Sepo!! Woeiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:22 schreef ToT het volgende:
1-post!
Gaat lekker zo he?
Ik ben heel erg bezig met het zoeken naar rust. Mijn leven lijkt een chaos, van de ene paniektoestand in de andere. Ik word er gek van! En vooral moedeloos: wanneer houdt het op? Houdt het ooit op? Hoe kan ik emee omgaan? Enz enz enz....quote:9. De Kluizenaar
Archetype: De leermeester, de monnik.
Symboliseert: De definitieve terugtrekking uit de uiterlijke wereld, teneinde de onbewuste geest te activeren.
Betekenis: Voor degenen die geen spirituele leermeester kunnen vinden zal de psyche vaak zelf als zodanig optreden. De kluizenaar, op een eenzame bergtop, leert ons dat we de symboliek van onze geest pas kunnen waarderen wanneer we haar als een wereld van stilte hebben ervaren, weg van al het uiterlijke vertoon.
Gemoedstoestand: De terugtrekking behoeft niet fysiek te zijn, maar kan duiden op een nieuwe interesse of een emotionele onthechting van mensen of zaken waaraan voorheen veel waarde werd gehecht. Er kan iemand in je omgeving zijn die je op weg helpt, maar het is ook mogelijk dat jij zelf de rol van leermeester vervult.
woei!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:27 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Sepo!! Woeiiiiiiiiiiiii
quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:07 schreef OldJeller het volgende:
Bij deze kom ik naar TRU om jullie goedkeuring te vragen om met Sweetgirly te mogen trouwen..
Nee, mag niet.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:07 schreef OldJeller het volgende:
Bij deze kom ik naar TRU om jullie goedkeuring te vragen om met Sweetgirly te mogen trouwen.. [afbeelding]
HINT HINTquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, mag niet.
Volgende vraag?
Het ligt aan jou noch je verbinding, ze hebben de overstap van TRU naar WFL durven te maken, ze worden nu ingewijd/geïnformeerd/begeleid.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:01 schreef -Trinity- het volgende:
Tis stil op IRC, of me verbinding ligt er heel sneaky weer eens uit
Ja ho eens even *insert smiley met dat wapperende hoho-handje, berichtjes over sex, varkens enz vragen er bijkans om, om op gereageerd te wordenquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:12 schreef OldJeller het volgende:
Het ligt aan jou noch je verbinding, ze hebben de overstap van TRU naar WFL durven te maken, ze worden nu ingewijd/geïnformeerd/begeleid.
Komt door MUIS, deze gaf geen toestemming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |