Kewl!quote:Op zondag 2 mei 2004 20:52 schreef Geartsjuh het volgende:
Ohja ik ben dus er weerTerug van de reikidag
Totaal niet reiki-achtig as usualquote:Op zondag 2 mei 2004 20:53 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Kewl!Hoe was het?
Hehe, owke dan, dus zo gaat dat bij reiki-wat-het-ook-isquote:Op zondag 2 mei 2004 21:02 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Totaal niet reiki-achtig as usualKort verslagje dan maar?
We hebben eerst weer kaartjes getrokken en dat dan iedereen ging vertellen wat het voor diegene betekende. Op die van mij stond: Je ontmoet alleen maar liefdevolle en ondersteunende mensen op je padDie draag ik op aan alle lieve truthers (die bij mij een hele positieve verandering veroorzaakt hebben)
Nouja dus wel iets van 2 uur met elkaar zitten praten over die kaartjes. Vandaar dat ik het altijd groepstherapie noem
Vervolgens hebben we broodjes gebakken
Vond ik wel orgineel
Lekker agressief kneden enzo.. heerlijk
Daarna naar het bos gegaan en bomen geknuffeld (bomen zijn LIEV!). Ook nog wat meer groepstherapie achtige dingen gedaan. Daarna hebben we nog met z'n allen gegeten en daarna ben ik weer naar huis gefietst
Het hele gedoetje was dus bij mijn reikimaster thuis. Altijd erg gezellig!
Komende maand krijg ik reiki 2 inwijding !
Nou volgens mij zijn we niet echt een representatief reiki-groepje hoorquote:Op zondag 2 mei 2004 21:07 schreef FokCrash het volgende:
[..]
Hehe, owke dan, dus zo gaat dat bij reiki-wat-het-ook-is![]()
Ok dan,quote:Op zondag 2 mei 2004 21:09 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nou volgens mij zijn we niet echt een representatief reiki-groepje hoorHet gaat er totaal niet serieus aan toe enzo
En je hoort er officieel de juiste meditatieve sfeer te hebben en blahdieblah
Klinkt wel gezellig hetgeen ook belangrijk isquote:Op zondag 2 mei 2004 21:09 schreef Geartsjuh het volgende:
Nou volgens mij zijn we niet echt een representatief reiki-groepje hoorHet gaat er totaal niet serieus aan toe enzo
En je hoort er officieel de juiste meditatieve sfeer te hebben en blahdieblah
Hoelang gaat het duren voor je daar klaar mee bent? Of doe je alleen de inwijding en kijkt dan eerst ff verder? Verwacht je trouwens een groot verschil met hoe het er nu aan toe gaat?quote:Komende maand krijg ik reiki 2 inwijding !
Uhm nou ga ajb niet alleen op mijn ervaring af want er zijn dus echt wel reiki-praktijken die het op de jomanda manier doen. Maar er zijn er ook die het op de meer down-to-earh manier aanpakken. Ik heb geluk gehadquote:Op zondag 2 mei 2004 21:14 schreef FokCrash het volgende:
Ok dan,
nouja, ik moet zeggen dat ik van het type ben wat de boer niet kent vreet ie niet.
Maarre, bij ons in de buurt is de kerk failliet gegaanEn ene flippo heeft ut opgekocht. Vervolgens is er een reiki centrum of wat dan ook van gemaakt. Enne, verscheen er dus heel korte omschrijving + foto met shanty's d'r op in in kringetje in een leeg pand met vaas bloempies op de vloer in het midden. Dacht altijd dat dat Jomanda achtige praktijken zouden zijn.
Maar ut blijkt dus allemaal wel mee te vallen![]()
Ohja zekerquote:Op zondag 2 mei 2004 21:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Klinkt wel gezellig hetgeen ook belangrijk is
En zo te horen leer je er best wel wat van.
De reiki 2 inwijding duurt 1 hele dag. Na de inwijding ben je in staat reiki te geven op afstand. Het leuke hiervan is dat ik al reiki kan geven op afstand dus ik ben erg nieuwsgierig of het voor mij deze keer uberhaupt een verschil zal maken (dat was het bij reiki 1 ook al niet). Ook leer je dan verschillende symbolen die je bij het reiki geven kan gebruiken. Ben benieuwd.quote:Hoelang gaat het duren voor je daar klaar mee bent? Of doe je alleen de inwijding en kijkt dan eerst ff verder? Verwacht je trouwens een groot verschil met hoe het er nu aan toe gaat?
Pfff hoop vragen![]()
Ok duidelijk.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:34 schreef Geartsjuh het volgende:
De reiki 2 inwijding duurt 1 hele dag. Na de inwijding ben je in staat reiki te geven op afstand. Het leuke hiervan is dat ik al reiki kan geven op afstand dus ik ben erg nieuwsgierig of het voor mij deze keer uberhaupt een verschil zal maken (dat was het bij reiki 1 ook al niet). Ook leer je dan verschillende symbolen die je bij het reiki geven kan gebruiken. Ben benieuwd.
Ik heb het mezelf niet aangeleerd. Het ging gewoon vanzelf?quote:Op zondag 2 mei 2004 21:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ok duidelijk.
Ik ben ook benieuwd. Maar heb je het jezelf dan aangeleerd ofzo? Hoeveel niveau's zijn er eigenlijk? Reiki 3 is er toch ook? En wat leer je dan?
Om in de stijl van je ondertitel te blijven: Unfortunately no one can be told what Reiki is. You have to see it to believe it!![]()
Zo'n symbool is ook Sho-Ku-Rei volgens mij, ik weet niet of je die al kent?quote:Op zondag 2 mei 2004 21:34 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ohja zekerMaar ik leer er meer levenswijsheid dan reikiwijsheid
[..]
De reiki 2 inwijding duurt 1 hele dag. Na de inwijding ben je in staat reiki te geven op afstand. Het leuke hiervan is dat ik al reiki kan geven op afstand dus ik ben erg nieuwsgierig of het voor mij deze keer uberhaupt een verschil zal maken (dat was het bij reiki 1 ook al niet). Ook leer je dan verschillende symbolen die je bij het reiki geven kan gebruiken. Ben benieuwd.
Ok thnx .quote:Op zondag 2 mei 2004 22:00 schreef Geartsjuh het volgende:
Als je meer wil weten raad ik je aan om even reiki in de search in te tikken hier op fok. Dan krijg je wel een paar interessante topicsEr is namelijk erg veel over te vertellen.
Het moet gevoeld worden, niet gezienquote:Op zondag 2 mei 2004 22:00 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb het mezelf niet aangeleerd. Het ging gewoon vanzelf?Qu vroeg mij reiki te geven op afstand. Ik zo van dat heb ik nooit eerder gedaan. Hij zo van nou probeer het gewoon. Dus ik heb hem reiki gegeven en het werkte
![]()
Niveau's:
reiki 1
reiki 2
reiki 3a
reiki 3b
Als je meer wil weten raad ik je aan om even reiki in de search in te tikken hier op fok. Dan krijg je wel een paar interessante topicsEr is namelijk erg veel over te vertellen. En reiki hoeft niet persé gezien te worden om het te geloven
Probeer het eens.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:07 schreef -Trinity- het volgende:
Het moet gevoeld worden, niet gezienIk kan niet op afstand voor zover ik weet, nog nooit geprobeerd eigenlijk.
doen!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:11 schreef ReCreative in Het spook van kasteel Doorwerth het volgende:
Misschien ideetje voor een meet? Met zoveel gevoelige Fok!kers kunnen we mss wel wat meer te weten komen over de achtergond van de verschijningen
kom ff op IRC!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 01:13 schreef livEliveD het volgende:
Yep goed voorstel
Net als Kernhem
zal ik doenquote:Op maandag 3 mei 2004 01:18 schreef livEliveD het volgende:
Ok ff dan.
Want eigenlijk heb ik het druk![]()
Schop je me dan wel weg als ik er te lang zit?Das voor mijn eigen bestwil zeg maar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |