quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:43 schreef Barbamama het volgende:
[..]
![]()
![]()
Huiswerk!quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:43 schreef qu63 het volgende:
zullen we deel 5 nog vol krijgen vandaag??
tuurlijk. Maar het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:43 schreef qu63 het volgende:
zullen we deel 5 nog vol krijgen vandaag??
Blij te horen dat iemand zich wel goed voelt vandaagquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:15 schreef -Trinity- het volgende:
In het kort: het gaat goed
Doetus een mooi onderwerp geven dan...quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:49 schreef Infinity123 het volgende:
Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit.
niet leuk..quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:48 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Huiswerk!
wat weg?quote:-en weg-
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:48 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Huiswerk!
-en weg-
als je nog vragen hebt gear... je weet me te vindenquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:52 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je nog vragen hebt gear... je weet me te vinden
doe mee dan!quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:47 schreef livEliveD het volgende:
Zal wel lastig worden als het moordtempo er niet op ligt zoals gisteren.
das wel weinig dan jaquote:Anyway goeiemiddag! Iets teveel gedronken gisteren dus verwacht vandaag nog minder als normaal van me.
wie is FC?? heb trouwens niks meer op de planning behalve kamer opruimen en straks de online tarot sessie!!quote:Anyway: Hoi Qu, Trin, Barb en FC
Nog leuke dingen op de planning?
F***'s?quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:18 schreef ReCreative het volgende:
Ja hoor, hij is-t-er weer.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:25 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
F***'s?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:25 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
F***'s?
Ga je ze posten of krijgen we ze vanavond wel te zien?quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:28 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja hoor, een heleboel.
Wil d'r vanavond best een paar doorsturen, maar ik denk niet dat je het erg interessant zult vindenquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:31 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ga je ze posten of krijgen we ze vanavond wel te zien?
* qu63 gaat website opzoeken in IRC-logsquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wil d'r vanavond best een paar doorsturen, maar ik denk niet dat je het erg interessant zult vinden.
plus ze staan vanavond ook op mn website
Dat is een vooroordeelquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wil d'r vanavond best een paar doorsturen, maar ik denk niet dat je het erg interessant zult vinden.
quote:plus ze staan vanavond ook op mn website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |