Jij moet het wel met me eens zijn toch?quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:48 schreef Ype het volgende:
[quote]quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:52 schreef Ype het volgende:
Je gaat haast denken dat die vijf mannen van de CIA zijn om de Amerikaanse regering te ontzetten sinds de berichtgeving over die martelpraktijken.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:54 schreef Kemania het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat dat ook mijn eerste gedachte was
Mijn eerste gedachte was: Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat één of andere paranoid een topic opent om te roepen dat de Amerikanen of Israel het gedaan hebben...quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:54 schreef Kemania het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat dat ook mijn eerste gedachte was
Hmm, klinkt ook wel weer logisch...quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:55 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Zou het juist nou niet NU zijn gebeurt ivm die mishandelingen....? *mompelt iets over wraak*
Welke 'ze' heeft 'm even bewaard?quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:55 schreef Toeps het volgende:
Ik denk niet dat ze het zelf hebben gedaan.
Ik denk wél dat ze dit filmpje al eerder hadden, maar dat ze hem even bewaard hebben voor een gunstig moment.
Je gaat haast denken is iets anders.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:50 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Jij moet het wel met me eens zijn toch?
[..]
[quote]
De Amerikanen. Als ze iets nodig hebben om het volk achter zich te krijgen, hebben ze telkens precies op het juiste moment schokkend materiaal. Saddam hadden ze ook op een handig tijdstip te pakken, en nu dit weer...quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welke 'ze' heeft 'm even bewaard?
En voor wie is het moment gunstig?
Alleen jammer dat het filmpje gepubliseerd is op een ARABISCHE website....quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
De Amerikanen. Als ze iets nodig hebben om het volk achter zich te krijgen, hebben ze telkens precies op het juiste moment schokkend materiaal. Saddam hadden ze ook op een handig tijdstip te pakken, en nu dit weer...
En de zionisten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:57 schreef Monidique het volgende:
Schuld van Amerika.
Overbodige opmerking.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:59 schreef X-Ray het volgende:
[..]
En de zionisten.
Een infiltrant heeft gewoon een Arabisch domein gehost (alle servers staan in Amerika en de VS heeft de eindcontrole over het i-net) en daar dat filmpje gehost.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het filmpje gepubliseerd is op een ARABISCHE website....
Tot zover uw complot theorie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |