Q ookquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Live: Alleen ochtenden? Heb je geen vrij volgende week?
*Gearts wel*
gemeld!quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:47 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Idee voor een tekst: Joepiiiiiiii!? Ofzo?
huhquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:48 schreef Geartsjuh het volgende:
[puristmode]
Qu, de slowchatlinks staan niet chronologisch
[/puristmode]
Jawel ook wel een paar avonden vrij maar dat hoor ik zo (Wel vrij van school idd maar niet van m'n werk). Ik kan dus in ieder geval al zeker weten uitslapen. Ik denk dat ik woendsdag en donderdag avond wel kan maar weet het straks pas zeker.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Live: Alleen ochtenden? Heb je geen vrij volgende week?
*Gearts wel*
Hmm... da's kut....quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:32 schreef qu63 het volgende:
:') :') :') :') :') :')
quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:50 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ik was nog bezig met een bericht
[..]
Hmm... da's kut....
Misschien kan ik je hiermee blij maken?
[afbeelding]
Echt wel! Alleen de volgorde is aflopend ipv oplopend...quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:48 schreef Geartsjuh het volgende:
[puristmode]
Qu, de slowchatlinks staan niet chronologisch
[/puristmode]
O my god! Wie is hier nu veeleisend??? Ik weet het niet meer hoor! Hoe kan ik je nou blij maken????quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:52 schreef qu63 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aargh! Woensdag bevrijdingsfestival en donderdag ben ik in Delft.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jawel ook wel een paar avonden vrij maar dat hoor ik zo (Wel vrij van school idd maar niet van m'n werk). Ik kan dus in ieder geval al zeker weten uitslapen. Ik denk dat ik woendsdag en donderdag avond wel kan maar weet het straks pas zeker.
Wat liev dat je me quotequote:Op dinsdag 27 april 2004 14:53 schreef Geartsjuh het volgende:
auto maakt niet gelukkig.. en dr passen als het goed is maar 2 mensen in..quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:53 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
O my god! Wie is hier nu veeleisend??? Ik weet het niet meer hoor! Hoe kan ik je nou blij maken????
Solly ging even misquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat liev dat je me quote![]()
Maar wat bedoelde je daarmee?![]()
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:55 schreef Geartsjuh het volgende:
Solly ging even mis![]()
is goe.. weer een meet!!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Ik kijk vanavond wel even wat de mogelijkheden zijn. Moet goedkomen denk ik.
Ik plaats wel ff de avonden dat ik kan op hiero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |