abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2004 @ 15:57:30 #1
74582 ICTservice
Niets is zoals het lijkt..
pi_17375636
Lijkt me dus duidelijk wat de bedoeling van dit topic is..

Ik heb er wel een paar gehad alleen herhinder ik het me niet meer zo goed, dus ik zal later wel even posten in dit topic.

http://www.scholieren-online.nl
''Het ligt eraan van welke flat je het bekijkt..''
Fabeltjeskrant = l33t
  donderdag 26 februari 2004 @ 16:09:56 #2
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_17375898
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 15:57 schreef ICTservice het volgende:
Lijkt me dus duidelijk wat de bedoeling van dit topic is..

Ik heb er wel een paar gehad alleen herhinder ik het me niet meer zo goed, dus ik zal later wel even posten in dit topic.
Pff zijn er wel een paar..
Ik heb in mijn droom wel eens een cycloop achter me aan gehad, die niets zei, alleen maar chagerijnig keek.. Wist niet wat ik er mee aan moest, de volgende avond eraan gedacht, en hij kwam weer terug. IN mijn droom gevraagd: "Wat moet jij nou?" Ik kreeg een volle kus plat op mijn mond en hij was weg..

Een droom die iedereen wel eens gehad heeft, een trap op rennen omdat je iets/iemand dierbaars ziet.. maar die trap is dan oneindig, dus je komt nooit aan het einde.. Erg frusti

Droom die ik laatst had, ik was ineens de enige op de wereld, en ineens zat ik IN de aardbol, en keek ik toch van een afstandje mee.. Heel freaky ik was een beetje stoned toen...

Ook een keer, was dan geen droom als in "ik was aan het slapen en droomde"
Maar goed.. Ik was 's avonds laat aan het wachten op de treintaxi .. Voelde me een beetje ongemakkelijk op dat moment (niet van het alleen staan daar... maar over het algemeen) en ik voelde ineens een hand op mijn schouder.. en hoorde in de verte.. Het komt wel goed..
Was weird, heel weird.. Maar wel leuk..
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_17375973
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 16:09 schreef knokkels het volgende:
Ook een keer, was dan geen droom als in "ik was aan het slapen en droomde"
Maar goed.. Ik was 's avonds laat aan het wachten op de treintaxi .. Voelde me een beetje ongemakkelijk op dat moment (niet van het alleen staan daar... maar over het algemeen) en ik voelde ineens een hand op mijn schouder.. en hoorde in de verte.. Het komt wel goed..
Was weird, heel weird.. Maar wel leuk..
Dan al roepend de straat oplopen om aangereden te worden door de taxi
  donderdag 26 februari 2004 @ 16:18:08 #4
80714 ElPatrico2002
werkt aan zijn persoonlijkheid
pi_17376082
raare dromen weet ik vaak niet, maar Nare wel.
Ooit dan droom ik dat iemand (ik zie hem niet) iets zegt, heel zacht fluisterend. Op een sympatieke (spelvout) manier. Dan vraag ik wat hij zegt, en dan begint hij te schreeuwen als een gek. Even later gaat hij weer verder met zacht. En zo gaat dat dan heel lang door.

Wat ook erg is, dat had ik in het begin toen ik wat meer bezig was met lucide dromen.
Dan lig ik gewoon te dromen. En ineens word ik wakker. Dan doe ik gewoon mijn ochtend rituelen en dan klopt er iets niet. Dan denk ik hey ik droom! En hop! Ik ben wéér wakker. En zo ging dat dan ooit tot 10 keer door. En daar word je moe van. (Dit heet trouwens false awakening)
You cant enjoy light if you havent seen darkness
pi_17376199
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 16:18 schreef ElPatrico2002 het volgende:
Wat ook erg is, dat had ik in het begin toen ik wat meer bezig was met lucide dromen.
Dan lig ik gewoon te dromen. En ineens word ik wakker. Dan doe ik gewoon mijn ochtend rituelen en dan klopt er iets niet. Dan denk ik hey ik droom! Flats en ik ben wéér wakker. En zo ging dat dan ooit tot 10 keer door. En daar word je moe van. (Dit heet trouwens false awakening)
hier heb ik ook wel eens last van. rare dromen heb ik eigenlijk altijd. Vooral die dromen dat je gewonen dingen aan het doen bent en dan opeens iets abnormaals en bam wakker. Of je valt opeens naar beneden zogenaamd in je droom maar eigenlijk lig je nog veilig in je bed
  donderdag 26 februari 2004 @ 16:24:49 #6
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_17376215
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 16:13 schreef Flying het volgende:

[..]

Dan al roepend de straat oplopen om aangereden te worden door de taxi
[offtopic]Boy doesnt that suck[/offtopic]
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  donderdag 26 februari 2004 @ 16:26:46 #7
80714 ElPatrico2002
pi_17376258
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 16:24 schreef knokkels het volgende:

[..]

[offtopic]Boy doesnt that suck[/offtopic]
[offtopic] Niet meer in elk geval [/offtopic]
  donderdag 26 februari 2004 @ 16:40:34 #8
74582 ICTservice
Niets is zoals het lijkt..
pi_17376556
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 16:26 schreef ElPatrico2002 het volgende:

[..]

[offtopic] Niet meer in elk geval [/offtopic]
hoe heb je het voor elkaar gekregen om luc dromen te krijgen eigenlijk?

http://www.scholieren-online.nl
''Het ligt eraan van welke flat je het bekijkt..''
Fabeltjeskrant = l33t
  donderdag 26 februari 2004 @ 16:42:08 #9
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_17376588
Ik droom haast altijd over immense, lege gebouwen waar ik alleen of met hooguit enkele mensen ronddwaal.
Er gebeuren ook wel andere dingen omheen, maar dat van die gebouwen is een altijd terugkerend thema.
Iemand een verklaring?
  donderdag 26 februari 2004 @ 16:43:02 #10
80714 ElPatrico2002
pi_17376604
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 16:40 schreef ICTservice het volgende:
hoe heb je het voor elkaar gekregen om luc dromen te krijgen eigenlijk?
Door veel frustratieve (intellectueel taalgebruik) oefeningen te doen.
Laten we beginnen met mijn begin.
http://www.ld4all.nl/
Op deze manier mag je 24 uur per dag leven. Leuk he?
pi_17376690
-sex met Tatjana Simic hier in de keuken
-dat ik door de achtertuin rende en dat ik ineens kon vliegen
-dat ik opstond en naar beneden liep (dat droomde ik dus )
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
  donderdag 26 februari 2004 @ 16:53:37 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_17376824
Dat ik door zo'n betonnen kanaal ren, zo'n lege weet je wel, als in Terminator 2 met die vrachtwagfen en die motor. Alleen die waren er niet gelukkig, maar ik werd aangevallen door All stars met vleugeltjes die tennisballen naar me kop aan het gooien waren ..

Net toen ik door had hoe ik die krengen kapot moest maken ( met een honkbalknuppel) kwam de volgende..

Een all stars schoen die 10 keer zo groot was, met straal-aandrijving en raketten ..
Toen heb ik maar even 2 keer met m'n ogen geknipperd zodat ik wakker werd ( werkt zeker wel okay )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 26 februari 2004 @ 16:55:19 #13
80714 ElPatrico2002
pi_17376866
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 16:42 schreef Frollo het volgende:
Ik droom haast altijd over immense, lege gebouwen waar ik alleen of met hooguit enkele mensen ronddwaal.
Er gebeuren ook wel andere dingen omheen, maar dat van die gebouwen is een altijd terugkerend thema.
Iemand een verklaring?
Je bent depressief, verloren, en je bent in de ontkenningsfase

Zonder gein. Ik denk dat je iets zoekt in het leven maar je kunt ook te ruim denken. Misschien heb je geen vrienden. Of je werkt graag alleen. Nog meer nodig?
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 16:53 schreef jogy het volgende:
[ergveeltekstdieikhebverwijderd]
Whahahaha
pi_17376938
Even zien, één van mijn meest leipe dromen.. Ik was een Duits legerofficier tijdens de tweede wereldoorlog. .. Tegen het einde van de oorlog kreeg ik door dat het Duitse regime fout was, en ik speelde informatie door naar England. Ik werd gepakt, en ik zou vergast worden. In het begin was ik heel gelaten, maar toen ik in de gaskamer was, op het moment dat de deur achter me zou dichtslaan, begon ik me te verzetten en in paniek te raken. Het hielp niks, met 6 mensen werd ik vastgehouden en op een soort brancard gebonden. Zo werd ik die kamer binnengebracht, de deur sloeg dicht en het gas begon te stromen. Het rook heel sterk naar kaneel, en toen werd ik wakker..
  donderdag 26 februari 2004 @ 17:09:51 #15
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_17377193
Heb je een jaartje?

Laatst droomde ik dat al mijn meubels opgestapeld waren (een grote toren zeg maar) in de slaapkamer terwijl ik met iemand aan de telefoon zat en tot bloedens toe glas kauwde.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 26 februari 2004 @ 17:11:09 #16
69276 Docker
a.k.a. Harmen
pi_17377214
IK DROOM NOOIT!!!
pi_17377273
Dromen dat je naar de WC gaat en de volgende ochtend in een nat bed wakker worden . Is me 1x overkomen.
  donderdag 26 februari 2004 @ 17:15:59 #18
80714 ElPatrico2002
pi_17377314
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 17:11 schreef Docker het volgende:
IK DROOM NOOIT!!!
Helaassss... U gaat niet door naar de finale.
Het antwoord moet zijn :
"Ik droom ongeveer 7 keer per nacht"
  Moderator donderdag 26 februari 2004 @ 17:22:49 #19
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_17377460
Ik droomde ooit dat mijn wekker in het spaans tegen me aan het praten was. Ik kon ook spaans terug praten maar dat snapte hij/zij niet
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 26 februari 2004 @ 17:51:36 #20
62249 PuR3_D4RkN355
Is Links Maar Rechts
pi_17378044
Ik droomde vroeger altijd dat ik samen met een bekende (was elke keer iemand anders, de ene keer mijn vader, dan weer een oom) in een kamer ben. Dan gaat de bel, doe ik open en staat er een kloon van de persoon die al binnen was voor de deur. Daarna begint de persoon die al binnen was me ineens te bedreigen, terwijl de andere kloon mij verdedigt. Daarna word ik wakker
Connection reset by toffe peer
pi_17378134
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 16:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Even zien, één van mijn meest leipe dromen.. Ik was een Duits legerofficier tijdens de tweede wereldoorlog. .. Tegen het einde van de oorlog kreeg ik door dat het Duitse regime fout was, en ik speelde informatie door naar England. Ik werd gepakt, en ik zou vergast worden. In het begin was ik heel gelaten, maar toen ik in de gaskamer was, op het moment dat de deur achter me zou dichtslaan, begon ik me te verzetten en in paniek te raken. Het hielp niks, met 6 mensen werd ik vastgehouden en op een soort brancard gebonden. Zo werd ik die kamer binnengebracht, de deur sloeg dicht en het gas begon te stromen. Het rook heel sterk naar kaneel, en toen werd ik wakker..
Hmm.. klinkt misschien gek, maar ik denk niet dat dit een echte droom was, maar meer een herinnering uit een vorig leven... vooral ook omdat je die geur van kaneel zo erg rook... (ik weet niet hoe het gas rook)

Stuur deze droom anders eens naar www.bovennatuurlijk.com daar zijn mediums die dromen verklaren, zij kunnen wellicht zien of het een herinnering uit je vorige leven is...
graag verwijderen
pi_17378442
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 16:42 schreef Frollo het volgende:
Iemand een verklaring?
Het eerste wat in me opkomt is dat je misschien ietwat eenzaam bent. Je voelt je klein en zoekt naar iets, maar bent overdonderd door de grote wereld waar je in moet zoeken.

Ik zal maar geen psycholoog worden. .

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 26 februari 2004 @ 18:20:02 #23
80714 ElPatrico2002
pi_17378484
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 18:16 schreef MUUS het volgende:
Ik zal maar geen psycholoog worden. .
Dat denk ik ook niet als je andermans tekst jat
pi_17378490
Ik droom iedere nacht, en gelukkig herinner ik me altijd nog de droom die ik heb gehad, ik herinner me zelfs nog dromen van jaaaaaaaaaren terug.

De meest freaky droom die ik ooit heb gehad, had ik zo'n maand anderhalf maand geleden.
Ik lag wakker in bed naar het plafond te kijken terwijl het donker was, ik realiseer me opeens dat ik me niet meer kan bewegen en lig dus verlamd in m'n bed.
Opeens hoor ik een zoemgeluid dat steeds harder werd, ook werd m'n kamer opeens zeer verlicht en kreeg ik het behoorlijk warm... tevens hoor ik m'n zusje keihard in paniek op m'n deur kloppen.
Ik raak helemaal in paniek en probeer me toch te bewegen... en dat lukt me uiteindelijk, ik schiet los en vlieg haast van m'n bed af, het geluid, licht en de warmte zijn plots weg en het is licht in de kamer (rond 8uur s'ochtends) terwijl het nog geen minuten daarvoor nog stikdonker was.
Helemaal gestressed maar opgestaan en naar de WC gelopen.

Ik heb dit soort dromen al een paar keer gehad, wel steeds anders, maar deze was het meest heftig.

En keer daarvoor lag ik ook in bed, en toen droomde ik dat de hele wijk werd ontvoerd door aliens
Ik lag toen ook in bed en kreeg het heel warm en het werd heel erg licht in m'n kamer.

En ook een hele rare droom... ik sta op een ga plassen, en dan word ik wakker en dan sta ik op en dan ga ik plassen en dan word ik wakker en dan sta ik op en ga ik plassen en dan word ik wakker... etc etc totdat ik ECHT wakker word en ontzettend snel naar de WC moet rennen om me niet te bezeiken
pi_17378518
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 17:09 schreef static het volgende:
Heb je een jaartje?

Laatst droomde ik dat al mijn meubels opgestapeld waren (een grote toren zeg maar) in de slaapkamer terwijl ik met iemand aan de telefoon zat en tot bloedens toe glas kauwde.
De slaapkamer staat vaak voor persoonlijke/intieme dingen. (Met wie zat je aan de telefoon?)

Al je spullen opgestapeld : je bent een beetje je plek kwijt misschien? (Ivm Trinidad)

Glas kauwen : Hmz. Deed het zeer? Zat er bloed bij? Of was het alsof je een kauwgompje zat te kauwen?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')