Kan me niet herinneren dat je het me ooit gevraagd hebtquote:Op donderdag 8 april 2004 13:44 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Tja, dan moet je by de pryzenvrouw G-art zyn.... Ik heb hier niets mee te maken... Wanneer ik vraag dat een jongen een liedje voor me zingt, hoor ik alleen maar smoezen en topichanges.... Wanneer er een magnetron te winnen valt, springen ze om te mogen zingen voor je![]()
Ja sorry, wou dat ik wat anders kon zeggenquote:Hmpf....
[..]
Ik heb het niet naar jou gestuurd hoor alleen tips gevolgd en wat dat van die kinderen betreft... te laat..quote:Hmmm...! Ja jy wel, ik dus niet, werd pas na vyven.... En toen nog lukte het nauwelyks, volgens my heb je jouw slapeloosheid gewoon naar my zitten sturenEn vanochtend kom ik by myn dochter... heeft ze heel myn kledingkast leeggeplunderd!!!
Mag ik alles opnieuw gaan stryken en vouwen.... Aaargh! Begin nooit aan kinderen!
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:55 schreef ReCreative het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:55 schreef Geartsjuh het volgende:Lieve makkelijke prooi van me
![]()
Hmzquote:Op donderdag 8 april 2004 13:55 schreef Geartsjuh het volgende:Lieve makkelijke prooi van me
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:58 schreef Geartsjuh het volgende:![]()
Ja!quote:Op donderdag 8 april 2004 13:59 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Begryp ik nou goed dat we hier doorgaan?
Heb je de stekker er wel in?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:01 schreef Psyche2003 het volgende:
owja.. over prijzen Gearts... De magnetron doet het niet.... En nu ??
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:00 schreef Geartsjuh het volgende:
Ja!
Nieuwe kansen nieuwe prijzen
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:44 schreef Barbamama het volgende:
En vanochtend kom ik by myn dochter... heeft ze heel myn kledingkast leeggeplunderd!!!Mag ik alles opnieuw gaan stryken en vouwen....
mijn idee, voorlopig niet, maar je weet maar nooitquote:Aaargh! Begin nooit aan kinderen!
JA!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:02 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Heb je de stekker er wel in?
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:05 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
JA!![]()
![]()
![]()
En ik had me net zo verheugd op broodje bapao met hete saus![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:56 schreef Choices het volgende:
great minds think alike
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:01 schreef Barbamama het volgende:
[...]![]()
Wow!!
![]()
Choices in da house!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |