abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19710138
Serieus. Als ik voor iedere keer dat ik lees dat iemand waarschuwd tegen glaasje draaien een eurocent kreeg....

Zolangzamerhand begin ik aardig nieuwschierig te worden. Als het er zo dik inzit dat je problemen ermee kan/gaat krijgen waarom is dat fenomeen nog niet wetenschappelijk onderzocht?

En waarom moet je dit eigenlijk met zijn tweeen doen?

Nee ik ben zelf (nog) niet van plan om het uit te proberen. Ik ben nogal een laffaard op dat gebied Maar het intrigeerd. Is het niet gewoon zo dat zoveel mensen dingen zien omdat ze er zo erg voor gewaarschuwd worden?
Giza is slegt met spelle. Giza is te lui om voor iedere vok-post de spelchecker te nemen . Giza heeft er de pest aan als mensen daarover gaan sitten sijken. Oprote!!
pi_19710301
ghe als je er klaar voor bent dan doe ik met je mee... om eens en voor altijd te bewijzen dat het onzin is...
wat is het eigenlijk
Er kan er maar 1 de beste zijn.
pi_19710335
Ik zou mezelf eerst inlezen op dit gebied voor ik mezelf eraan zou wagen.
pi_19710370
quote:
Op maandag 7 juni 2004 19:47 schreef Dementor het volgende:
Ik zou mezelf eerst inlezen op dit gebied voor ik mezelf eraan zou wagen.
thank you for proving TS his point.
Op dinsdag 29 juni 2004 23:04 schreef TrenTs het volgende:
Het zit je ook allemaal niet mee hè? Eerst je geboorte, nu dit weer
  maandag 7 juni 2004 @ 19:51:25 #5
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_19710407
quote:
Op maandag 7 juni 2004 19:46 schreef GeneralFailure het volgende:
ghe als je er klaar voor bent dan doe ik met je mee... om eens en voor altijd te bewijzen dat het onzin is...
wat is het eigenlijk
Lekker snugger, eerst beweren dat het onzin is en vervolgens weet je geen eens wat het inhoudt
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
  maandag 7 juni 2004 @ 19:51:39 #6
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_19710412
quote:
Op maandag 7 juni 2004 19:39 schreef Giza het volgende:
Serieus. Als ik voor iedere keer dat ik lees dat iemand waarschuwd tegen glaasje draaien een eurocent kreeg....
men praat elkaar graag na, van de 1000 die je waarschuwen heeft misschien 1 het ooit echt gedaan.... ook ik geloof er geen zak van, en al helemaal niet als iemand gaat waarschuwen en vervolgens de waarschuwing niet eens toelicht (xyz:"het is gewoon gevaarlijk" )
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
pi_19710443
quote:
Op maandag 7 juni 2004 19:51 schreef stukovich het volgende:

[..]

Lekker snugger, eerst beweren dat het onzin is en vervolgens weet je geen eens wat het inhoudt
ik weet niet hoe het moet bedoel ik dan... sorry my bad
  maandag 7 juni 2004 @ 19:55:40 #8
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_19710502
quote:
Op maandag 7 juni 2004 19:53 schreef GeneralFailure het volgende:

[..]

sorry my bad
jouw slecht
  maandag 7 juni 2004 @ 19:56:50 #9
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_19710529
als ik kei veel gezopen heb zie ik de glaasjes ook draaien
Ontopic:
Ik heb gelezen dat het wel gevaarlijk KAN zijn..als je de verkeerde geest te pakken hebt ofzo...
Stel: je bent een Jood en gaat glaasje draaien, en je hebt de geest van Adolf te pakken...nou dan ben je nog niet jarig hoor
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_19710599
quote:
Op maandag 7 juni 2004 19:55 schreef marq het volgende:

[..]

jouw slecht
wacht ff dan pak ik de clue hamer even...
  maandag 7 juni 2004 @ 20:00:21 #11
14827 Kogando
Modelprutser
pi_19710613
Vraag even aan je moeder of ze wil posten hoe het is afgelopen.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  maandag 7 juni 2004 @ 20:01:02 #12
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_19710630
quote:
Op maandag 7 juni 2004 19:56 schreef jpg97 het volgende:
als ik kei veel gezopen heb zie ik de glaasjes ook draaien
Ontopic:
Ik heb gelezen dat het wel gevaarlijk KAN zijn..als je de verkeerde geest te pakken hebt ofzo...
Stel: je bent een Jood en gaat glaasje draaien, en je hebt de geest van Adolf te pakken...nou dan ben je nog niet jarig hoor
juist ja, geest-adolf pakt z'n gaskamer uit z'n zak enzo... offuh, ik ben gewoon ontiegelijk geil en ik tref 1 of andere lekkere hoer..

maar ook ik heb gehoord dat het gevaarlijk kan zijn, 100den keren. en de meeste mensen die dat zeggen weten het heus niet uit eerste hand.
pi_19710811
Zijn er ook verhalen van mensen waarbij het goed gaat. Of waarbij het niet gelukt is (Terwijl ze wel een serieuze poging waagden)
Giza is slegt met spelle. Giza is te lui om voor iedere vok-post de spelchecker te nemen . Giza heeft er de pest aan als mensen daarover gaan sitten sijken. Oprote!!
pi_19711238
en als het mis gaat, wat voor een verschrikkelijks overkomt je dan?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_19711521
quote:
Op maandag 7 juni 2004 20:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
48 uur ban op fok!
pi_19711685
Okey, hier komt dus een reactie van iemand die het niet van de eerste hand heeft, om het zo maar even te zeggen.. Het is 100% via via.. maar toch zal ik het maar even vertellen:

Het schijnt dus dat er 2 lui aan het glaasje draaien waren.. en ze hadden ipv een goede, een slechte geest te pakken.
Ze vroegen om een teken.. naja dat was wat gebonk of voor mijn part ineens een windvlaag ofzo.
Na allerlei dingen gevraagd te hebben, vroeg 1 wanneer ie zou sterven.
Omdat het een slechte geest was, was het antwoord: "vanavond".
Diegene schrok ZO ERG van dat antwoord, dat hij van de trap af viel en zn nek brak.. hup dood.

Dit is dus niet een leuk verhaal. Persoonlijk vind ik het erg ongeloofwaardig, maar het schijnt wel in de krant te hebben gestaan (waar ik het bewijs natuurlijk niet van heb gezien).
pi_19711690
quote:
Er zijn zat verhalen over mensen die kort na glaasjedraaien overleden zijn, doordraaiden of zichzelf van kant maakten.

In dit topic van YourGuardian is (veel ) meer informatie te vinden dan een paar loze waarschuwingen:
On-line cursus automatisch schrift
  maandag 7 juni 2004 @ 20:57:02 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19711826
Ik ken een verhaal dat wel goed gegaan is. Het is een aangetrouwde neef van mijn moeder.
Zij waren met een groep dus aan het glaasje draaien en hebben gesproken met mijn moeders oma.
Ze wist een aantal dingen te beantwoorden etc.
Verder zijn ze niet gegaan, maar wel allemaal diep onder de indruk...
  maandag 7 juni 2004 @ 21:52:22 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19713538
kijk maar in de topic , geesten oproepen.

ik heb het wel vaker gedaan , vroeger , en DAAROM kan ik zeggen er niet aan te beginnen.
of wil je ook een trauma?

je roept geen geesten op , je materialiseerd je eigen angsten
je noemt het bij naam , en daarmee creeer je je verwachting.
vooral dus in een groep is dit makkelijker.
maar de onbewuste of bewuste angst erbij kan je letterlijk *nekken*

ga er maar lacherig over doen.
ga het maar proberen , iedereen die het niet geloofd.
maar kom na afloop niet hier roepen dat je geholpen wil worden.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 7 juni 2004 @ 22:09:07 #20
37769 erodome
Zweefteef
pi_19714146
quote:
Je kan zware psychische problemen krijgen...

Je kan het eventuele gevaar op 2 manieren verklaren....
In een notedop hoor....

Manier 1 is er vanuit gaan dat het daadwerkelijk om geesten gaat, je schopt een geest wakker die daar misschien wel helemaal niet zo blij mee is en je laat de geest bij je naar binnen of vrij, deze gaat energie jatten of rotstreken uithalen...

Manier 2 is er vanuit gaan dat het gedachtekracht is, samen concentreren en dingen van elkaar opvangen...
Dan ben je aan het spelen met je hersenen, iets waar je de ballen verstand niet van hebt dus ook niet weet wat voor gevolgen het kan hebben.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19714373
quote:
Op maandag 7 juni 2004 19:49 schreef Peter_Griffin22 het volgende:

[..]

thank you for proving TS his point.
upload jij nou maar eens je usericon!
  maandag 7 juni 2004 @ 23:15:32 #22
27383 poktor
10101011010110
pi_19716290
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:15 schreef Dementor het volgende:

[..]

upload jij nou maar eens je usericon!
Mag de TS ook wel eens doen...
If you see a bomb technician running, try to keep up with him.
Het nieuwe normaal: Op een terrasje behandeld worden als een tyfuslijder en dankbaar zijn.
pi_19716361
quote:
Op maandag 7 juni 2004 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ken een verhaal dat wel goed gegaan is. Het is een aangetrouwde neef van mijn moeder.
Zij waren met een groep dus aan het glaasje draaien en hebben gesproken met mijn moeders oma.
Ze wist een aantal dingen te beantwoorden etc.
Verder zijn ze niet gegaan, maar wel allemaal diep onder de indruk...
En ik lees dan vaak juist weer dat je nooit met bekenden kunt spreken..
  maandag 7 juni 2004 @ 23:22:00 #24
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_19716467
Glaasje draaien

Heb het weleens geprobeerd met behulp van een paar fokforummers maar het lukte nog steeds niet.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  maandag 7 juni 2004 @ 23:35:37 #25
27383 poktor
10101011010110
pi_19716818
Door deze ongein is een oud-collega van mij in het gesticht beland en is een kennis van me zo gek als een deur geworden... nog meer bewijs nodig?

Op onze aarde dolen miljoenen ongelukkige geesten rond, op zoek naar licht en warmte. Dit heeft met hun afstemming (karakter, mentaliteit) te maken. Kortom, dit waren ooit mensen die tijdens hun leven op aarde niet echt een fraai leven hebben gehad, ze stalen, bedrogen, moordden, enz. de hele flikkerse boel bij elkaar. Deze lieden kunnen hierdoor nog niet loskomen van de aarde, ze zitten vast aan hun misdaden, deze zullen ooit goed gemaakt moeten worden, wat eeuwen kan duren. Ondertussen zwerven ze over de aarde, maar in hun eigen afstemming. Deze afstemming is koud en donker: ook al is het voor ons hartje zomer en klaarlichte dag, voor hun is het altijd koud en donker.

Als zo'n geest in de gaten krijgt, dat een mens zichzelf voor het hiernamaals open stelt, bestaat de kans dat zo'n demon (want dat is het eigenlijk) kontakt kan leggen met die persoon die zich openstelt (aan het glaasje draaien is). Wat is hiervoor nodig? Het enige wat nodig is om dit kontakt tot stand te brengen is, dat de persoon die zich open stelt, karaktereigenschappen bezit, die overeenkomen met die van de demon. Als die persoon zich vervolgens open stelt (nergens meer aan denkt en dan rustig afwacht wat er komt), kan het kontakt gelegd worden. En dan nu de grote klapper:
Zo'n demon laat NOOIT meer los!
Waarom? Dank zij dit kontakt, kan die demon weer als het ware op aarde leven. Hij/zij voelt nu wat jij voelt, ziet, proeft, hoort wat jij hoort! Er is weer licht en warmte in zijn/haar leven! Hij /zij kan weer aan sex doen via jouw lichaam! Eten! Drinken! Halleluja!
DAAROM worden mensen dus knettergek van het glaasje draaien, je raakt letterlijk "bezeten" erdoor als je niet uitkijkt. Velen is dat dus gebeurd. Het kan ook milder, dan gaat de demon met jou mee naar huis, om daar rottigheid uit te halen. Dit kan echter alleen, als jij in staat bent om de demon van energie te voorzien. Sommige mensen hebben onbewust die gave. Is dit het geval, dan vliegt binnenkort het serviesgoed op eigen kracht door het huis...
Nogmaals, ik heb gezien wat er kan gebeuren, wees daarom verstandig en hou je hier verre van! Lees er eens een boek over, verdiep je erin en denk dan nog eens goed na voor je hieraan begint. Als het misgaat is je hele verdere leven naar de knoppen!
If you see a bomb technician running, try to keep up with him.
Het nieuwe normaal: Op een terrasje behandeld worden als een tyfuslijder en dankbaar zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')