RC!quote:Op maandag 5 april 2004 14:44 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Naam: herscheppend (en ook een beetje vermakelijk/ontspannend)
Icoon: eigen foto.
Goedemiddagquote:Op maandag 5 april 2004 14:47 schreef qu63 het volgende:
RC!![]()
ik heb bij deze ook besloten maar een trein later te nemen.. binnen 5 min naar t station fietsen lukt niet..
quote:Op maandag 5 april 2004 14:50 schreef -Trinity- het volgende:
Mijn naam komt van The Matrix, origineel hè?en dj TnT is eigenlijk de afkorting van deze nick met de 'dj' ervoor. Me icoontje is mijn eigen oog, uitgeknipt van een grotere foto
Btw: Goeiemiddag allemaal, ik was al om kwart voor zeven opgestaan, maar toen stond mijn computer nog niet aan
quote:Op maandag 5 april 2004 14:52 schreef qu63 het volgende:
ik stond om half 1 op. had er echt geen zin in vandaag
quote:Op maandag 5 april 2004 14:37 schreef livEliveD het volgende:
Ik ga ook proberen minder letters typen![]()
Huh die naam heb ik ooit gekregen (Jaartje of 10 terug op school) en ik vond hem wel ok. (Normaal moet er eigenlijk een spatie tussen de twee woorden). Je bent trouwens een van de weinige die hem uit zichzelf omdraait en *snapt*. Dus hulde
"I believe in Peace, Bitch!"quote:De film Starship Troopers beschouw ik als 1van de beste die ik ooit gezien heb dus vandaar de icoon (Iedereen wist natuurlijk dat het plaatje uit de film kwam). Smaken zullen verschillen op dit gebied.
Myn icoon is een prachtig engelentafereel van Ida Rentoul Outhwaite:quote:Waar komen jullie namen + iconen allemaal vandaan?
Oooh, wat mooi zegquote:Op maandag 5 april 2004 14:58 schreef Barbamama het volgende:
Myn icoon is een prachtig engelentafereel van Ida Rentoul Outhwaite:
[afbeelding]
Jazeker, ik heb geluisterd tot ik geen geluid meer hoorde Maar help me even herinneren, welk nummer ook al weer? Heb hier trouwens al een lystje met muziek die ik jou ga ontfutselenquote:Op maandag 5 april 2004 14:54 schreef qu63 het volgende:
barb trouwens het laatste liedje gisteren nog gehoord??
tori amos - taxi ridequote:Op maandag 5 april 2004 15:01 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb geluisterd tot ik geen geluid meer hoorde Maar help me even herinneren, welk nummer ook al weer? Heb hier trouwens al een lystje met muziek die ik jou ga ontfutselen
Zeg psii, jouw naam komt van psibal?quote:Op maandag 5 april 2004 14:46 schreef psiii het volgende:
![]()
Das moeilijk uitleggen zo. Meeste mensen vinden het wel kloppen. Het is meer iets voor op IRC om uit te leggen denk ik. Komt je vrijdag ook naar die Truth Sessie Barbamama (Coole foto trouwens)?quote:Maar waarom gaven ze jou die naam dan? Je komt redelyk rustig over of heb ik iets gemist?
*sprakeloos is..quote:Op maandag 5 april 2004 14:58 schreef Barbamama het volgende:
Myn icoon is een prachtig engelentafereel van Ida Rentoul Outhwaite:
gear!quote:Op maandag 5 april 2004 15:08 schreef Geartsjuh het volgende:
Moet ik nou mijn naam toelichten?![]()
Geartsjuh= Geertje (mijn voornaam) maar dan in het fries
Mijn icoon is een mandala die mij doet denken aan de geboorte van een ster.
Heb gister niet meer astraal gereisd? Had ik zelf al gedaan voor ik gisteravond ging IRC'enquote:Op maandag 5 april 2004 15:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
gear!
hebben we gisteren nog satraal gereisd??
en hoe ging je toets?
had weer t vage gevoel dat je me weer meenam..quote:Op maandag 5 april 2004 15:11 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Heb gister niet meer astraal gereisd? Had ik zelf al gedaan voor ik gisteravond ging IRC'en
En de toets is morgen hoor lieverd![]()
![]()
Doe ik niet zonder toestemming remember?quote:Op maandag 5 april 2004 15:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
had weer t vage gevoel dat je me weer meenam..
oeps! suc6 dan voor morgen![]()
je weet toch wel dat t bij mij altijd mag??quote:Op maandag 5 april 2004 15:14 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Doe ik niet zonder toestemming remember?
quote:Op maandag 5 april 2004 15:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Ben gisteravond wel even bij RC geweest..sorry als het niet mocht?
Even checken of alles ok was, meer niet.
Ik heb aan heel veel mensen bewust energie zitten sturen: Syl, RC, G-art, Psyche en Psychress, Psiii, myn dochter en natuurlyk jouquote:Op maandag 5 april 2004 15:17 schreef qu63 het volgende:
je weet toch wel dat t bij mij altijd mag??
wohoei!quote:Op maandag 5 april 2004 15:39 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ik heb aan heel veel mensen bewust energie zitten sturen: Syl, RC, G-art, Psyche en Psychress, Psiii, myn dochter en natuurlyk jou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |