Mensen die op fok komen zijn per definitie doelloos en willoos.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:22 schreef Robert_Jensen het volgende:
Help me, ik zie vanuit m'n raam een straaljager over de stad vliegen met duidelijke wolken uit zijn motoren. Hij is me aan het besproeien met chemicalen teneinde mij doelloos en wil loos te maken.
Wat nu?
Help.
chemicaliënquote:Op zondag 28 maart 2004 20:24 schreef cptmarco het volgende:
binnen blijven en ramen dicht houden......
of je moet chemicaliën lekker vinden, dan moet je naar buiten.....
By your commandquote:Op zondag 28 maart 2004 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mensen die op fok komen zijn per definitie doelloos en willoos.
quote:Op zondag 28 maart 2004 20:32 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat je je moet bekeren tot de Islam, dat is de enige oplossing.
Ja, daar hebben ze er toch baad bij als je willoos en doelloos bent.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:32 schreef Monidique het volgende:
Als hij doel- en willoos wil worden, gaat hij wel chemtrails snuivenquote:Op zondag 28 maart 2004 20:32 schreef Monidique het volgende:
Nee, wel aan gamma-straling.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:24 schreef ByteMe het volgende:
Volgens mij ben je al een keer eerder blootgesteld aan chemicalien.
Cyclons!quote:
Stuur em effe naar Amsterdam, dan ga ik alvast buiten staan! Whehehequote:Op zondag 28 maart 2004 20:59 schreef Robert_Jensen het volgende:
Kan die geen wiet trailen maar goed dat is mijn mening wehehe
Zo snel mogelijk een pistool kopen, deze laden en op scherp zetten, tegen je hoofd zetten en dan de trekker overhalen. Snel!!!!! je hebt weinig tijdquote:Op zondag 28 maart 2004 20:22 schreef Robert_Jensen het volgende:
Help me, ik zie vanuit m'n raam een straaljager over de stad vliegen met duidelijke wolken uit zijn motoren. Hij is me aan het besproeien met chemicalen teneinde mij doelloos en wil loos te maken.
Wat nu?
Help.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |