abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18588812
Deel VIII

of ben ik weer te laat?
  woensdag 21 april 2004 @ 16:41:01 #2
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18588840
En de chat gaat door
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 21 april 2004 @ 16:41:53 #3
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18588866
Doetus ff het verhaaltje vertellen EGC. We hebben allebij blij gekeken !
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_18588892
Even een kaartje nog, bijna vergeten :

9. De Kluizenaar

Archetype: De leermeester, de monnik.

Symboliseert: De definitieve terugtrekking uit de uiterlijke wereld, teneinde de onbewuste geest te activeren.

Betekenis: Voor degenen die geen spirituele leermeester kunnen vinden zal de psyche vaak zelf als zodanig optreden. De kluizenaar, op een eenzame bergtop, leert ons dat we de symboliek van onze geest pas kunnen waarderen wanneer we haar als een wereld van stilte hebben ervaren, weg van al het uiterlijke vertoon.

Gemoedstoestand: De terugtrekking behoeft niet fysiek te zijn, maar kan duiden op een nieuwe interesse of een emotionele onthechting van mensen of zaken waaraan voorheen veel waarde werd gehecht. Er kan iemand in je omgeving zijn die je op weg helpt, maar het is ook mogelijk dat jij zelf de rol van leermeester vervult.

pi_18589013
Ja, jullie zijn allebei heel lievv Het verhaal komt in Irc en weet niet of dat vanvond gaat lukken, maar zal mijn best doen

<-- Weer terug naar Dochter en haar badpraktijken
  woensdag 21 april 2004 @ 16:49:12 #6
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_18589069
Hoi hoi allemaa!

Ben d'r ook weer eens...
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
Faith Cathryn heet onze kleine trots!!
pi_18589139
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:47 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ja, jullie zijn allebei heel lievv Het verhaal komt in Irc en weet niet of dat vanvond gaat lukken, maar zal mijn best doen
Ok dan . Ik word steeds benieuwder . ...ben er tot 22 uur plm. Donderdag ben ik er tot later denk ik...
quote:
<-- Weer terug naar Dochter en haar badpraktijken
Succes
pi_18589172
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:49 schreef Psyche2003 het volgende:
Hoi hoi allemaa!

Ben d'r ook weer eens...
Psyche2003!!!!!!!!!! Onze truthvriend .

Hoe is het?
  woensdag 21 april 2004 @ 16:55:10 #9
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_18589256
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:52 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Psyche2003!!!!!!!!!! Onze truthvriend .

Hoe is het?
Gaat wel redelijk .... Heb beetje pijn, maar dat gaat hopelijk wel weer over...

Verder aan het stoeien met me mobiel, was tijd voor een abo, vanwege prepay kosten die ruim boven abo kosten zaten, maar ja, mijn vorige mobiel was "antiek" en dus moet ik er weer ff inkomen nu
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
  woensdag 21 april 2004 @ 16:59:53 #10
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18589387
Welke mobile apparatus habben sie gekaauft then?
  woensdag 21 april 2004 @ 17:01:12 #11
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_18589426
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:59 schreef livEliveD het volgende:
Welke mobile apparatus habben sie gekaauft then?
Samsung SGH-E700
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
pi_18589483
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:55 schreef Psyche2003 het volgende:
Gaat wel redelijk .... Heb beetje pijn, maar dat gaat hopelijk wel weer over...
Sterkte . Heb je de mogelijkheid van het weer te genieten?
quote:
...vanwege prepay kosten die ruim boven abo kosten zaten...
zware beller? Of is dat al snel?

Ik heb ook een mobiel, ooit eens gekregen, prepaid, maar ik bel zelden. Ben wel veel on the road, met name in het weekend, dus da's wel handig als ik even wil laten weten dat ik een half uurtje later kom, bijvoorbeeld.

En een aantal vriendinnen smst me wel eens, maar met terugsturen loop ik zo te kloten... zelfs met T9 ... doe mij maar email... lekker makkelijk

owja en ik heb WAP... das wel handig voor reisplanners en zo toen ik nog student was... looooong time ago

brb, ff nr hs rdn
  woensdag 21 april 2004 @ 17:04:05 #13
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18589504
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:47 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Weer terug naar Dochter en haar badpraktijken

Alstu

Hey psych laat eens wat nieuwe beltoontjes horen
Maar ff serieus: Is het een beetje een hightech ding met games, agenda's enzo
  woensdag 21 april 2004 @ 17:13:03 #14
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_18589751
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:03 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Sterkte . Heb je de mogelijkheid van het weer te genieten?
[..]

zware beller? Of is dat al snel?

Ik heb ook een mobiel, ooit eens gekregen, prepaid, maar ik bel zelden. Ben wel veel on the road, met name in het weekend, dus da's wel handig als ik even wil laten weten dat ik een half uurtje later kom, bijvoorbeeld.

En een aantal vriendinnen smst me wel eens, maar met terugsturen loop ik zo te kloten... zelfs met T9 ... doe mij maar email... lekker makkelijk

owja en ik heb WAP... das wel handig voor reisplanners en zo toen ik nog student was... looooong time ago

brb, ff nr hs rdn
Nou, zware beller valt wel mee, maar af en toe eens bellen en SMSen tikt toch lekker aan... Had al gauw 15 euro per maand aan beltegoed nodig
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
  woensdag 21 april 2004 @ 17:14:25 #15
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_18589796
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:04 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Hey psych laat eens wat nieuwe beltoontjes horen
Maar ff serieus: Is het een beetje een hightech ding met games, agenda's enzo
Heb nu X-Files....

En ja, het is best wel weer een high-tech apparaat... de hele mikmak zit erop, inclusief camera

Kijk ander hier ff : http://www.samsung.com/Pr(...)one_GSM_SGH_E700.htm
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
  woensdag 21 april 2004 @ 17:17:06 #16
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18589854
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:14 schreef Psyche2003 het volgende:
En ja, het is best wel weer een high-tech apparaat... de hele mikmak zit erop, inclusief camera
Ik zoek alvast contact met picserver zodat je kan beginnen met het posten van foto's
  woensdag 21 april 2004 @ 17:18:17 #17
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_18589887
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:17 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik zoek alvast contact met picserver zodat je kan beginnen met het posten van foto's

Vinnut allemaal zwaar overdreven zoveel shit op een GSM... maarja.. het oog wou ook wat
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
pi_18590510
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:18 schreef Psyche2003 het volgende:

Vinnut allemaal zwaar overdreven zoveel shit op een GSM... maarja.. het oog wou ook wat
Afgezien v/d kleur Oja, ik ben al een paar uurtjes weg
pi_18590550
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:04 schreef livEliveD het volgende:

Alstu
Merci Ja, die heeft ze dus in haar bad ronddobberen, maar een paar uitglijacties later wil ze niet meer zo graag in bad zitten... Dus is het een half uurtje gillen Maar we hebben het overleefd!!!
  woensdag 21 april 2004 @ 17:46:24 #20
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18590599
Eleanor is de moeder van de Maand
pi_18590615
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:46 schreef livEliveD het volgende:
Eleanor is de moeder van de Maand
  woensdag 21 april 2004 @ 17:48:53 #22
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18590660
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:14 schreef Psyche2003 het volgende:
http://www.samsung.com/Pr(...)m
Strak ding!
Ik dacht ook eerst dat ik niks aan al dat extra's zou hebben maar ik merkte dat ik het al snel ging gebruiken!
pi_18590938
Zo, ik moest even terugzoeken zeg .. hoi trouwens all
quote:
Van RC dus, schreef: Cool! Ja.. hm.. goh.. ow... Op die manier Ik begrijp dat je 'm in eerste instantie niet gepost had . Wie weet hebben veel mensen iets aan je advies .
Ja, wie weet ..
quote:
Een knuffel! Ja, ik heb ooit wel es een training gehad waarbij we ook, hm, moesten zeggen wat we van elkaar dachten op het eerste gezicht... en na 5 sessies moesten zeggen wat we dàn van elkaar vonden. Wel confronterend en zo en ... Een knuffel is wel een leuk idee . Lijkt me idd ontzettend interessant... Geldt trouwens hier op Fok! ook... al die opvattingen, overtuigingen, meningen, geloven... Persoonlijk vind ik het zeer interessant mijn eigen ideeën eens te staven of andere ideeën te overwegen.
Oei, ja, dat kan confrontrerend zijn..ook weer leerzaam wat dat betreft. Wij moesten weleens voor bepaalde (eind)opdrachten elkaar punten geven voor elkaars eigenschappen. Best moeilijk is dat nog, zowel om ze te geven, als ze te krijgen..maar je leert er van en over jezelf nadenken ook weer. Yep! Erg interessant idd ook al die verschillende visies van verschillende mensen op fok!
quote:
Jomanda . Ok. In het kort: je hebt water en wat moet je er mee . Iets uitgebreider: wij in Nederland hebben een traditie van indijken en afpolderen, kanaliseren en afdammen. Nu komen we er achter dat we dijken best nog heel wat kunnen verhogen, maar dat op een bepaald moment ook financieel en technisch daar een eind aan zit. Dus kijken we nu naar innovatieve oplossingen om het water niet weg te pompen maar het ruimte te geven in het landschap. Zodat je het kunt opslaan als er teveel is en weer kunt gebruiken als er te weinig is. Zodat je ecologie, drinkwaterverschaffing, recreatie en waterkwantiteit en -kwaliteit kunt combineren. Meer ruimte voor water, zeg maar. Vandaar dat we nu bijvoorbeeld innundatiepolders kennen, die we laten onderlopen op het moment dat er een te hoge waterstand is, om zodoende de druk wat van de waterkeringen te doen afnemen. Nou dat was dus mijn opleiding, voor een deel . Op mijn werk ben ik momenteel meer bezig met oeverbescherming van vaarwegen...
Interesting, interesting! Erg innovatief klinkt het allemaal, wat kennelijk ook wel (hoog)nodig is met al dat water , vooral in den lage Nederlanden. En je zit wat dat betreft boven op de soms dagelijkse actualiteit, mocht het bijv. weer eens zwaar regenen en sowieso dat alles natuurlijk op orde moet blijven en je het niet links kan laten liggen. Ik bedoel om de vaarwegen als voorbeeld te nemen, daar varen dagelijks een tig aantal boten overheen, toch gevaarlijk mocht er wat mis (kunnen) gaan. Vooruitblijven denken lijkt mij hierbij (in het vak wat je doet) een essentiele eigenschap.
quote:
Cooooool!! . Ik had vorig jaar zo'n moment, dat alles op z'n plaats valt en ineens... Leuk hè? Dit soort momenten zijn zo belangrijk... Hogepriesteres: "Je moet proberen om oplossingen voor je problemen intuïtief aan te voelen, in plaats van te rationaliseren. Er breekt een contemplatieve periode aan die je leven kan verrijken, omdat het sluierende in je een kans krijgt om te ontwaken." en bij Archetype "De Maagd Maria, de ongrijpbare en mystieke aspecten van het vrouwzijn." . Mooie kaart Ben trouwens wel benieuwd naar je stageplek maar dat komt op IRC wel een keertje .
Thanx en jaja, das zekers apart! Leuk dat jij vorig jaar zo'n (verhelderend) moment had. Al blijf ik totaal niet weten waar mijn wegen naar toe zullen leiden. Jullie hadden het net over tijd las ik en ik heb zelf zwaar het gevoel dat ik tijd te kort kom. Zaten er maar 36 uur in een dag, dan kon ik alle dingen een beetje doen die ik leuk vind en zou ik ook nog 8 uur per dag kunnen slapen .

yep.. 'k ga er weer vantussen.. (fr)essen..

[ Bericht 0% gewijzigd door sweetgirly op 21-04-2004 18:11:38 ]
  woensdag 21 april 2004 @ 18:13:50 #24
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18591188
Zo weer ff een kaartje trekken:
quote:
9. De Kluizenaar

Archetype: De leermeester, de monnik.

Symboliseert: De definitieve terugtrekking uit de uiterlijke wereld, teneinde de onbewuste geest te activeren.

Betekenis: Voor degenen die geen spirituele leermeester kunnen vinden zal de psyche vaak zelf als zodanig optreden. De kluizenaar, op een eenzame bergtop, leert ons dat we de symboliek van onze geest pas kunnen waarderen wanneer we haar als een wereld van stilte hebben ervaren, weg van al het uiterlijke vertoon.

Gemoedstoestand: De terugtrekking behoeft niet fysiek te zijn, maar kan duiden op een nieuwe interesse of een emotionele onthechting van mensen of zaken waaraan voorheen veel waarde werd gehecht. Er kan iemand in je omgeving zijn die je op weg helpt, maar het is ook mogelijk dat jij zelf de rol van leermeester vervult.
Alweer de zelfde (Net als RC de kluizenaar)

Pakken jullie ook eens een kaart kunnen we kijken of dat ding op hol geslagen is
(Of het klopt gewoon nog steeds en dat ding blijkt geniaal )
  woensdag 21 april 2004 @ 18:15:01 #25
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_18591222
zit echt een random number ding achter hoor

En owja, nieuw user icon is te danken een RC ...badger badger badger...
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')