat andere muziektopic voorlopig weer ff opengooien..
Nou, wel dus. Ik mail je wel even.quote:Op maandag 3 mei 2004 07:32 schreef iteejer het volgende:
5 of 6 stickies - maakt zoveel niet uit hoor
Ik zie het niet erg snel gebeuren.quote:Op maandag 3 mei 2004 07:35 schreef Pleun het volgende:
En hoe zit het met de naamsverandering? Wordt daar nog iets mee gedaan?
Vind je dat storend? Is mij nog nooit opgevallen eigenlijk.quote:En dan nog een kleinigheidje...
De plaats van Truth op de index... Staat een beetje lullig tussen babes en sex in vind je niet?
Oh christ heb ik het weer verkeerd gedaan..?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:42 schreef MUUS het volgende:
iteejer en knoppies..
Jij hebt aan de plakknoppies gezeten, ik niet!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:43 schreef iteejer het volgende:
[..]
Oh christ heb ik het weer verkeerd gedaan..?
Je bedoelt dat je niet de bedoeling had om Static af te schrikken? Hij vroeg of het topic op slot kon, daar zal hij zijn eigen redenen voor gehad hebben. Ik heb daar wel vermoedens over, maar het zou niet aardig zijn als ik over hem ga lopen kletsenquote:Op zondag 9 mei 2004 01:19 schreef Morwen het volgende:
Ik voel me nu toch een beetje vervelend over het horloge-mysterie topic. Het was niet mijn bedoeling om Iteejer af te schrikken. Zijn topic is hopelijk niet door mij gesloten? Ik probeerde hem echt hulp te bieden d.m.v. wat tips en ervaringen.
Foutje, bedankt..........qua naam danquote:Op zondag 9 mei 2004 01:28 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je niet de bedoeling had om Static af te schrikken? Hij vroeg of het topic op slot kon, daar zal hij zijn eigen redenen voor gehad hebben. Ik heb daar wel vermoedens over, maar het zou niet aardig zijn als ik over hem ga lopen kletsen![]()
Mijn indruk: het kwam niet door jou, was meer iets algemeens.
Voor zover ik hem ken hoef je je daar geen zorgen om te makenquote:Op zondag 9 mei 2004 01:35 schreef Morwen het volgende:
Foutje, bedankt..........qua naam danMaar ik hoop oprecht dat het hem niet afgeschrikt heeft om er verder over na te denken.
*heeft niks met namen en let er ook niet op![]()
Ging het weer over zijn haardosquote:Op zondag 9 mei 2004 01:28 schreef iteejer het volgende:
Hij vroeg of het topic op slot kon, daar zal hij zijn eigen redenen voor gehad hebben. Ik heb daar wel vermoedens over, maar het zou niet aardig zijn als ik over hem ga lopen kletsen![]()
Ik maakte me ook geen zorgen, maar het gaf me een vervelend gevoel. Mijn intresse is en was oprecht......puur door persoonlijke ervaringen.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:47 schreef iteejer het volgende:
[..]
Voor zover ik hem ken hoef je je daar geen zorgen om te maken
Kom maar op met die persoonlijke ervaringen, open er maar een topic over. Ben er best nieuwsgierig naar!quote:Op zondag 9 mei 2004 01:58 schreef Morwen het volgende:
Ik maakte me ook geen zorgen, maar het gaf me een vervelend gevoel. Mijn intresse is en was oprecht......puur door persoonlijke ervaringen.
Deal!quote:Op zondag 9 mei 2004 02:01 schreef iteejer het volgende:
[..]
Kom maar op met die persoonlijke ervaringen, open er maar een topic over. Ben er best nieuwsgierig naar!
Dat zal ik dan niet sluiten. Deal?
Eerlijk gezegd wachtte ik op het ja-woord van Morwenquote:Op zondag 9 mei 2004 02:03 schreef OldJeller het volgende:
Deal!
Oh..quote:Op zondag 9 mei 2004 02:10 schreef iteejer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wachtte ik op het ja-woord van Morwen
Je geeft die belachelijkmakers macht door zo te denken en je handelen daarop af te stemmen. Kan toch nooit de bedoeling zijnquote:Op zondag 9 mei 2004 03:02 schreef Morwen het volgende:
Ik zit al een tijdje te denken over een eigen topicMaar ben net als Static (goed nou, heh
) een beetje terughoudend. Maar het is wel iets wat al een tijdje speelt bij mij, het is natuurlijk veel leuker om ervaringen te delen met gelijkgestemden. Ik vind die ervaringen alleen vrij persoonlijk en heb geen zin dat die belachelijk gemaakt worden.
De belachelijkmakers zullen zelf belachelijk gemaakt wordenquote:Op zondag 9 mei 2004 03:02 schreef Morwen het volgende:
Ja, ik wileen topic openen over mijn ervaringen, maar dan moet ik het 1 en ander bundelen uit mijn eigen werk.
Ik zit al een tijdje te denken over een eigen topicMaar ben net als Static (goed nou, heh
) een beetje terughoudend. Maar het is wel iets wat al een tijdje speelt bij mij, het is natuurlijk veel leuker om ervaringen te delen met gelijkgestemden. Ik vind die ervaringen alleen vrij persoonlijk en heb geen zin dat die belachelijk gemaakt worden. Daarom vond ik het ook vervelend dat het topic van Static gesloten werd en zeker omdat dat - naar mijn idee - ook door mij kwam. Maar goed, dat is dan niet zo gelukkig.
*gaat nog eens diep nadenken over een interessant topic op TRUTH![]()
Nee hoor, dat is niet de voornaamste reden, ik kan wel wat hebbenquote:Op zondag 9 mei 2004 04:13 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Je geeft die belachelijkmakers macht door zo te denken en je handelen daarop af te stemmen. Kan toch nooit de bedoeling zijn
quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:29 schreef livEliveD het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar kan iemand wat lijm op het slowchat topic smeren?
Bummerquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:11 schreef MUUS het volgende:
Ik heb geen idee, ChOas..
Dan kiep maar weer lekker open, moeten ze het maar melden, zonder melden geen reden tot sluitenquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:11 schreef MUUS het volgende:
Ik heb geen idee, ChOas..
Strak planquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:48 schreef yvonne het volgende:
Jaja, hebben we wat an,
neuken dan maar?
yvonne en ik helpen hier een user met een vraag, qu_63, en daar is Feedback voor bedoeld.quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:52 schreef qu63 het volgende:
hier hebben we toch een ander topic voor? Truth Slowchat deel XVIII: "In Search For Answers"
tsjek je mailquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
yvonne en ik helpen hier een user met een vraag, qu_63, en daar is Feedback voor bedoeld..
ahquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
yvonne en ik helpen hier een user met een vraag, qu_63, en daar is Feedback voor bedoeld..
quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:48 schreef yvonne het volgende:
Jaja, hebben we wat an,
neuken dan maar?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:50 schreef ChOas het volgende:
[..]
Strak plan
Er moet meer geneukt worden
en dat is users helpen??quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:51 schreef MUUS het volgende:
Wat een leuk forum is dit toch.
Yvonne probeert ChOas te kalmeren nadat hij zich ernstig druk maakte om een gesloten topic.quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
ah
[..]
[..]
[..]
en dat is users helpen??
lijkt me meer slowchat![]()
leuke kalmeringstherapie dan.. neuken..quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:10 schreef MUUS het volgende:
Yvonne probeert ChOas te kalmeren nadat hij zich ernstig druk maakte om een gesloten topic.
Ik moedig ze aan.
Da's crewservice. En FB-waardig.
daar hebben ze toch e-mail voor? of IRCquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
ja feedback is ook terugkoppeling van de ene mod naar de andere
Date voor Solse Gat een idee?quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hoi Muusprik eens een date datum
heb je zolang niet gezien.
ja feedback is ook terugkoppeling van de ene mod naar de andere
quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Date voor Solse Gat een idee?
En qu63, doettus je niet zo druk maken om dingen die niet belangrijk zijn..
Ja dealquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Date voor Solse Gat een idee?
Dubbel checkquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:26 schreef MUUS het volgende:
Ik mail je wel even als ik wat beter weet hoe mijn komende weken eruit gaan zien, LD. Ik weet volgende week hopelijk wat meer.
Check?.
bekijk de OP van slowchat nog eens..quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:22 schreef YourGuardian het volgende:
Even een vraagje.....Ik ben aan het stoeien met IRC.....waar kon ik hier ergens op dit forum ook al weer FAQ over IRC vinden????
Joepiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:22 schreef YourGuardian het volgende:
Even een vraagje.....Ik ben aan het stoeien met IRC.....waar kon ik hier ergens op dit forum ook al weer FAQ over IRC vinden????
Kijk maar uit anders geeft qu63 je op je kop dat je aan het slowchatten bentquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:29 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Joepiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
Kondig je het even aan wanneer je online komt??
Ik hou van lichte SMquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:34 schreef iteejer het volgende:
Kijk maar uit anders geeft qu63 je op je kop dat je aan het slowchatten bent
Ik ben met je eens dat het slowchat gevuld wordt door berichten waarin personen vertellen waar ze uithangen etc. Het laatste onderwerp dat ik enigszins aan truth kan hangen was gisterenavond rond 23:00 over de matrix.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:10 schreef yvonne het volgende:
En kan iemand me uitleggen wat het zgn slowchattopic nog met de Truth te maken heeft
) begon het ooit omdat iemand beweerde het bewijs van paranormaliteit aan te gaan tonen. Dit is dan een reeks geworden.
Slowchat is uitgegroeid tot een topicreeks die slechts door enkelen gebruikt wordt. Het gaat nauwelijks meer over Truth-gerelateerde onderwerpen, en de 'kleur' van het geheel wordt volledig bepaald door een redelijk eigenzinnige levensvisie van een beperkte groep mensen.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:04 schreef qu63 het volgende:
misschien dat er ook een keer duidelijk gemaakt kan worden wat nou wel en wat nou niet mag..
Truth Slowchat! hier gaf Iteejer zelf aan dat er nu een slowchat was
en misschien een keer hierover praten op irc???
of dat er een sticky komt waarin duidelijk staat wat er nou mag en wat niet mag??

Het probleem is dat als je stelt dat 'we' het er op IRC over gehad hebben, die 'we' slechts een heel klein deel van de truth-users is.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:52 schreef livEliveD het volgende:
Ok de keuze is op zich duidelijk. Ik ben het ook ergens wel met je eens. Maar we hebben dit besproken op IRC en is het mss een idee om een slowchat met een thema te maken. Ik hoor dat dit ook in WFL gebeurd (koffie/borreluurtje topic). Of het wat word weet ik niet maar het "vaste kliekje" is nu wel ontevreden. En proberen lijkt me geen superprobleem.
Met een onderwerp heb je “truth” en “iedereen kan reageren”. [afbeelding]
Kunnen jullie hier over nadenken?
Zoals ik al zei in het idee-aandraag topic, truth/fok gaat ten onder aan zijn eigen succes. En inderdaad doe je zo het truth karakter van dit subforum geen eer aan. Op deze manier blijft het vooroordeel onontkend dat het hier om een stelletje spokenjagers gaat, mede door het doodmodereren van topics en offtopics die de grenzen proberen te verleggen.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:49 schreef iteejer het volgende:
Ik besef dat structuur in wezen tegengesteld is aan het onderwerp van ons forum, maar geheel zonder kunnen we echt niet!
"We" is geen club die nwe gasten niet tolereert. Ik heb ook de stoute schoenen aangetrokken en me ongevraagd in het mij toen nog onbekende gezelschap gemengd. Dat andere mensen daar (nog) niet de behoefte toe voelen, mag niet betekenen dat mensen die daar wel de behoefte toe voelen die mogelijkheid ontzegd wordt.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:04 schreef iteejer het volgende:
Het probleem is dat als je stelt dat 'we' het er op IRC over gehad hebben, die 'we' slechts een heel klein deel van de truth-users is.
maar deze ging natuurlijk over topic waar deze post in staat ipv waarnaar gelinkt isquote:Op maandag 17 mei 2004 21:50 schreef coz het volgende:
topic is gemaakt ...
presenteer je U-(fo) case hier (geen discussie)
hier mag slotje op
Dat roept men al vanaf het begin en we bestaan nog steeds.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:56 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in het idee-aandraag topic, truth/fok gaat ten onder aan zijn eigen succes. En inderdaad doe je zo het truth karakter van dit subforum geen eer aan.
Wat is er mis met slowchatten?
Ik doelde niet zozeer op de bestaansduur van Fok, waarschijnlijk zal het nog lang blijven bestaan. Wat ik bedoelde was dat de users vlot doorstromen. Voor even is het leuk, maar zodra je door begint te krijgen hoe het werkt, is de lol er gauw vanaf. Dit omdat je op Fok oppervlakkig moet blijven, niet de diepte in kunt gaan. Zie ook mijn andere suggesties ter verbetering van het forum.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:55 schreef yvonne het volgende:
Dat roept men al vanaf het begin en we bestaan nog steeds.
Je draait de vraag om. Ik zou dus nog steeds graag antwoord hebben op míjn vraag, maar beantwoord alvast de jouwequote:Overtuig mij van de gewldige toegevoegde waarde van een slowchat...
Truth heeft jaren prima kunnen bestaan zonder de slowchat.
Ik vermoed dat een slowchat de toegankelijkheid van een subforum alleen maar vergroot. De ietwat zware onderwerpen die af en toe aan bod komen in het forum zouden mensen kunnen afschrikken een reactie te plaatsen, omdat ze bang zijn hun mening te ventileren of omdat ze in de veronderstelling zijn niet mee te kunnen praten vanwege het zware of uiterst ingewikkelde karakter.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:55 schreef yvonne het volgende:
Overtuig mij van de gewldige toegevoegde waarde van een slowchat...
Truth heeft jaren prima kunnen bestaan zonder de slowchat.
Het is niet een klein deel van de truth-users. Het is een bepaald deel wat gebruikt maak van de slowchat, maar dat wil niet zeggen dat er niet meer mensen aan kunnen deelnemen. Graag zelfs.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:04 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het probleem is dat als je stelt dat 'we' het er op IRC over gehad hebben, die 'we' slechts een heel klein deel van de truth-users is.
Dan wordt het weer een ontmoetingsplek voor vrienden, terwijl het forum heel veel breder bedoeld is. Ook op WFL ben ik niet tevreden met dat koffie-wangedrocht. Ff als geintje is prima, maar als permanente slowchat gaat ie echt ook dicht uiteindelijk.
Als het aan Danny ligt is er nergens meer een slowchat of een reeks, we zijn een discussieforum geen veredelde chat,quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:05 schreef displission het volgende:
De gevolgen waren in het begin niet te overzien. Ik denk dan: de klant is koning(fokpolicy??). Ik weet niet waar het over gaat..je hebt toch zoiets als een opper-guru Danny? Laat die dan maar beslissen..
Dit denk ik ervan..
70-80% v/d posts lijkt meer op de gemiddelde msn chat.. fotoboek heb je ook nog voor dat soort dingen.quote:Af en toe gaat het hier niet over.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:17 schreef yvonne het volgende:
ga me nu niet vertellen dat geklep over sonfgestival, kusje hier kusje daar vragen naar huiswerk, ik ga poepen, eten, slapen ook maar iets met de Truth te maken heeft, of met welk forum dan ook for that matter,
Kan, soms kijk je het even aan of het zich hersteld,quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:37 schreef displission het volgende:
In dat geval Yvonne houd het gewoon op toch? Makkelijk zat..maar het duurde wel..ff tellen een stuk of 16 wat is het slowchats? En nu balen sommige mensen denk ik stevig. Is er niet gewoon te laat gereageerd en te lang getollereerd?
greetz.
Zwaktebod dame..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:51 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Jaloers?
En daarin verschillen we dan van mening, want dat lijken mij nou perfecte onderwerpen voor aparte topics!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:06 schreef ReCreative het volgende:
.
TRU-zaken, korte feitjes, discussies er over, lezingen, nieuwe boeken, spirituele humor, tarot, leuke websites die je ontdekt hebt, spiri-ervaringen, tv-programma's, meetsuggesties, knuffelbare bomen, magische plekjes... Ik zou denk ik zo'n 543.332 zaken op kunnen noemen die uitstekend plaats kunnen vinden in de slowchat, zonder dat daar een nieuw topic voor nodig is.
Dat topic is gesloten omdat jij dit gepost hebt:quote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:39 schreef coz het volgende:
enig opheldering gewensd
Zoals je het neerzette kwam het op mij over dat het betreffende topic op slot kon.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:50 schreef coz het volgende:
topic is gemaakt ...
hier mag slotje op
ALs je voor al die zaken een nieuw topic zou maken , of een bestaand topic nieuw leven in zou blazen heb je de hele slowchat niet nodig . zoals die al jaren niet nodig is.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:06 schreef ReCreative het volgende:
TRU-zaken, korte feitjes, discussies er over, lezingen, nieuwe boeken, spirituele humor, tarot, leuke websites die je ontdekt hebt, spiri-ervaringen, tv-programma's, meetsuggesties, knuffelbare bomen, magische plekjes... Ik zou denk ik zo'n 543.332 zaken op kunnen noemen die uitstekend plaats kunnen vinden in de slowchat, zonder dat daar een nieuw topic voor nodig is.
Je proeft die nadelige invloed. Ik ook. Waarom zouden we daar dan nog woorden aan vuil maken? Die negatieve indruk is wat mij betreft belangrijker dan een daarvan afgeleide reden.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:56 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ook proef ik een nadelige invloed van slowchat op truth. Graag zou ik weten waaruit die nadelige invloed dan merkbaar is. Andersgezegd, truth kan nu ook prima bestaan mét een slowchat (ik weet het, ik weet het, alle begin is moeilijk).
Eigen verantwoordelijkheid telt zwaar idd. En ik heb meerdere keren gewaarschuwd. Niet met harde hand, niet met harde geboden etc. Want het is niet zo dat users moeten posten wat ik zou willen, het essentiele van de truth IS juist die vrijheid.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:37 schreef displission het volgende:
In dat geval Yvonne houd het gewoon op toch? Makkelijk zat..maar het duurde wel..ff tellen een stuk of 16 wat is het slowchats? En nu balen sommige mensen denk ik stevig. Is er niet gewoon te laat gereageerd en te lang getollereerd?
Wel een beleid, geen regels? Het beleid is simpel: geen slowchat-topic meer. Daar is een forum niet voor. Ga maar naar IRC of wat dies meer zij, ook daar kun je elkaar ontmoeten.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:06 schreef ReCreative het volgende:
Stel dan toch gewoon een beleid op! Geen regels, want truthers zijn anarchisten, maar richtlijnen, een handvat. Ik wist helemaal niet dat onze mods zich al zo lang en zo heftig irriteerden! Anders had ik heus wel wat eerder mijn poststijl aangepast.
En geen kusjes.
Laten we het eene schot geeven.
ik vroeg in die post alleen _DIT_ topic kan gesloten worden we gaan dus verder_DAT_quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:00 schreef iteejer het volgende:
Dat topic is gesloten omdat jij dit gepost hebt:
Zoals je het neerzette kwam het op mij over dat het betreffende topic op slot kon.
Een topic op een discussie-forum openen, en dan erbij zeggen 'hier geen discussie'is nl noigal onlogisch. Daarbij, we hebben al tig ufo-topics lopen. Dus een topic waar niet in gediscussieerd mag worden lijkt me ook uit dat oogpunt al wat vreemd.
ik kreeg een go en melde dat het nieuwe topic gemaakt is ...quote:zoals titel al aangeeft..
ik vraag me af of het een leuk idee is om een topic te openen waarin men een case kan opstellen over een vooralsnog onverklaarbaar iets maar dan dus niet om het daarin dan ook te verklaren of te ontkrachten maar enkel om een verzameling aan cases te hebben ..uit deze verzameling cases kan natuurlijk wel weer een topic ontstaan waarin over de case gediscussierd kan worden
dit topic dus om de stemming hierover te bepalen .. niet om nu al een discussie te beginnen over verschillende dingen of gewoon al een case te melden
maar iig bedankt dat je hem kloost-de .. was de verkeerde al1quote:*graag 1 post per case ... 1 onderwerp per case
*graag alleen een case dus zonder de discussie erover .. deze kunnen en zullen we aangaan in een nieuw topic voor onder andere de leesbaarheid
*graag zo veel mogelijk details
*geef je case het volgnummer mee zodat we later niet te veel hoeven backtracken en linken
*geef objectief een case weer dus zonder eigen meningen erin verwerkt
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:24 schreef yvonne het volgende:
En daarin verschillen we dan van mening, want dat lijken mij nou perfecte onderwerpen voor aparte topics!
Ja? Zijn jullie serieus? Owkee, tja ik wist niet dat ik voor elke overdrachtelijke spirituele scheet een nieuw topic kon openen... Groots en meeslepend wil ik posten! Hoort ge dat, iteejer, MUUS, Fok!, knekelhuis!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
ALs je voor al die zaken een nieuw topic zou maken , of een bestaand topic nieuw leven in zou blazen heb je de hele slowchat niet nodig . zoals die al jaren niet nodig is.
Dat is juist één van de dingen die tegen een slowchat zijn: wij organiseren al jaren meets in het solse gat. Daar komt altijd een apart topic voor, zoals nu ook, waarin iedereen kan reageren zonder zich door een slowchat heen te hoeven worstelen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:04 schreef Geartsjuh het volgende:
..zelfs het organiseren van meetings naar energiepunten en het Solse Gat zijn ontsproten in de slowchat.
Die kusjes onderstrepen idd de mening die er bij de skepsis-hoek bestaat: een stel half-gare giechelende zwevers. En is daarom sfeerbepalend voor het hele forum. Verder stoor ik me er niet zo aan, het is niet de hoofdzaak waarom slowchat dicht moest.quote:Ok de overdaad aan smileys, kusjes en cheers zijn waarschijnlijk niet nodig. Maar daarvoor kunnen toch richtlijnen opgesteld worden? Dat probleem is zeker op te lossen.
Ben iig blij met je begrip. Het kon anders ja. Maar dat was jullie keuze, jullie traject. Ik kies niet tegen slowchat, ik kies VOOR kwaliteit en toegankelijkheid. En uit die keus volgde dat slowchat dit meer en meer in de weg ging staan, en daarom weg moest.quote:Iteejer, ik vind het erg, heel erg jammer. Het kon anders, maar mijn begrip heb je.
Een case een volgnummer meegeven? Wat een onzin. Er wordt iets gepost, en er komt commentaar op. In datzelfde topic. Straks ga je aparte topics voor reacties van mannen, vrouwen, tegenstanders, voorstanders etc maken.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:40 schreef coz het volgende:
...
Met waardering voor je ongetwijfedl goede bedoelingen, maar een dergelijke strategie gaat echt niet werken. Vandaar dus dat nu beide topics dicht zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:47 schreef coz het volgende:
ps
oud
idee topic .. ufo ,ifo en alien cases..(geen discussies dan)
nieuw
ik zal daar geen topic over makenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:57 schreef iteejer het volgende:
...
en dan natuurlijkquote:freud - dinsdag 18 mei 2004 @ 10:57
TS, wat wil je eigenlijk, dat we hier een soort online x-files gaan maken waar users zich in gaan verdiepen?
coz - dinsdag 18 mei 2004 @ 11:29
door het dat iedereen een stuk kan inputten leek mij dit een interresante plek om idd "een soort x-files" te gaan maken . [er bestaan legio websites idd .. goed argument, maar het voordeel van dit forum is imho dat een grotere objectivieteit gewaarborgd is]
om gewoon een grote verzameling van cases te krijgen waar dus niet een definitieve uitspraak aan vast hangt, en dan vooral de sterke cases qua onverklaarbaarheid .. en dan als verzameling niet als discussieplatform nogmaals, waar dus als eis aanhangt om dit zo objectief mogelijk weer te geven en niet in dat topic een discussie los te laten, maar waar wel later een topic over geopend kan worden...
quote:ik een opsomming van cases die niet snel af te wimpellen zijn .. dus niet een verhaal over dat je vannacht een ufo hebt gezien
Kwaliteitseisen blijven overeind. Ook zijn meerdere topics over hetzelfde onderwerp niet erg bevorderlijk voor het overzicht. Probeer dus waar mogelijk aan te sluiten bij al bestaande discussies. Is ook wel zo respectvol voor diegenen die het al eerder over datzelfde onderwerp hadden!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:44 schreef ReCreative het volgende:
Ja? Zijn jullie serieus? Owkee, tja ik wist niet dat ik voor elke overdrachtelijke spirituele scheet een nieuw topic kon openen... Groots en meeslepend wil ik posten! Hoort ge dat, iteejer, MUUS, Fok!, knekelhuis!
Maar als het geen probleem is af en toe wat kleine berichtjes of ideeën te posten, bijvoorbeeld in een nieuw topic, dan zal ik dat gaan doen.
Mijn mening is, dat we een discussie-forum zijn, geen discussie-catalogus.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:04 schreef coz het volgende:
wat is je mening over een verzameling (sterke) cases dan ?
behalve dan een verwijzing naar een andere website![]()
Ieder forum heet zijn eigen accenten, de regels zijn voor ons allemaal gelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:46 schreef coz het volgende:
ow ok
zal ik me aan houden ..
hierover heeft elk forum weer zijn eigen regels ?
zit namelijk te denken aan een "post hier een link naar een 'geweldig' thread"-topic [nee niet in TRU]
[succes met de slowchat ... wel/niet slowchatten]
Hah. Hah.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:23 schreef iteejer het volgende:
Je proeft die nadelige invloed. Ik ook. Waarom zouden we daar dan nog woorden aan vuil maken? Die negatieve indruk is wat mij betreft belangrijker dan een daarvan afgeleide reden.
Ach als ik een post lees ga ik me niet afvragenm of de schrijver/-ster geheel bij zinnen was of nietquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:00 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Je begrijpt hopelijk zelf wel dat ik nog niet wakker wasI have rephrased myself, scroll back
Hmmzzz, dit moet ik heel even een beetje nuancerenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:17 schreef yvonne het volgende:
Als het aan Danny ligt is er nergens meer een slowchat of een reeks
dus als het aan jou ligt mag ie wel blijvenquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:01 schreef Danny het volgende:
Hmmzzz, dit moet ik heel even een beetje nuanceren
Natuurlijk is het niet zo dat we nergens meer slowchattopics of reeksen zouden moeten hebben. Elk subforum heeft zo zijn eigen reeks(en) en daar is helemaal niets mis mee.
Voorbeelden:
B&H: userfoto's, s&g topics etc
OUD: speeltuinbankje, zwangerschap en geboorte etc
GC: 30-40ers
Prima reeksen, niets mis mee. Ook slowchattopics is op zich niets mis mee. Waar ik me wel enigszins aan kan storen zijn de slowchatreeksen in ONZ waarin niet eens geslowchat wordt, maar waar ECHT nietszeggende posts worden geplaatst met als doel zo snel mogelijk een topic vol te krijgen.
VV deel 1 t/m 27000 bv.
Verder is het ook nog eens zo dat er in ONZ vaak meerdere van dat soort reeksen tegelijk lopen en van allemaal de inhoud exact hetzelfde is. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Ik ben echt en absoluut niet voor een verbod op slowchattopics of reeksen
Geen idee. Weet verder niet waar dit topic over gaat. Iemand wees me op de post van Yvonne.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus als het aan jou ligt mag ie wel blijven![]()
![]()
lees dit feedback topic dan maar door, t ging over truth slowchat..quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Geen idee. Weet verder niet waar dit topic over gaat. Iemand wees me op de post van Yvonne.
Daar zit wat in natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als het aan Danny ligt is er nergens meer een slowchat of een reeks, we zijn een discussieforum geen veredelde chat,
komop,
ga me nu niet vertellen dat geklep over sonfgestival, kusje hier kusje daar vragen naar huiswerk, ik ga poepen, eten, slapen ook maar iets met de Truth te maken heeft, of met welk forum dan ook for that matter,
OOK in topics kun je elkaar leren kennen, en is toegankelijker voor anderen,
dagelijks komen er nwe users bij, laat ze de slowchat lezen en ze hebben geen idee waar ze in terecht gekomen zijn, laat ze een interessant topic lezen en ze zullen geprikkeld worden mee te gaan posten en dingen van zichzelf te laten zien.
Kijk, het songfestival bespreken in de slowchat was oké geweest hoor,
maar had dan ala Truth de juiste winnaar voorspeld....
Houdt nou toch eens op over dat slowchatten. Modderators willen het niet. Klaar.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:26 schreef FokCrash het volgende:
heel verhaal
Lees het dan nietquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:22 schreef Pleun het volgende:
[..]
Houdt nou toch eens op over dat slowchatten. Modderators willen het niet. Klaar.
Als je toch op die manier wilt posten, zoek je toch een ander forum waar het wel mag?
Echt truthgerelateerde onderwerpen stonden er nauwelijks, dus pick a forum en ga je gang.
Maar nee is nee in mijn ogen nu wordt er alleen gezeurd. En als ik ergens een hekel aan heb....
Klopt als een peperbusjequote:Op donderdag 20 mei 2004 12:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Prima reeksen, niets mis mee. Ook slowchattopics is op zich niets mis mee. Waar ik me wel enigszins aan kan storen zijn de slowchatreeksen in ONZ waarin niet eens geslowchat wordt, maar waar ECHT nietszeggende posts worden geplaatst met als doel zo snel mogelijk een topic vol te krijgen.
VV deel 1 t/m 27000 bv.
Verder is het ook nog eens zo dat er in ONZ vaak meerdere van dat soort reeksen tegelijk lopen en van allemaal de inhoud exact hetzelfde is. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Ik ben echt en absoluut niet voor een verbod op slowchattopics of reeksen
Bewijs?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:28 schreef yvonne het volgende:
Klopt als een peperbusje
However, het peil van de slowchat in Truth bereikte dat peil
Lees ze eens na, je hebt er zelf in gepostquote:Op zondag 23 mei 2004 00:50 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Bewijs?
Nopequote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:16 schreef displission het volgende:
Hallo iteejer of MUUS gaan jullie die twee topics nog samenvoegen? Misschien, please..??
Bedenk wel dat je op een algemeen forum zit, waar Truth maar een klein onderdeeltje van is. Toegankelijkheid voor anderen is dan ook iets wat belangrijk is, zeker als je ene bredere discussie wil. Zoals jij het hebt neergezet zal het niet voor iedereen duidelijk zijn, en kun je sarcastische bagger verwachten.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:30 schreef displission het volgende:
De toekomst schrijven was serieus bedoelt..er worden veel onzinnige opmerkingen gemaakt..kunnen die gedeleted worden?
Punt was dat het een soort prive-groepsagenda van een beperkte groep aant worden was, en dat het totaal niets meer met truth-onderwerpen te maken had.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:50 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Bewijs?
"Niets" is niet waar. "Aan het worden" ook niet. Vandaar mijn bezwaar.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:25 schreef iteejer het volgende:
Punt was dat het een soort prive-groepsagenda van een beperkte groep aant worden was, en dat het totaal niets meer met truth-onderwerpen te maken had.
Dat was míjn en dé reden dat ie dicht ging.
Er konden tientallen posts voorbijkomen die geen relatie hadden met de truth. En (misschien daardoor?) raakte het steeds meer beperkt tot een vast klein groepje.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:02 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
"Niets" is niet waar. "Aan het worden" ook niet. Vandaar mijn bezwaar.
Twee punten:quote:Op zondag 23 mei 2004 23:08 schreef iteejer het volgende:
Er konden tientallen posts voorbijkomen die geen relatie hadden met de truth. En (misschien daardoor?) raakte het steeds meer beperkt tot een vast klein groepje.
Maar daar hebben we het toch al uitgebreid over gehad?
Jawel, 17 topics lang..quote:Op zondag 23 mei 2004 23:15 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Twee punten:De waarschuwing was niet duidelijk omdat de motivatie erachter niet overtuigend was. We hebben geen kans gekregen om het op de gewenste manier te doen.
Ik heb meerdere keren gevraagd het wat meer truth-gerelateerd te houden. De kans is er echt wel geweest, heb het meerdere keren gevraagd.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:15 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Twee punten:De waarschuwing was niet duidelijk omdat de motivatie erachter niet overtuigend was. We hebben geen kans gekregen om het op de gewenste manier te doen.
Ik heb het over vanaf het moment van de waarschuwing. En aangezien het ons niet duidelijk was dat er een policy was met betrekking tot de slowchats, wisten wij ook niet welk een houding wij moesten aanhouden in deze.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:26 schreef iteejer het volgende:
Ik heb meerdere keren gevraagd het wat meer truth-gerelateerd te houden. De kans is er echt wel geweest, heb het meerdere keren gevraagd.
Een slowchat topic mocht best, (ben het destijds zelf begonnen!) als het maar wel een truth slowchat was. En dat werd het steeds minder. Lees ze nog maar es door, dan zie je het zelf ook wel![]()
Mee eens: de eerste is op slot. Thanksquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:58 schreef livEliveD het volgende:
Dubbel: Hoe denken jullie hierover?![]()
Origineel: Geluiden vanuit de hel???
Beetje opruiming houdenquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:02 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Zijn de slotjes in de aanbieding ofzo?![]()
![]()
het zijn wel allemaal topics die ik net heb zitten lezen...quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:02 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Zijn de slotjes in de aanbieding ofzo?![]()
![]()
maar ze waren wel leukquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:03 schreef iteejer het volgende:
[..]
Beetje opruiming houdenJe wilt me toch niet gaan vertellen dat het serieuze discussies waren?
Wat niet is, kan nog wordenquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:03 schreef iteejer het volgende:
Beetje opruiming houdenJe wilt me toch niet gaan vertellen dat het serieuze discussies waren?
Hadden wel amusementswaarde ja. Maar jullie hebben je lolletje wel weer gehadquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:05 schreef qu63 het volgende:
maar ze waren wel leuk
Jaja.quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:06 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Wat niet is, kan nog worden
Wel beetje positief denken hè? [afbeelding]
zullen we dat eens gaan proberen??quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:09 schreef iteejer het volgende:
[..]
Jaja.
Maar als ik klotetopics open moet houden omdat ze misschien nog goed worden, moet ik dan ook goede topics sluiten omdat ze later misschien klote worden?
Je weet dat ik voorstander ben van openquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:09 schreef iteejer het volgende:
Jaja.
Maar als ik klotetopics open moet houden omdat ze misschien nog goed worden, moet ik dan ook goede topics sluiten omdat ze later misschien klote worden?
Oordelen wat goed of klote is, is overigens hééél erg onverlichtquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:09 schreef iteejer het volgende:
Jaja.
Toch zijn er zat bloesjes, geesten, deuren, grenzen, huizen, boeken en winkels die ik liever gesloten zou willen houden. Want wat dáár achter zit..quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:13 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Je weet dat ik voorstander ben van openÁlles open!! Bloesjes open
Open minded
Open deuren
Grenzen open
Open huis
Open boek toetsen [afbeelding] Zondagwinkelopenstelling
Enz enz
En dus topics ook open
Angst is een slechte raadgeverquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:19 schreef iteejer het volgende:
Toch zijn er zat bloesjes, geesten, deuren, grenzen, huizen, boeken en winkels die ik liever gesloten zou willen houden. Want wat dáár achter zit..
En dus sommige topics dicht
In mijn geval speelt is het gene angst, maar puur afgrijzen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:20 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Angst is een slechte raadgever
[Open sollicitatiemode]quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:37 schreef iteejer het volgende:
In mijn geval speelt is het gene angst, maar puur afgrijzen.
Dat zal dan ook wel weer een slechte raadgever zijn, maar voor mij goed genoeg
Iteejer heeft drie lijstjes met users: "misschien geschikt", "twijfel" en "aaargh!! nooit!!". Ik weet dat ik op de laatste sta, weet jij het ook?quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:44 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[Open sollicitatiemode]
Geen nieuwe frisse wind in TRU nodig?
[/Open sollicitatiemode]
Ey, positief denken, RC. Komt wel goed! Echt welquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:48 schreef ReCreative het volgende:
Iteejer heeft drie lijstjes met users: "misschien geschikt", "twijfel" en "aaargh!! nooit!!". Ik weet dat ik op de laatste sta, weet jij het ook?
hahaquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:53 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ey, positief denken, RC. Komt wel goed! Echt wel
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dat wil ik al de hele dag vragen. Ik volg alleen niet alle topics, dus ik ging ervan uit dat ik wat gemist hadquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:32 schreef ReCreative het volgende:
Oh, ik had nog een vraag. Is MUUS tijdelijk even in retraite? Ik heb haar al zo lang niet gezien hier.
Nou nou nou nou nou Morwen tochquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:40 schreef Morwen het volgende:
Dat wil ik al de hele dag vragen. Ik volg alleen niet alle topics, dus ik ging ervan uit dat ik wat gemist hadMaar jij als frequente poster weet het dus ook niet?
Ik ben idd benieuwdquote:MUUS, waar is u?![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:18 schreef ReCreative het volgende:
Wij zijn idd benieuwd.
Dan vallen je posts me gewoon op............of ik stalk jequote:Op donderdag 3 juni 2004 00:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou Morwen toch. Zo'n frequente poster is ik nou ook weer niet
.
Als MUUS iets doet, doet ze het goed. Hetgeen betekent dat als een normaal mens een ontstekinkje heeft, er bij haar sprake is van spontane zelfontbranding, steekvlammen en zo.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:40 schreef Morwen het volgende:
Dat wil ik al de hele dag vragen. Ik volg alleen niet alle topics, dus ik ging ervan uit dat ik wat gemist hadMaar jij als frequente poster weet het dus ook niet?
MUUS, waar is u?![]()
gelukkig maar!quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als MUUS iets doet, doet ze het goed. Hetgeen betekent dat als een normaal mens een ontstekinkje heeft, er bij haar sprake is van spontane zelfontbranding, steekvlammen en zo.
Het is nu alweer redelijk geblust, ik denk dat ze binnen niet al te lange tijd wel weer aanwezig is
MUUS doet het goed he? Dan is een klein boeketje niet voldoende natuurlijk!quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als MUUS iets doet, doet ze het goed. Hetgeen betekent dat als een normaal mens een ontstekinkje heeft, er bij haar sprake is van spontane zelfontbranding, steekvlammen en zo.
Het is nu alweer redelijk geblust, ik denk dat ze binnen niet al te lange tijd wel weer aanwezig is
quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Had je gelijk in. Ik was een weekendje weg, zie het dus nu pas. Maar, het is al volgepost, gelukkig.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:08 schreef Mugen_Honda het volgende:
Kan dit topic: wonderen van de islam en Allah dicht, want daar staat een mongolïde kind te brallen, en gebruikt de topic als school i.p.v. zijn lagere school te afmaken.
Mij dunkt dat Truth daarvoor niet bedoeld is, en is best een amusant topic op zich, maar het kan beter dicht/
Helemaal mee eens. Wat een zeikerds... Ik was idd een weekendje weg, en ja dan is Truth onbewaakt. En daar maakt men gebruik van.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:22 schreef livEliveD het volgende:
Kan hier een bezem doorheen. Zo te lezen gooit de TS het bijltje erbij neer vanwege sommige posts. .![]()
Spijtig dat het veel werk oplevert maar ik vind het een interessant topic (hopelijk ben ik niet de enige).![]()
Helemaal gelijk. Heb die post verwijderd.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:37 schreef qu63 het volgende:
Truth muziek sticky (laatste post van jandeman)dat is toch spam?? het heeft niks met Truth en/of Muziek te maken.. dus wat het dan in het Sticky topic doet..
-edit- zie dat ie al een ban heeft..
Dat plan is van de baan, want we kwamen er niet uit.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
[ingeving]
er was een tijd terug een topique, bedenk een nieuwe naam voor truth, want die zou veranderd gaan worden. zijn die plannen nu geheel van de baan, vergeten, of er nog niet over uit
[/ingeving]
Nieuwe naam voor de Truth..?quote:Op maandag 7 juni 2004 18:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
[ingeving]
er was een tijd terug een topique, bedenk een nieuwe naam voor truth, want die zou veranderd gaan worden. zijn die plannen nu geheel van de baan, vergeten, of er nog niet over uit
[/ingeving]
hij klopt welquote:Op maandag 7 juni 2004 18:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat plan is van de baan, want we kwamen er niet uit.. Er zat geen naam bij die echt goed weergaf wat dit forum inhoudt.
Klopt bovenstaande zin? Ik zie het zelf niet meer. Zo niet: Sorry, ben wat duf..
Huh, rel?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:16 schreef FokCrash het volgende:
Aloha![]()
Ligt het aan mij,
of wordt dit topic momenteel ondergesneeuwd,
(en een beetje onder ge-reld) ?
![]()
Ik was al aan het meppen idd.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:23 schreef FokCrash het volgende:
Euh, jah, denigrerend doen, en mensen aanvallen en beledigen e.d.
Maar ik lees net je reactie al![]()
Mja, I know.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:38 schreef qu63 het volgende:
Wat is toch dat gedonder met 'glaasje draaien'?
het zoveelste topic over glaasje draaien..volgens de search krijg je al 22 topics hierover..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |