abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18839951
fipo!
pi_18839968
Ohja ik ben dus er weer Terug van de reikidag
pi_18839988
quote:
Op zondag 2 mei 2004 20:52 schreef Geartsjuh het volgende:
Ohja ik ben dus er weer Terug van de reikidag
Kewl! Hoe was het?
pi_18840236
quote:
Op zondag 2 mei 2004 20:53 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Kewl! Hoe was het?
Totaal niet reiki-achtig as usual Kort verslagje dan maar?

We hebben eerst weer kaartjes getrokken en dat dan iedereen ging vertellen wat het voor diegene betekende. Op die van mij stond: Je ontmoet alleen maar liefdevolle en ondersteunende mensen op je pad Die draag ik op aan alle lieve truthers (die bij mij een hele positieve verandering veroorzaakt hebben) Nouja dus wel iets van 2 uur met elkaar zitten praten over die kaartjes. Vandaar dat ik het altijd groepstherapie noem Vervolgens hebben we broodjes gebakken Vond ik wel orgineel Lekker agressief kneden enzo.. heerlijk Daarna naar het bos gegaan en bomen geknuffeld (bomen zijn LIEV!). Ook nog wat meer groepstherapie achtige dingen gedaan. Daarna hebben we nog met z'n allen gegeten en daarna ben ik weer naar huis gefietst Het hele gedoetje was dus bij mijn reikimaster thuis. Altijd erg gezellig!

Komende maand krijg ik reiki 2 inwijding !
pi_18840381
quote:
Op zondag 2 mei 2004 21:02 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Totaal niet reiki-achtig as usual Kort verslagje dan maar?

We hebben eerst weer kaartjes getrokken en dat dan iedereen ging vertellen wat het voor diegene betekende. Op die van mij stond: Je ontmoet alleen maar liefdevolle en ondersteunende mensen op je pad Die draag ik op aan alle lieve truthers (die bij mij een hele positieve verandering veroorzaakt hebben) Nouja dus wel iets van 2 uur met elkaar zitten praten over die kaartjes. Vandaar dat ik het altijd groepstherapie noem Vervolgens hebben we broodjes gebakken Vond ik wel orgineel Lekker agressief kneden enzo.. heerlijk Daarna naar het bos gegaan en bomen geknuffeld (bomen zijn LIEV!). Ook nog wat meer groepstherapie achtige dingen gedaan. Daarna hebben we nog met z'n allen gegeten en daarna ben ik weer naar huis gefietst Het hele gedoetje was dus bij mijn reikimaster thuis. Altijd erg gezellig!

Hehe, owke dan, dus zo gaat dat bij reiki-wat-het-ook-is
pi_18840423
quote:
Op zondag 2 mei 2004 21:07 schreef FokCrash het volgende:

[..]

Hehe, owke dan, dus zo gaat dat bij reiki-wat-het-ook-is
Nou volgens mij zijn we niet echt een representatief reiki-groepje hoor Het gaat er totaal niet serieus aan toe enzo En je hoort er officieel de juiste meditatieve sfeer te hebben en blahdieblah
pi_18840545
quote:
Op zondag 2 mei 2004 21:09 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Nou volgens mij zijn we niet echt een representatief reiki-groepje hoor Het gaat er totaal niet serieus aan toe enzo En je hoort er officieel de juiste meditatieve sfeer te hebben en blahdieblah
Ok dan,
nouja, ik moet zeggen dat ik van het type ben wat de boer niet kent vreet ie niet.
Maarre, bij ons in de buurt is de kerk failliet gegaan En ene flippo heeft ut opgekocht. Vervolgens is er een reiki centrum of wat dan ook van gemaakt. Enne, verscheen er dus heel korte omschrijving + foto met shanty's d'r op in in kringetje in een leeg pand met vaas bloempies op de vloer in het midden. Dacht altijd dat dat Jomanda achtige praktijken zouden zijn.
Maar ut blijkt dus allemaal wel mee te vallen
  zondag 2 mei 2004 @ 21:14:33 #9
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18840550
quote:
Op zondag 2 mei 2004 21:09 schreef Geartsjuh het volgende:
Klinkt wel gezellig hetgeen ook belangrijk is
En zo te horen leer je er best wel wat van.
quote:
Hoelang gaat het duren voor je daar klaar mee bent? Of doe je alleen de inwijding en kijkt dan eerst ff verder? Verwacht je trouwens een groot verschil met hoe het er nu aan toe gaat?
Pfff hoop vragen
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_18840731
quote:
Op zondag 2 mei 2004 21:14 schreef FokCrash het volgende:

Ok dan,
nouja, ik moet zeggen dat ik van het type ben wat de boer niet kent vreet ie niet.
Maarre, bij ons in de buurt is de kerk failliet gegaan En ene flippo heeft ut opgekocht. Vervolgens is er een reiki centrum of wat dan ook van gemaakt. Enne, verscheen er dus heel korte omschrijving + foto met shanty's d'r op in in kringetje in een leeg pand met vaas bloempies op de vloer in het midden. Dacht altijd dat dat Jomanda achtige praktijken zouden zijn.
Maar ut blijkt dus allemaal wel mee te vallen
Uhm nou ga ajb niet alleen op mijn ervaring af want er zijn dus echt wel reiki-praktijken die het op de jomanda manier doen. Maar er zijn er ook die het op de meer down-to-earh manier aanpakken. Ik heb geluk gehad
pi_18841078
quote:
Op zondag 2 mei 2004 21:14 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Klinkt wel gezellig hetgeen ook belangrijk is
En zo te horen leer je er best wel wat van.
Ohja zeker Maar ik leer er meer levenswijsheid dan reikiwijsheid
quote:
Hoelang gaat het duren voor je daar klaar mee bent? Of doe je alleen de inwijding en kijkt dan eerst ff verder? Verwacht je trouwens een groot verschil met hoe het er nu aan toe gaat?
Pfff hoop vragen
De reiki 2 inwijding duurt 1 hele dag. Na de inwijding ben je in staat reiki te geven op afstand. Het leuke hiervan is dat ik al reiki kan geven op afstand dus ik ben erg nieuwsgierig of het voor mij deze keer uberhaupt een verschil zal maken (dat was het bij reiki 1 ook al niet). Ook leer je dan verschillende symbolen die je bij het reiki geven kan gebruiken. Ben benieuwd.
  zondag 2 mei 2004 @ 21:45:26 #12
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18841343
quote:
Op zondag 2 mei 2004 21:34 schreef Geartsjuh het volgende:
De reiki 2 inwijding duurt 1 hele dag. Na de inwijding ben je in staat reiki te geven op afstand. Het leuke hiervan is dat ik al reiki kan geven op afstand dus ik ben erg nieuwsgierig of het voor mij deze keer uberhaupt een verschil zal maken (dat was het bij reiki 1 ook al niet). Ook leer je dan verschillende symbolen die je bij het reiki geven kan gebruiken. Ben benieuwd.
Ok duidelijk.

Ik ben ook benieuwd. Maar heb je het jezelf dan aangeleerd ofzo? Hoeveel niveau's zijn er eigenlijk? Reiki 3 is er toch ook? En wat leer je dan?
Om in de stijl van je ondertitel te blijven: Unfortunately no one can be told what Reiki is. You have to see it to believe it!
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_18841738
quote:
Op zondag 2 mei 2004 21:45 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ok duidelijk.

Ik ben ook benieuwd. Maar heb je het jezelf dan aangeleerd ofzo? Hoeveel niveau's zijn er eigenlijk? Reiki 3 is er toch ook? En wat leer je dan?
Om in de stijl van je ondertitel te blijven: Unfortunately no one can be told what Reiki is. You have to see it to believe it!
Ik heb het mezelf niet aangeleerd. Het ging gewoon vanzelf? Qu vroeg mij reiki te geven op afstand. Ik zo van dat heb ik nooit eerder gedaan. Hij zo van nou probeer het gewoon. Dus ik heb hem reiki gegeven en het werkte

Niveau's:
reiki 1
reiki 2
reiki 3a
reiki 3b

Als je meer wil weten raad ik je aan om even reiki in de search in te tikken hier op fok. Dan krijg je wel een paar interessante topics Er is namelijk erg veel over te vertellen. En reiki hoeft niet persé gezien te worden om het te geloven
pi_18841879
quote:
Op zondag 2 mei 2004 21:34 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Ohja zeker Maar ik leer er meer levenswijsheid dan reikiwijsheid
[..]

Zo'n symbool is ook Sho-Ku-Rei volgens mij, ik weet niet of je die al kent?
Bij mij zal het wel ff duren tot ik 2 krijg, gelukkig maar, ik ga nu nog experimenteren wat ik allemaal met 1 kan
Gisteren had ik Gombe (Gombe is het kleine poesje van de overkant van Gienie (me buurmeisje). Het is nog een kitten(zwartwitte vlekjes) en Gombe betekent koe in het Swahili.) op me schoot en ik legde eventjes een hand op haar ruggetje en haar hoofdje en ze werd rustig en viel zelfs in slaap op één of andere manier kon je zien dat ze t fijn vond. Was wel leuke ervaring.
Bij mij zelf heeft btw reiki 1 wel n verschil gemaakt maar ze deden er nog meer bij, bij de inwijding en ik ben dus vrolijker en sterker geworden. Wat meer in evenwicht met me innerlijke kind...

Maar over wat ik eerder las: tis idd wel zo dat iedereen het anders doet -> reiki-inweidingen of van die dagen. Jomanda of down-to-earth of whatever. Niet elk mens is hetzelfde, dus hun manier ook niet, en das maar goed ook
  zondag 2 mei 2004 @ 22:06:52 #15
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18841908
quote:
Op zondag 2 mei 2004 22:00 schreef Geartsjuh het volgende:
Als je meer wil weten raad ik je aan om even reiki in de search in te tikken hier op fok. Dan krijg je wel een paar interessante topics Er is namelijk erg veel over te vertellen.
Ok thnx .

Ik ga me ff inlezen dus je mag me morgen overhoren
pi_18841925
quote:
Op zondag 2 mei 2004 22:00 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Ik heb het mezelf niet aangeleerd. Het ging gewoon vanzelf? Qu vroeg mij reiki te geven op afstand. Ik zo van dat heb ik nooit eerder gedaan. Hij zo van nou probeer het gewoon. Dus ik heb hem reiki gegeven en het werkte

Niveau's:
reiki 1
reiki 2
reiki 3a
reiki 3b

Als je meer wil weten raad ik je aan om even reiki in de search in te tikken hier op fok. Dan krijg je wel een paar interessante topics Er is namelijk erg veel over te vertellen. En reiki hoeft niet persé gezien te worden om het te geloven
Het moet gevoeld worden, niet gezien Ik kan niet op afstand voor zover ik weet, nog nooit geprobeerd eigenlijk.
  zondag 2 mei 2004 @ 22:09:22 #17
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18841986
quote:
Op zondag 2 mei 2004 22:07 schreef -Trinity- het volgende:
Het moet gevoeld worden, niet gezien Ik kan niet op afstand voor zover ik weet, nog nooit geprobeerd eigenlijk.
Probeer het eens.
Ik begrijp van Gear dat ze het ook nooit eerder had gedaan en dat het toch lukte
pi_18842106
Mja opzich heeft Ciaro me ongeveer uitgelegd hoe hij energie stuurde, maar hoe weet je nou zeker dat je die persoon hebt die je het wil sturen? Gewoon aan diegene denken of je een soort foto van diegene inbeelden of wa?
  zondag 2 mei 2004 @ 23:40:12 #19
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18844474
zwaaien!!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 3 mei 2004 @ 01:09:05 #20
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18846623
meet voorstel!!
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 17:11 schreef ReCreative in Het spook van kasteel Doorwerth het volgende:
Misschien ideetje voor een meet? Met zoveel gevoelige Fok!kers kunnen we mss wel wat meer te weten komen over de achtergond van de verschijningen
doen!!
It's Time To Shine
  maandag 3 mei 2004 @ 01:13:36 #21
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18846708
Yep goed voorstel
Net als Kernhem
  maandag 3 mei 2004 @ 01:14:55 #22
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18846735
quote:
Op maandag 3 mei 2004 01:13 schreef livEliveD het volgende:
Yep goed voorstel
Net als Kernhem
kom ff op IRC!!!
It's Time To Shine
  maandag 3 mei 2004 @ 01:18:29 #23
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18846819
Ok ff dan.
Want eigenlijk heb ik het druk
Schop je me dan wel weg als ik er te lang zit? Das voor mijn eigen bestwil zeg maar
  maandag 3 mei 2004 @ 01:18:59 #24
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18846829
quote:
Op maandag 3 mei 2004 01:18 schreef livEliveD het volgende:
Ok ff dan.
Want eigenlijk heb ik het druk
Schop je me dan wel weg als ik er te lang zit? Das voor mijn eigen bestwil zeg maar
zal ik doen
It's Time To Shine
  maandag 3 mei 2004 @ 01:26:11 #25
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_18847003
Oh gij duivel, zij het dat u zich spoedig zal gaan openbaren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')