abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18625010
Zo, nieuw topic . En mijn post uit het vorige topic:

RC weer thuis .

Ge-wel-di-ge ervaring! Vertel morgen wel meer.

Had trouwens op de terugweg allemaal van die mistflarden waar ik doorheen reed... Erg gaaf gezicht.

en nu RC slapen
pi_18626551
fipo numero 2

we want pics!!!
  vrijdag 23 april 2004 @ 10:30:08 #3
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18627861
Idd vertel er eens wat over
En allemaal natuurlijk goedemorgen
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_18628724
Goedemorgen peeps!

Ik heb nog een paar uurtjes kunnen slapen En jullie?
Het was een mooie ervaring idd. Heel apart. Ik vond het alleen op het laatst niet tof meer maar daar hebben we het vanavond nog wel over. Ben nu ook beetje brak.

Maar het was wel erg leuk!
pi_18628765
Goodmorning!
En en hoe was het ghost-hunten in 't Solse Gat??

En Ahhhhh..wat een lekker weertje is het

zit wel tot 16.30 uur in de college-banken ..maar daarna weekend en lekker genieten van het zonnetje
pi_18629708
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 03:22 schreef ReCreative het volgende:
Zo, nieuw topic . En mijn post uit het vorige topic:

RC weer thuis .

Ge-wel-di-ge ervaring! Vertel morgen wel meer.

Had trouwens op de terugweg allemaal van die mistflarden waar ik doorheen reed... Erg gaaf gezicht.

en nu RC slapen
Ohja wij hadden ook van die mistflarden! Ik vond het wel mooi

Ik wil trouwens nog even RC, B en Q bedanken voor het vervoer! Ik vond het echt super van jullie dat jullie mij wilden ophalen en weer terug brengen naar het hoge noorden. Stoere actie

Respect! En dank!
  vrijdag 23 april 2004 @ 11:52:05 #7
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18629767
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 11:49 schreef Geartsjuh het volgende:
Ohja wij hadden ook van die mistflarden! Ik vond het wel mooi
Zijn er ook foto's gemaakt?
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_18629808
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 11:52 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Zijn er ook foto's gemaakt?
  vrijdag 23 april 2004 @ 11:56:13 #9
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18629881
Doetus een beschrijving geven dan :
Wie? wat? waar? waarom? wanneer? hoezo? hoeveel?
pi_18630120
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 11:56 schreef livEliveD het volgende:
Doetus een beschrijving geven dan :
Wie? wat? waar? waarom? wanneer? hoezo? hoeveel?
Dat laat ik aan onze K... uh ReCreative over Hij heeft het georganiseerd dus hij mag ook het uitgebreide verslag doen vind ik *geeft stokje door*
En hij was het meest enthousiast van ons allen natuurlijk
pi_18630183
En ja, wij zijn er ook weer Het was pas half zes zo ongeveer toen we weer terug waren bij de startbasis En Sven is the man Verslag volgt zo

Hello allemaal
  vrijdag 23 april 2004 @ 12:13:14 #12
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18630248
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 11:11 schreef sweetgirly het volgende:
zit wel tot 16.30 uur in de college-banken ..maar daarna weekend en lekker genieten van het zonnetje
Tot het einde van de middag binnen zitten

Sterkte ermee!
pi_18630315
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:09 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
En ja, wij zijn er ook weer Het was pas half zes zo ongeveer toen we weer terug waren bij de startbasis En Sven is the man Verslag volgt zo

Hello allemaal
B'tje!
Oh half 6! Wat heb ik jullie aangedaan..
pi_18630410
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:16 schreef Geartsjuh het volgende:
B'tje!
Oh half 6! Wat heb ik jullie aangedaan..
Hey was wél cool Ook inderdaad die mistvlagen en het werd langzaamaan weer licht, hetgeen prachtige hemelschilderingen opleverde
pi_18630512
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:20 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Hey was wél cool Ook inderdaad die mistvlagen en het werd langzaamaan weer licht, hetgeen prachtige hemelschilderingen opleverde

Ik wil nog eens een keer thuis in Friesland om 5 uur opstaan en dan boswandeling maken. Ik kan dan gewoon de straat uitlopen en dan sta je in het bos Lijkt me mooi om daar eens te zijn met zonsopkomst... mist over de bosvijver.. die lekkere frisse ochtendbosllucht.. vogeltjes die een nieuwe dag toefluiten.. hmm
pi_18630601
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:25 schreef Geartsjuh het volgende:

Ik wil nog eens een keer thuis in Friesland om 5 uur opstaan en dan boswandeling maken. Ik kan dan gewoon de straat uitlopen en dan sta je in het bos Lijkt me mooi om daar eens te zijn met zonsopkomst... mist over de bosvijver.. die lekkere frisse ochtendbosllucht.. vogeltjes die een nieuwe dag toefluiten.. hmm
Hehe
pi_18630691
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:13 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Tot het einde van de middag binnen zitten

Sterkte ermee!
Thanx! Yes, it's sucks , dat wordt weer verlangend naar buiten kijken..
Maar ga daarna nog even v/h zonnetje genieten , als ie nog schijnt dan

'k ga mijn trein halen, fijne dag allemaal
pi_18630743
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:29 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Hehe

I'm out. Tot vanavond!
  vrijdag 23 april 2004 @ 12:41:18 #19
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18630853
Hehehe die car uit Back to the Future staat op ebay!
DeLorean
Zal ik een bod doen?
pi_18631292
Solse Gat 2004 - 4 #Truthenaren

Jullie hadden het al een beetje kunnen volgen Wat een boude uitspraak leek in het begin, mondde uit in een nacht onder de sterren nabij het mysterieuze solse gat De afspraak was enigzins ad hoc gemaakt, RC zou uiteindelijk G-art ophalen, dit omdat Q en ik haar dan 's nachts weer zouden terug brengen naar het hoge noorden RC had wat vertraging, hetgeen voor personen als ik nooit uitmaakt omdat het hierdoor niet opvalt dat ik zelf ook enigzins vertraagd ben

Op de heenweg reden we al door de bossen... Dit brengt je al goed in de sfeer Na enig zoekwerk en de telefonische directies van ReCreative konden we de locatie vrij snel vinden Als mijn kaartlezer in eerste instantie op mij had vertrouwd hadden we het nóg eerder kunnen vinden, maar dan hadden we wel de sightseeingtour door Garderen gemist Eenmaal aangeland bij de parkeerplaats van Drie was het even wachten op het team G-art - RC Toen zij aan kwamen racen door het bos, volgden wij hun maar over een pad dat eigenlijk afgesloten was.... Dit pad ging dieper het bos in en we reden tussen statige hoge bomen, wat een prachtig gezicht was... Na wat gehobbel over de onverharde paden kwamen we aan bij de parkeerplaats van het Solse Gat. Heimelijk hoopte ik dat we er al waren (had ook iets met mijn behoefte aan santaire voorzieningen te maken waarvan mij de aanwezigheid beloofd was bij het Solse Gat zelf ) Het was echter nog een flink eind lopen door een toch wel errug donker bos als ik vergeet de zaklamp mee te nemen Maar met de fietslampen van Q ging het toch wel goed, zo'n donkere nacht was het ook niet gelukkig.. Onze gids RC wist ons goed te leiden en na een flinke wandeling waren we dan toch gearriveerd bij dat veelbesproken Solse Gat...

Mijn reisgenoten wilden lekker dichtbij het gat gaan zitten dus moesten we een steile helling af, hetgeen ik wel errug avontuurlijk vond (Je zou maar in dat Gat vallen zeg ) Maar goed we namen plaats en lieten de sfeer op ons inwerken. Alhoewel het gesprek nog redelijk licht was, -mede door de jonge energie die we bij ons hadden en die ons verhinderde om aldaar astraal te gaan reizen...- was het toch wel bijzonder om daar zo te zitten in the open, met drie mensen die je nog niet eerder hebt gezien... Het was windstil en het weer was heerlijk voor een lentenacht De avonturiers onder ons (iedereen behalve ik ) gingen een rondje of twee rond het gat lopen. Ondertussen begon de licht bewolkte hemel op te klaren hetgeen prachtige sterren liet zien Na een tijdje bemerkten de drie avonturiers dat ze alledrie een andersoortig energie hadden waargenomen in een hoek van het bos a/d andere kant van het gat.. Daar moesten we dus heen (dat was natuurlijk niet mijn redenering geweest, maar ik volgde maar braafjes ook omdat me beloofd was dat daar toch echt een wc-achtige gebeurtenis te vinden zou zijn ) We namen plaats in het bebladerde solse landschap, alleen nu dus in de hoek die bepaalde mensen het gevoel gaf dat ze werden aangekeken... Ineens kwam er ook een lichte bries opzetten die ook nog eens vanuit een andere kant kwam en we voelden duidelijk dat het kouder was dan waar we eerst zaten. Q zag toen een lichtverschijnsel en hij en RC gingen kijken of ze het konden volgen... Heel wat later kwamen ze weer terug met de mededeling dat het licht hun steeds voorbleef.. Dichterbij was zo'n zelfde soort lichtverschijning waar te nemen, zelfs voor mij... Ondertussen was ik redelijk duizelig geworden en had een psychedelisch zicht van mij bezit genomen hetgeen al dit een extra dimensie gaf G-art en ik voelden ons beiden niet op ons gemak daar om het zacht te zeggen en aangezien onze jonge energie ook genoeg kreeg van de hele uitstap, gingen we maar weer op pad naar onze auto's... Het was inmiddels wel ietsjes donkerder geworden en ikzelf zag nagenoeg niets meer... Gelukkig leidde RC ook nu ons weer goed terug (ditmaal werd er wijselijk niet naar mij geluisterd ). Een geluid dat we eerder op die avond hadden gehoord op de heenweg, was nu een stuk vaker te horen... Een hoog gehuil dat door RC werd afgedaan als een (volgens mij gemuteerde) uil en door Q werd geduid als valk... We weten het nog niet, G-art en ik vermoedden een jaloerse thuisblijver die onze bewegingen op slowchat had gevolgd en die ons wilde pesten daaro in het bos De auto's werden zonder problemen gevonden en de terugreis verliep voorspoedig

Bedankt ReCreative, G-art en Qu63 Het was echt fantastisch dat jullie zomaar ingingen op dit impulsieve voorstel! Respect Een superherinnering!
pi_18631913
Zo jullie hebben het overleefd... Dat is mooi... Zo te lezen was het een leuke ervaring
Jammer dat ik niet meer mee kon

Maarja dat boeit niet. Ben trouwens net me nest uit :d

Tot morgen dan maar he
  vrijdag 23 april 2004 @ 13:55:16 #22
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18632543
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:59 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Meeting
Mooi verslag.
Jammer dat ik er niet bijwas maar de volgende keer beter
pi_18632578
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:41 schreef livEliveD het volgende:
Hehehe die car uit Back to the Future staat op ebay!
DeLorean
Zal ik een bod doen?
Bloedgeile kar Koop 'm maar, LE
  vrijdag 23 april 2004 @ 14:00:38 #24
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18632685
Ga je dan wel een stukje mee terug in de tijd reizen?
(Misschien komen we niet meer terug naar de toekomst maar dat zien we dan wel weer)
pi_18632906
quote:
Op donderdag 22 april 2004 22:38 schreef sweetgirly het volgende:
Ja, wat is dit nou..gaan ze naar het Solse Gat .. spannund en het is een super mooie nacht!
Impulsieve acties zijn cool
Ja dit was nog net te organiseren... Maar weinigen hebben eigen vervoer en met OV kom je daar niet of je komt niet meer thuis na zo'n nachtelijke trip... Maar het was zeker voor herhaling vatbaar, ik voelde er bijvoorbeeld wel wat voor om daar te overnachten onder de sterren... Muziekje erbij... Hmmm... lijkt me wel cool... Alleen moeten we wel a/d leuke kant van het gat blijven dan Of als mensen andere suggesties (voor andere locaties) hebben, is dat ook goed natuurlijk
quote:
ik durf nou niet meer za te komen hoor , iedereen kent elkaar al..en ben eigenlijk een verlegen koter als ik (nog) niemand ken
Hehe We hebben elkaar ook nog nauwelijks kunnen zien hoor, het was namelijk vrij donker daar Dus gewoon komen zaterdag! Mm'kay?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')