Soort van... X-plane? tegen je wil wakker dan ?quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:51 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
* Idd wakker is *
Soort van...
wasn't me deze keer!quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:51 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
* Idd wakker is *
Soort van...
Vroeg!quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:53 schreef Psyche2003 het volgende:
Soort van... X-plain? tegen je wil wakker dan ?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:05 schreef Psyche2003 het volgende:
*EGC een grote bak "Wake UP!" geeft*
Maakt ook niet zoveel uit, hersentjes komen wel weer up and running
Je bent er iig !!!
Nieuwe sig al gelezen?
Wel CS helaas, maar ja, als alles maar gezond en wel isquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:06 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ja... Wel, als het niet gezond en wel is, hou je er niet minder van. Ik weet dat het een vaste uitdrukking is bij kindertjes die op het punt staan geboren te worden, maar ik vind het ergens een beetje...quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:10 schreef Psyche2003 het volgende:
Wel CS helaas, maar ja, als alles maar gezond en wel is![]()
wel waar!quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:22 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Psyche niet op irc te vinden!!
Look againquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:22 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Psyche niet op irc te vinden!!
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:23 schreef qu63 het volgende:
wel waar!
Okayquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:23 schreef Psyche2003 het volgende:
Look again
Nee volgens mij klopt het wel. Als ik in ieder geval in google intik vind ie veel "for".quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:11 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Is het trouwens niet "In search of answers"??
Wat willen we bewijzen? Wat willen we aan onszelf duidelijk maken?quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:12 schreef livEliveD het volgende:
Goedemiddag allemaal
Cool ufo filmpje. Geen idee of het echt is. Heeft iemand hier eigenlijk ooit IRL een ufo gezien? Als ze echt bestaan zullen we wel steeds meer foto's tegenkomen omdat elke mob tegenwoordig wel een camera heeft.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:15 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Wat willen we bewijzen? Wat willen we aan onszelf duidelijk maken?
Questions.. questions...
Wanneer was dat dan? Hou oud was je? Met of zonder vrienden erbij? Waar? Waarom? Voor of na je ontmoeting met je gidsen?? Je zegt zelf dat je teveel ophad. Dan doe je de volgende keer toch met minder?quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:45 schreef YourGuardian het volgende:
joehoe Eleanor....even stiekum tussendoor op mijn werk.....
even over de Hemelse Hoedjes....eerste twee uren...geweldig, de drie uren daarna waren een ramp...ik dacht echt dat ik dood zou gaan...Mijn hart begon over te slaan enne...met die hoedjes wordt de angst tig keer versterkt ..... Was geen leuke ervaring.. de minuutjes kropen voorbij...
Ik had veel te veel van die dingen op! nooit meer doen.
Ik heb het over de polemiek tussen wel en niet gelovers van meer tussen hemel en aarde. Aangezien het iets is dat je zelf moet ervaren, je kunt het nlk toch nooit bewijzen, moeten mensen ervoor openstaan, je kunt iemand niet met iets stoffelijks overtuigen van het onstoffelijke... Jij nu wel snap?quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:18 schreef livEliveD het volgende:
Hoe bedoel je?
Een jaar geleden vertelden mijn gidsen mij in mijn dromen dat ik klaar was om de hemelse hoedjes te proberen, ik kreeg ook de dosering te horen…quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:51 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan? Hou oud was je? Met of zonder vrienden erbij? Waar? Waarom? Voor of na je ontmoeting met je gidsen?? Je zegt zelf dat je teveel ophad. Dan doe je de volgende keer toch met minder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |