Pff zijn er wel een paar..quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:57 schreef ICTservice het volgende:
Lijkt me dus duidelijk wat de bedoeling van dit topic is..
Ik heb er wel een paar gehad alleen herhinder ik het me niet meer zo goed, dus ik zal later wel even posten in dit topic.
Dan al roepend de straat oplopen om aangereden te worden door de taxiquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:09 schreef knokkels het volgende:
Ook een keer, was dan geen droom als in "ik was aan het slapen en droomde"
Maar goed.. Ik was 's avonds laat aan het wachten op de treintaxi .. Voelde me een beetje ongemakkelijk op dat moment (niet van het alleen staan daar... maar over het algemeen) en ik voelde ineens een hand op mijn schouder.. en hoorde in de verte.. Het komt wel goed..![]()
Was weird, heel weird.. Maar wel leuk..
hier heb ik ook wel eens last van. rare dromen heb ik eigenlijk altijd. Vooral die dromen dat je gewonen dingen aan het doen bent en dan opeens iets abnormaals en bam wakker. Of je valt opeens naar beneden zogenaamd in je droom maar eigenlijk lig je nog veilig in je bedquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:18 schreef ElPatrico2002 het volgende:
Wat ook erg is, dat had ik in het begin toen ik wat meer bezig was met lucide dromen.
Dan lig ik gewoon te dromen. En ineens word ik wakker. Dan doe ik gewoon mijn ochtend rituelen en dan klopt er iets niet. Dan denk ik hey ik droom! Flats en ik ben wéér wakker. En zo ging dat dan ooit tot 10 keer door. En daar word je moe van. (Dit heet trouwens false awakening)
[offtopic]Boy doesnt that suck[/offtopic]quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:13 schreef Flying het volgende:
[..]
Dan al roepend de straat oplopen om aangereden te worden door de taxi![]()
[offtopic] Niet meer in elk geval [/offtopic]quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
[offtopic]Boy doesnt that suck[/offtopic]
hoe heb je het voor elkaar gekregen om luc dromen te krijgen eigenlijk?quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:26 schreef ElPatrico2002 het volgende:
[..]
[offtopic] Niet meer in elk geval [/offtopic]
Door veel frustratieve (intellectueel taalgebruik) oefeningen te doen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:40 schreef ICTservice het volgende:
hoe heb je het voor elkaar gekregen om luc dromen te krijgen eigenlijk?
Je bent depressief, verloren, en je bent in de ontkenningsfasequote:Op donderdag 26 februari 2004 16:42 schreef Frollo het volgende:
Ik droom haast altijd over immense, lege gebouwen waar ik alleen of met hooguit enkele mensen ronddwaal.
Er gebeuren ook wel andere dingen omheen, maar dat van die gebouwen is een altijd terugkerend thema.
Iemand een verklaring?
Whahahahaquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:53 schreef jogy het volgende:
[ergveeltekstdieikhebverwijderd]
Helaassss... U gaat niet door naar de finale.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:11 schreef Docker het volgende:
IK DROOM NOOIT!!!
Hmm.. klinkt misschien gek, maar ik denk niet dat dit een echte droom was, maar meer een herinnering uit een vorig leven... vooral ook omdat je die geur van kaneel zo erg rook... (ik weet niet hoe het gas rook)quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Even zien, één van mijn meest leipe dromen.. Ik was een Duits legerofficier tijdens de tweede wereldoorlog. .. Tegen het einde van de oorlog kreeg ik door dat het Duitse regime fout was, en ik speelde informatie door naar England. Ik werd gepakt, en ik zou vergast worden. In het begin was ik heel gelaten, maar toen ik in de gaskamer was, op het moment dat de deur achter me zou dichtslaan, begon ik me te verzetten en in paniek te raken. Het hielp niks, met 6 mensen werd ik vastgehouden en op een soort brancard gebonden. Zo werd ik die kamer binnengebracht, de deur sloeg dicht en het gas begon te stromen. Het rook heel sterk naar kaneel, en toen werd ik wakker..
Het eerste wat in me opkomt is dat je misschien ietwat eenzaam bent. Je voelt je klein en zoekt naar iets, maar bent overdonderd door de grote wereld waar je in moet zoeken.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:42 schreef Frollo het volgende:
Ik droom haast altijd over immense, lege gebouwen waar ik alleen of met hooguit enkele mensen ronddwaal.
Er gebeuren ook wel andere dingen omheen, maar dat van die gebouwen is een altijd terugkerend thema.
Iemand een verklaring?
Dat denk ik ook niet als je andermans tekst jatquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:16 schreef MUUS het volgende:
Ik zal maar geen psycholoog worden..
De slaapkamer staat vaak voor persoonlijke/intieme dingen. (Met wie zat je aan de telefoon?)quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:09 schreef static het volgende:
Heb je een jaartje?
Laatst droomde ik dat al mijn meubels opgestapeld waren (een grote toren zeg maar) in de slaapkamer terwijl ik met iemand aan de telefoon zat en tot bloedens toe glas kauwde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |